päivän :)

Back to häröily O

[q]mayah, 19.8.2007 20:07:
Jopas on taas ollut mitä mainioin viikonloppu
[/q]

Mullakin, ja oikeestaan mitä mainion elokuu! Oon nauranu enemmän ku aikoihin, ja muutenkin elämänilo palannut ja jatkuva masistelu siirtynyt taka-alalle.

Ihana elämä

[q]mayah, 4.9.2007 19:13:

[/q]

Saat mut kii ens viikol, ku oon poissa tyyliin sunnuntaihin asti.

Eiku maanantaihin, koska mulla on sunnuntaina krapula.

[q]ezzy, 20.11.2006 09:38:
Ootko domino-jäätelöä maistanut? :P Typerät marketit ottivat sen myynnistä ilmeisesti "sesongin" tms takia.
[/q]

En mä uskaltanu, ku pelkäsin et se ois ollu hirvee pettymys

Tunnen eläväni.

Nenä aukes ja olo parani, kun tein yyyyyylihyvää pastakastiketta, mis oli yyyyyyyylipaljon valkosipulia ja chiliä
voi nam. Onneks sitä jäi huomiseks lounaaksikin

Tätä oloa vois verrata flunssaan.

Flunssassa aina aamusin kun herää huonosti nukutun yön jälkeen, on kuumetta, on paha olla, ei jaksa olla pystyssä, joka paikkaa särkee, oksettaa, heikottaa, ja sitten illemmalla on aina kuume hävinnyt, parempi olo muutenkin, ja pirteämpi.

Mulla on just nyt sellanen olo, parempi ja pirteämpi. "Kuumekin" on poissa. Silti vähä pelkään että se nousee taas yöksi ja aamulla on ihan paska olo, mut ehkä mä nautin nyt tästä hetkestä.

Wimma *sydän*

Kaverilta oli tullu illalla viestiä. Oli sit sen ukkonen menny jo kosinu, ja se oli tietenki vastannu myöntävästi :) Ai että ku piristi

Ainii! Palkkapäivä!

J & M.
Väsyttävä duunipäivä takana, et vieläkin sattuu jalkoihin, mut seura oli mitä parhain *sydän*

Voi miten ihanaa olikaan eilen törmätä sellaiseen ystävään, mitä en ollut varmaan vuoteen nähnyt. Oli vaan niin ihanaa nähdä pitkästä aikaa. Tuli hyvälle mielelle, ku tuntui et oltais just vasta nähty, ja ja ja.. Ai että.
Onneks hän muuttaa pian mun lähistölle, ni ehkä törmäiltäis taas useamminkin

Muutenkin nyt on vaa tosi hyvä olla. Tänään saan viel kaiken lisäks pyöränki pois huollosta, eli pääsen taas pyöräileen töihin, ihanaa! Saa heittää hyvästit tunkkasille bussimatkoille

[q]mayah, 9.5.2007 09:17:
:D

Edit: jätkä on HIUKAN tohkeissaan..
[/q]

Älä ny, mä oon ihan innoissani et pääsen VIHDOIN ees JONKUN kanssa kommunikoimaan :DDD

[q]mayah, 27.5.2007 20:29:
Pumppi, veny, Reija
[/q]

"Ja vielä viimenen! Ja sit viel alas puoliväli alas ylös!"

*sydän*

[q]innae, 9.2.2006 16:44:

Batmobilenkin tankkasin (vinkvink reija ;P).

[/q]

Mitäs sä teitkää tänää? Mä pääsen jo kuudelta

Edessä on vapaa viikonloppu. Enää tää ja huominen, sitten vasta tiistaina takasin töihin. Ihanaa, saa levähtää.

Dinneri suvun ja systerin vävyehdokkaan kanssa sujui aivan loistavasti. Viimesimmät päivät on ollu ihan loistavia ihanan ystäväni kanssa, ja tää ilta si kruunas ihanan "lomani".

Krossailu! Fiilis! Elämä!

Voi kun on niin hyvä olla.
Tänään on ollut ihan ihmeellinen päivä.. mutta tänään on ollut hyvä päivä.

On kivaa, kun on taas tällainen kausi, et kaikki on vaan yksinkertasesti hyvin.

Pitkästä aikaa rullaluistelin, viime kesänä kun tuo harrastus jäi kokonaan harrastamatta. Hieman hapuilua vielä, mutta kyllä minä taas pian olen asfalttien kiitäjä! ...Kunhan vain saisin uuden jarrupalan

hitto et tästä lakkoilusta on hyötyä! Oon saanu tänään ties mitä aikaseks.
Iloa toi se, et ostin pari uutta viherkasvia kämppääni, mut ehdottomasti ilosimmat jutut oli parin luottokortin lopettaminen. Stockan kortti muuttui käteiskortiks ja dinersille heitin hyvästit (sekä DCn kylkiäisenä tulleelle globe mastercardille).
Ai hitsit kun on vaan hyvä olla.
Nyt telkuttelua hyvässä seurassa.

Aika jees

O