päivän :)

Back to häröily O

[q]sapeli, 2.9.2008 15:39:
Kyl meiän lähi-K-kaupassa Etelä-Haagassakin on kengurua pakastealtaassa.
[/q]

Hm. Pitäisköhän munkin tutkia vähä tarkemmin Passelin valikoimaa sitten? :D

[q]opmdevil, 19.8.2008 12:47:
Sitä en sitten tiedä harrastaako tuollainen kissanpentu miten paljon vinyylien syömistä joten on varmaan parempi hankkia kaikille levyille jonkinlainen hylly jotta kissa ei pääse käsiksi herkullisiin pahvikuoriin. Paitsi osaahan se sinnekin kiivetä...
[/q]

Mulla lainakissat tykkäs vaa muovipusseista. Tai siis, muovipussien kahvoista :D Tai siis, mitä ne ny o. No, silti. Kaikki neljä söi vain siis muovipussien kahvoja. Pahvit sai olla rauhassa <3

Pyöräilin taas ympäri kyliä, oli ihan ylihieno sää polkea :) Bauhausista hain tollasen kivan "helmi"verhon minkä kiinnitin tohon partsin ovelle että uskallan pitää ovia auki Sit viel vahingossa pesin ikkunat, oho! On aika puhdasta :)
Äiti laittaa pian sähköpostia ja saan yhen reseptin, että voin tehdä illallisen valmiiks ja lähtee si hyvillä mielin salille

Tää on niin kesää!

Loppujen lopuks ei harmita, ettei oo kesälomaa, koska mulla on ekaa kertaa elämässäni nää päivätyö joka tarkottaa la-su-vapaita. Kaksi vapaapäivää peräkkäin, siinä ehtii tekeen vaikka mitä! Tää on kyl ihan luksusta.

Tää on niin elämää!

[q]mayah, 27.12.2007 14:22:
---
Freja, 27.12.2007 14:09:
Hei jee, kuukausi ni oon Berliinissä! :)

---

Mitä vittuu :D koko ajan oot menossa johonki.
[/q]

No ku teki mieli lähtee matkaileen. Meno-paluu maksoi vähemmän ku junal Vaasaan :D

[q]ella_, 6.12.2006 18:28:
kipulääkekuuri 10pv ja kotiin. "katotaan sit jos tolla ei mene ohi".[/q]

Kato ku kulostikin tutulta :D Tosin sain aina jokaselta lääkäriltä joka kerta 10 pvän tulehduskipulääkkeet ja kuukauden paketin lihasrelaxanttei, milloin mitäkin mallia. Mut nyt ku joku ihan käski ni enköhän tästä ala ulkoilemaan/harrastamaan liikuntaa hieman useammin. [size=7]Jos vaan jaksais ku toi hemmetin monivuorotyö on nii uuvuttavaa, et harvemmin jaksaa si työpvän jälkeen enää tehdä mitään. Pitäs varmaan hankkia uus työkin, joku säännöllinen.[/size]

Uuh tänään Ajattara Tuskassa *sydän* Ilmatieteenlaitoksen lupaamat sateetkaan ei näköjään toteudu, olen nukkunut hyvin, minulla on elämäni mies, olen nähnyt ystäviäni pitkästä aikaa ja kaikki vaan on hemmetin hyvin!!! *sydän**sydän*

[q]mayah, 12.11.2007 20:09:
Jee jee, jopas jakso taas forzassa riehuu :) (vaikka tehtiinki vasurilla *igor*)
[/q]

Mä en osannu yhtää, huidoin mite sattuu kunnon amatööri

Joulu *sydän*
On rauhallista ja enkelikello kilisee ja joululaulut soi. Syötiin jo riisipuuroa ja pelattiin "heitä sikaa" ja ollaan vaan oltu.
Eilen pääsin pitkästä aikaa saunaankin ja näin ystäväni Vimman pitkästä aikaa *hali**sydän**hymy* Hirvee kälätys ja pälätys ja hulluilu ja kiljunta alkoi heti Vimma oli myös tehny sen herkkunaminam suklaamuru-hasselpähkinäkeksejä ja uih kun maistui hyvälle.
Paljon oon jo kuvailemas käyny ja lisääkin pääsee, nyt vain on rauhallinen hetki.
Valokuvaaminen on ihanaa ja kivaa ja jee.
Parin tunnin päästä hautuumaalle sytyttämään kynttilöitä sukulaisille, ja myös siihen ison kiven juureen missä on kymmeniä kynttilöitä joka joulu palamassa. Siellä on kaunista.
Ja joulukinkkua ja -kalkkunaakin saa sen jälkeen
Mäntykin koristeltiin nätiksi ja oikeat kynttilät siinä palamassa.

Muutenkin, Vaasa... *sydän* Mulla on vaa nii semmonen tuntu että tänne mä kuulun.. *sydän*

Ainoo itku tässä päivässä on ikävä omaa kultaani *uuh**nyyh* Mutta onneksi on puhelin (vaikkei se silti sitä tuo öiksi viekkuuni nukkumaan)..

Mulla on vaan ihan hyvä olla.

Koti. *sydän*

[q]pupuTupuna, 13.6.2007 10:31:
---
Siren, 13.6.2007 09:25:
Tää on eilisen, mut kävin läheisessä alppiruusupuistossa ja se oli jotain niiiin kaunista et ei oo tosikaa

Oli ihan Liisa Ihmemaassa fiilis, alppiruusuja oli isoja ja pieniä ja valkosia, pinkkejä, oransseja ja vaikka minkä värisiä Ei voi muuta sanoa ku oih *sydän* *sydän* *sydän*

---

Pohjois-Haagassa/ Haagassa? Se on upee. *sydän*
[/q]

TÄ.

Mä oon ihan selvästi missannu jotain. Missä päin?

Oma päivän :) on kai se, että mä nään valoa tunnelin päässä. Asiat järjestyy, kuten niillä on tapana. Ainakin vaihteeks :D

Tanaan ollu palkkapaiva :D Sain lomarahat :D Oon rikas, hetken :D

Nyt pitais si laittautua iltaa varten. Ollaa menos Darling Harbouriin keilaamaan, siita si kaydaan parilla drinkilla ties missa ja JEE tanaan oli muutenki kiva paiva, ajettiin Palm Beachille ja siel oli lammin ja iih aurinko ja voi luksusta.

Huomenna pelaamaan futista

Mä todellakin jaksan uskoa itseeni. Pitkästä aikaa. Mä luotan siihen, että pystyn tekeen yhen jutun, mitä oon tässä halunnut jo ties kuinka kauan.
Aion onnistua :)

[q]Jago, 20.12.2007 18:02:
Viimeyönä nukuin kun tukki ja sen takia olin tänään oikeen pirteenä koko duunipäivän(mä oon yleensä ihan koomassa aina aamut)
[/q]

Mikään ei kyl voita kunnon yöunia
Mulla kova yritys saada ne ens yönä. :)

Se ois si huomenna pakkauspäivä, aikasin nukkuun ja perjantaina si töiden jälkeen pendoliinolla fiuuuuuuuuu Sjoelle (ja si siitä taajamajunalla tsuk tsuk Vaasaan *hihu*)

Alan olee aika valmiina huomiselle Perjantai! Tulee varmasti kiva ilta, toivottavasti päästään baariinkin asti, hih :)
Kävin äske kaupas ja siellä huomasin, että mun kännykän suoja oli tippunut. Vähä masennuin, koska se oli ostettu toiselta puolen maapalloa ja siinä oli aika paljon muistoja, niinkin pienessä tarvikkeessa, kyllä. Kotimatkalla pyöräillessä huomasin sen vahingossa maassa ^_________^

On vaa nii hyvä olla, ettei tätä fiilistä voi pilaa oikeen mikään *sydän*

[q]jukebox, 1.3.2009 03:56:
idiotshopper
[/q]

Ai nyt sun pitää alkaa vahtiin kaikkii mun sanomisii ja quottaa niihin jotain idioottia ja säälittävää?

Jos sun oikeesti tarvii mulle alkaa vittuileen joka asiasta niin mulla on ihan profiili olemassa, olet tervetullut kommentoimaan sinne, tai jos haluat piilottaa muilta lapselliset sanomisesi, niin privakin on olemassa. Tai jos haluat viihdyttää koko klubitusta niin off topic-jatkotkin löytyy!

Mielestäni osoittaa harvinaisen typerää käyttäytymistä, että täytyy aloittaa jokaiseen topikkiin postaamaan jotain idioottia, mihin minä olen jotain sanonut. Teet itsesi vain tässä naurunalaiseksi, vaikka toisin luuletkin.

Voisiko edes jotenkin normaalit, pilaamattomat topicit pitää sellaisina, ja keskittyä sitten siihen vittuiluun ot-topicissa, tai sitten profiilissa. Mulla ei kuitenkaan ole sulle mitään sanottavaa, ja ihmettelen että sinä jatkat vielä tuolla idioottilinjalla. Olen sinut jättänyt rauhaan, joten on hyvin kummallista kun sinä et voi antaa asian vain olla. Tuollainen toiminta on vain hyvin säälittävää ja ikävää kun näytät olevan täällä vain vittuillaksesi ihmisille, joista sinun ns kämppiksesi on sinulle kertonut.

[q]pirpeli, 22.9.2008 15:38:
Toi keli!*plur**hihu**sydän**pihkassa*
[/q]

Voi kyllä, voi kyllä!!

Uusi prossutuuletin ja elävä kone!
Koko aamu ollu yhtä säätöä, saippuakauppa vantaalla, jonka takia heräsin seiskalta tänään, oli kiinni, tietokone ei meinannu lähtee käyntiin ja ahisti ja itketti mut JEE, mä onnistuin vihdoin ees jossain.
Tunnin päästä Espooseen sukuloimaan

Nyt o selkeesti joku ihmeen perjantaiviikko :D Jo kaks (ja yleensä viel pahinta ja koomasinta) päivää takana, jotka ollu ihan hulvattomia :D Joutunu useeseen otteeseen miettii et onko perjantai vai oikeestikin vaa joku muu päivä.

Töissä tiettyjen tyyppien kans tullu läheiseks, ja se on aika kiva homma.

On kiva fiilis. Ylihuomenna tsuk tsuk Vaasaan

Elämä on. *sydän*

Perhe ja yhdessä olo
Plus et nään tänää kummitädinkin pitkästä aikaa :)
Ja sit viel se, et mun flunssa alkaa olla lähes poissa ^________^
Ja ehkä sekin, et mun ei tarvi vielä yli viikkoon mennä töihin

Aini, tänää päivän pelasti joku pikkupoika joka totes äitilleen kassalla että "Äiti, äiti, minulla tulee pikkuruisia kakkakikkareita minun pyllystäni nyt!" - tilanne oli muutenkin huvittava, mut kaiken lisäks kassal oli viel edellinen asiakas, joka oli tuskaillut just mulle, kun meillä ei ole lihapullia ollenkaan tarjolla.

O