päivän :)

Back to häröily O

[q]Ober:
---
Astaroth:
Kaikki on niin totaalisesti päin p*rsettä, etten voi muuta kuin hymyillä takaisin maailmalle. :)

---

Sitä tuntuu olevan nyt liikkeellä, kun on ollut tarpeeksi kauan vittuuntunut huomaa kuinka turhaa se on:)
[/q]

Aivan, ryppyotsaisuudesta ei tuu ku ryppyjä otsaan...

just tuli sylintäydeltä uutta musaa

[q]ice-angel, 21.4.2009 09:14:
Perheenlisäys on nyt varmistunut ja maksettu!
Vitivalkoinen ylväs uroskissa saapuu meille kahden viikon sisällä.

Tässä se on:

http://www.pelastetaankoirat.com/morse_kissahuh09.html

<3
[/q]
Awww! Onnea :)

Mä oon katellu koiria tuolta ja muilta vastaavilta nettisivuilta. Jouduin lopettamaan kun tuli melkein aina itku eikä ihan vielä ole koiraa mahdollisuutta ottaa.

oma kulta *sydän*
se ja sen pilat

katoin just moulin rougen eka kertaa

Just parhaimmalla hetkellä ku pitäis soittaa tuhat tärkeetä puheluu ja toinen liittymäkortti valittaa et SIM-kortti hylätty ja toinen liittymä on suljettu, niin pitkään käyttämättömänä lojuneeseen prepaid-liittymään (johon mun just tänään oli aikomus ladata puheaikaa) tulee tekstari "Olemme lisänneet liittymäsi saldoon 20 euroa puheaikaa." *plur**jiihaa**iloinen* Ei mitään hajua et mistä hyvästä toi on tullu, mut eipä se mua haittaa, tulkoot vaan!*plur*

Tänään oli yks hienoimpia kokemuksia ever:

http://ezzy.1g.fi/kuvat/OH-COX_Lento_feb24/

Mukava ja rento päivä töissä, eipä siihen paljon muuta tarvita. Tekemistä oli hyvin tällä kertaa Nii ja tietty se weekendi kruunaa kaiken..hihhii..

R E I V I T

Perjantai, aurinko paistaa, mun talviloma alkoi ja kaveri tulee tänään illalla lomille

Palkkapäiva + perjantai *jiihaa**aplodit* pääsee taas *känni*

Pari päivää sitten sain tietää etten pääsekään Shanghaihin enkä Pekingiin ensi vuonna

Tänään kävimme sitten kaverin kanssa koululla asiasta keskustelemassa ja nyt olisi sitten vaihtoehtoina lähteäkö Kiinaan vähän pienempään kaupunkiin (vain muutaman miljoonan ihmisen Jinan city) puoleksi vuodeksi vaiko Japaniin Tokioon kolmeksi kuukaudeksi. Ensi tiistaihin mennessä pitäisi päättää.... Varmaan kyllä Tokion suuntaan kallistuu vaikka siellä ilmeisesti sika kallista onkin

Ja opintolaina senkus kasvaa...

viikonloppu *känni*

Se oli siinä...työharjottelu ohi ja äsken pomo sanos et toinen työharjottelu jakso on taattu jos kiinnostaa...ja paras vielä et se sanos et sulle on työpaikka täällä taattu heti ku kiinnostaa... ja muutenki niin vkl tulee

Persjantai.

vika koulupäivä takana, hiihtoloma ja viikkoon ei tartte miettiä kouluasioita...ja aurinko paistaa ihanasti *sydän*

[q]kerran sanoin mutsille et oon menos bileisiin, niin se rupes kysyy onks mul pöytävaraus.[/q]

Päivän naurut

*hihittää vieläkin*

Pitkästä aikaa vapaa perjantai ilta eikä huomennakaan tarvitse heti aamulla herätä.. Tosin suurin osa kavereista on duunissa tai kipeinä, sen kerran kun itse pääsisi lähtee ulos...

suloinen pikkuhauva Unity-jonossa *plur**pihkassa*

ARSKA-rakkaani! ihana aamu, ihanaa musaa ja ihana aurinko. i feel so fucking grrrrate!!!

O