päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tämän hetken tyhjentävin hymiö:
One word: Danceteria.
Kaveri joutuu naimisiin ja mä saan olla kaasu!
Hihii, eräs tyttönen saa minut kovin hymyileväiseksi kaiken arkiahdistuksenkin keskellä. Tackars, hon.
Huomenna alkaa vapaapäivät. Enkä uhraa ajatustakaan töille.
Meitsi. On. Niinku. Nääääääääin. Intona!
Joko? Onkovielämontapäivää? Saakojo? Joohan? Joko? Nytkö? Hetikö? Kauankovielä? Montayötävielä? Jokosaan? Onkovieläkauan?
Sain päättötyön aloitetuksi
Väsynyt, mutta ainakin hetken melkein onnellinen.
Kaksi päivää Ypäjällä valjakkokisoissa. Näki vanhoja tuttuja, tutustui uusiin, kiinnostaviin naamoihin. Eipä taas ollut pitkään aikaan ollut yhtä loistava meininki, vaikka nukkumaan ei oikein kerennytkään.
Otin 200-300 kuvaa, joista monet tahot olivat kiinnostuneita. Uusi digikamera tuntui toimivan loistavasti ja kun rakas ystis lainas 300 mm putkea, niin kuvien onnistumisprosentti toivottavasti moninkertaistui. Aika jees.
[q]Orfeus:
Näyttäis siltä että saa olla pidempäänkin nykyisessä duunissa*jiihaa*
[/q]
Hienoa onnitteluni! :)
[q]Skrapa:
Pitkäst aikaa taas kunnolla ihastunut ja tuntuu niin ihanalta aah, ja tuntuu et jokanen repii mua joka paikkaa koko ajan. Tekemistä olisi niin paljon mutta kun ei kerkee. Ylpee ja otettu siitäkin ku tuntuu et oon tärkeä!
[/q]
Olen toudella ylpeä sinusta ja iloinen sun puolesta, nytten sait sitä mitä kaipasit tossa *hymy**hali**jiihaa*
Olen saanut aikaiseksi tänään enemmän kuin normaalisti.
Ollut töissä 6,5h, pessyt pyykkiä, tiskannut, vaihtanut kissanhiekan, tiskannut lisää, vienyt paperi ja sekaroskat. Ja vielä on tekemistä, mutta eiköhän nekin tässä samalla. Vielä pitäisi tehä ruokaa kun kulta tulee kotiin ja vähän siistiä kämppää muutenkin.
Kivaa kun on taas energiaa ja kiinnostusta tehdä :)(:
uus ihku läppäri ja uus järjestys :))) oon kovin happy...
Eilinen The Arkin keikka oli kyllä niin*plur*
*sydän*
Päivän paras lapselta kuultu kysymys:"..Siis onko se sitä juomaa missä telkkarissa sanotaan että Red Bull antaa viikset.."
[q]nomic:
linkki
[/q]
LOL, tän aamun paras :DD
Ihana ystävä käymässä pitkästä aikaa... Ollut ikävä *sydän*
Ja aurinko paistaa ikkunan läpi... Kevät tulee ja rakastan.
[q]nomic:
Hetkeen en ole nauranut yhtä paljon:
linkki
suosittelen lämpimästi lukemaan kokonaan. :)
[/q]
loisto läppää!
[q]nomic:
Hetkeen en ole nauranut yhtä paljon:
linkki
suosittelen lämpimästi lukemaan kokonaan. :)
[/q]
Voi apua!!*nauru* Hitto mitä läppää!!*aplodit* Ibolle!!
opintotukihässäkät saatii nopeesti ratkaistuu puhelinsoitolla ja taas tulee rahaa
- « Edellinen
- 1
- ...
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- ...
- 2,345
- Seuraava »