päivän :)

Back to häröily O

sain raahattua itseni kaks kertaa täl viikol salille ja uimaan..
nyt kämppä siivottu ja odotan vieraita.

sit ottaa taikajuomaa *känni*

Etelan auringossa 2viikkoa *sydän*

Vähän poikki mutta silti aim sou häpi. Oon saanut kiitettävästi pakkailtua tavaroita, siivottua jne ja tuntuu ettei oo kauheesti stressiä nyt mistään. Kulunut viikko kaikinpuolin onnistunut ja näin sunnuntaina mieli on pirtee. Illalla meen vielä syömään ystävän kanssa ja huomenna nään yhden ihanan kundin
Ainii ja ihan meinasin unohtaa, tänään Studio51:n bileisiin vipillä jonon ohi

Näin kavereita ja oli hauskaa.Ja nyt soi taas hyvät musat

Mun hani yllättää mut jotenkin tänään...=) ja muutenkin elämä loistaaa ja hymyilee..

päivän ehdoton :D
Joku meijän peleissä olevista pallotytöistä oli lisänny mut meseen ja mä just juttelen sen kanssa 12vuotias lentopalloilija tyttönen..ja mul o profiilikuvana sellai ku oon umpitunnelissa,röökikädessä ja meikit ja kieli poskella hyvä mellu e! näin ollaan edustavana :D

Ihana aurinko ja keväinen fiilis!

Pitkäst aikaa taas kunnolla ihastunut ja tuntuu niin ihanalta aah, ja tuntuu et jokanen repii mua joka paikkaa koko ajan. Tekemistä olisi niin paljon mutta kun ei kerkee. Ylpee ja otettu siitäkin ku tuntuu et oon tärkeä!

Tänään oli hyvä päivä

Pääsin teoriasta läpi ja aika kirkkaasti vielä.

Lumikumeilu tänään

[q]noena, 28.7.2008 11:48:
---
sapeli, 28.7.2008 08:09:
Vaikka nyt onkin hiukan hutera olo niin viikonloppu oli kyl täys kymppi.

*sydän*

---
[/q]

Tack detsamma. Ja kiva kun oli vapaata töistä, tiätty =P

Oli ihan kivaa taas tulla kouluun kun saa nähä koulukamuja

kävin vähän shoppailemas kaikkee kivaa*jiihaa* sit näin pari kivaa tuttuu*hihu*
kiva päivä*plur*

Ihana ilma ulkona*hymy*Vaiks viikonloppuna oli flunssanpoikasta ni tuntuu olevan ohi..sai tänäänki nukuttuu oikeen kunnol..tuli herättyy vähä ennen yhtä*blush*vapaapäivä ku on nii ei kiirettä...*nukkuu*

Netti toimii omassa kodissa *sydän*

Takasin kotona*tirsk*

Näyttäis siltä että saa olla pidempäänkin nykyisessä duunissa*jiihaa*

Etelään 4.6.!!!!! *jiihaa**aplodit**iloinen*

O