päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Upee sää.
Ihanaa hengailla tässä koneella kun aurinko paistaa ja porottaa selkään *sydän*
Hernariiiiiii!!!!!!!!111§ o/
jahuuuu..
muksut sekä mies on poissa himasta koko viikonlopun ja saan tehä ihan mitä vaan.*aplodit*
en edes muista milloin mä oon viimeks ollu oikeesti yksin kotona?! Jesh.. tänään meitsi nauttii.*jiihaa*
Pääsen tänään ekaa kertaa elämässäni Jyväskylään *iloinen*! Ja näen ihaaaaania kavereita pitkästä aikaa *hali*!
[q]nomic:
aurinko paistaa, oon jo hereillä, tuoremehua, kunnon aamupalaa (viimeksi syksyllä syönyt hyvin aamulla) ja chilli soi taustalla
[/q]
Kun olet ton kirjoittanu niin mä aloin miettii ootko nukkunu ees ollenkaan vai ootko valvonu koko yön ja tehny musaa
mun päivän :) on että on vain hyvä olla ja sain tutustuu vkl aikana taas uusiin kivoihin otuskiin..
Ja löysin mun lukukärpäsen uudestaan ja aloin ahmii taas kirjoja oikeen urakalla johan tässä oli 1,5kk et en lukenu ees akkarin akkarii.. Nyt on 9 Henning Mankellin kirjaa luettavana
Nousi uusia rautoja salilla. :)
tosi hyvä fiilis heti aamusta ku jaksoin kiskoo itteni sängystä ylös ja ennätän kasiin kouluun...
(on iltasin vähän nukahtamisvaikeuksia, eilenkin pyörin toooosi myöhään sängyssä ja meinaa sit nää aamuherätykset olla tosi vaikeita... mut ku ei vaan saa unta...höh)
Voitin taas 4 oikein lotossa,kuten viime viikolkin harmi ettei tullut päävoittoa..sitä kyl saa vain uneksia
Olipa taas itsetuntoa nostattava baarireissu. Kaverini esitteli minut kaikille mahdollisille ja jokaiselle muisti mainita miten ihana ihminen olen ja miten hän niin niin tykkää minusta ja rakastaa minua... känniääliö höpinöitä, mutta silti mukavan kuulosta. Kun vielä osaisi ottaa moiset kehut vastaan ilman hämmentymistä ja nolostumista.
aurinko paistaa, oon jo hereillä, tuoremehua, kunnon aamupalaa (viimeksi syksyllä syönyt hyvin aamulla) ja chilli soi taustalla
Kylläpä on mukavaa viettää sunnuntaita ilman krapulaa
[q]Pablo:
[/q]
Eikös olekkin kuomaseni
*piis**super*
[q]Fyraett:
---
Pablo:
---
Word! Ja viel heti herättyä pääs ulos nauttii auringosta. kävelyä jään päällä oli aika hauskaa ku siel oli satoja muita ihmisiä luistelemas, hiihtämäs ja muuten vaa ulkoilemas :)
e.typo
[/q]
ite olin kans ulkona heti herättyäni pitkällä kävelylenkillä,
tuli niin keväinen olo
aivan loistava viikonloppu...*plur*
Todistettavasti olen saanut ainakin kerran!
[q]5thSaint, 27.12.2006 14:13:
" Ei pysty liian hapokasta"
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200612275511543_uu.shtml
[/q]
haha
Äipästä irtosi hymyä happimaskin ja tiputuksenkin takaa. Se on
Niin ja aurinkokin paistaa, se on aina *sydän*
Vaikka perjantaina aamulla näyttikin synkältä, viikonlopusta tulikin oikein miellyttävä.
Kiitän asianosaisia*hihu*
lumikengät, aurinko & kävelyretki metsään *autuus*
serkku kylässä, näen hyvän ystäväni, selvitin välini ihanan *sydän* pojan kanssa Ihan jees ilta vaik huomen on töitä 8 tuntia...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- ...
- 2,345
- Seuraava »