onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

[q]leka, 3.9.2005 22:17:
---
Mulla on hankalaa saada pitoa takarenkaille*pahis*
[/q]

Kannattaa vaihtaa ne joskus uusiin :D Nyt pitäis saada lisää tehoa, jotta uudet kumit sauhuais käskystä :(

Kauheen moni ajaa aina mun autolla kaupungilla...ja monesti joku on myös parkkeerannut sen-->LAND ROVER FREELANDER*sydän*

Buell XB12SS Lightning long.. Se ois niin ihana kaksipyöräinen "auto"..

[q]Timce, 26.5.2006 11:49:
Sori OT, mut tommonen hankintalistan kärjessä atm.

We <3 R1
[/q]
joutuu kyl yhtyyn.. mulle riittäis kyl R6 ja sit sinisenä <3

ei oo, mut mulle kelpais mikä vaan jos se ois oma. Mun kundikaverilla on auto, mutta ei se oo sama asia.

[q]Remotion, 1.6.2006 15:34:
---
Infiana, 1.6.2006 15:30:
ei oo, mut mulle kelpais mikä vaan jos se ois oma. Mun kundikaverilla on auto, mutta ei se oo sama asia.

---


no mikset osta?
[/q]

Samasta syystä miksen matkustele.

[q]Don Japa, 1.6.2006 16:31:
---
Infiana, 1.6.2006 15:30:
ei oo, mut mulle kelpais mikä vaan jos se ois oma. Mun kundikaverilla on auto, mutta ei se oo sama asia.

---

Ei sul oo korttiikaa... *tirsk**hih*
[/q]

Koht on.

[q]Lyylikki, 7.7.2008 12:37:
OOh...luupää *sydän*

Rakkaita muistoja eräästä nisukasta, kun olin juuri saanut kortin ja sisko vietti kesän Vologdassa töissä eli auto oli mulla ajossa.
[/q]
Enemmän toi on ollu mulla käytössä, ku systeri oli just New Yorkissa ni oon aika hyvin ominu ton <3
töihin pääsee mukavasti ja halvemmalla kuussa kuin että maksaisi seutulipun.. Mee like<3

Hatarasti ulkomuistist; oiskohan noissa turpokalikoissa ollut tehtaalta 204hv ja virivaraa aika rajoitetusti. Taisi jakolaatikko olla ongelmapesäke, ts. paukkua suht helposti jos tuollaista lähtee kiusaamaan ahtojen noston muodossa.. Tai vaikka ihan kuivalla asfaltilla lähettelee vakiotehoin.

Kaverilla oli -95 Suomikalikka DTM Ed. ja se oli kuulemma sen vika Ooppeli. Sähkövikaa niin maan perkeleesti, sellaista mitä ei ihan kotikonstein perusjantteri korjaa.. Nättejä pelejä, mutta noi ysäriooppelit .. henk koht eivät ihan sytytä =o
EDIT:
Frendillä oli siis ko. Kalikka joskus 00/01 auton ollessa 5-6 vuotias. Pelottaa edes ajatella miten tuollainen rapea 12 vuotias tänä päivänä jaksaa. Suomalaista lama-ajan laatua... :D

http://www.uusisuomi.fi/raha/25002-eurooppalaiset-raivoissaan-bensan-hinnasta


Sopineeko tänne, vai minne pistäisi? Täällä Klubbarissa keskustelu liikenteestä, autoista ja polttoaineesta häröilee useammassa eri ketjussa..

Läntisessä ja eteläisessä Euroopassa ihmiset alkavat olla kypsiä öljyn hinnan nousuun. Isossa-Britanniassa rekankuljettajat eri puolilta maata kokoontuivat eilen Lontooseen yhteiseen protestiin.

Rekankuljettajat kiersivät Lontoon keskustaa torvet soiden ja toimittivat pääministeri Gordon Brownille pyynnön, että bensaveroa laskettaisiin.

Ranskassa protesteihin ovat nousseet kalastajat. Espanjassa sekä rekankuljettajat että kalastajat ovat vaatineet toimia hallitukselta lakkoilemalla. Italialaiset, kreikkalaiset ja portugalilaiset kalastajat suunnittelevat lakkoilua myöhemmin tällä viikolla.

Euroopan johtajat pohtivat nyt, mitä asialle pitäisi tehdä. Ranskan presidentti Nicolas Sarkozy on ehdottanut Euroopan laajuista leikkausta öljyn veroihin. Raakaöljyn hinta on keikkunut noin 130 dollarissa tynnyriltä.



Ja juuri viime viikolla Katainen märisi ettei mitään energiaveroja leikata, koska jäsenmaiden VVM:t ovat näin päättäneet jo 2006. No odotellaampa mitä polttoaineet maksaa tuossa joulun kieppeillä. Jos sama nousutahti maailmanmarkkinoilla jatkuu ja dollari senkuin voimistuu niin 2e/litra menee kirkkaasti rikki ennen vuoden loppua. KivaKiva. Tähänhän asti kotimarkkoidemme bensanhintaa on pitänyt aisoissa vain ja ainoastaan euron korkea kurssi dollaria vastaan.

On hauskaa lueskella Jenkkien lehtiä kun siellä kauhistellaan maagisen $4/gallona -rajapyykin rikkoutumista ainakin Kalifornian osavaltiossa. Se on näin kotimaisesti suhteutettuna noin 65-70snt/litra.

Se mikä olisi positiivista, olisi kiisselin ja bensaveron laittaminen tismalleen samalle tasolle. Sen jälkeen poistuisi markkinoita vääristävä dieseleiden keinotekoinen suosiminen, joka on .. syvältä. Itseasiassa tuotantokustannuksiensa vuoksi diesel ilman veroja maksaa 10-15snt enemmän per litra ympäri Eurooppaa. Ja K-Euroopassahan jo yli 50% uusista autoista on dieseleitä ja sen kulutus senkuin lisääntyy. Näin maallikkona arvelen, että jossain lähitulevaisuudessa voipi diesel kustantaa reilustikin enemmän kuin bensa, ainakin vääristämättömillä markkinoilla.

Yksinkertaista lukemista + pari kaaviota:

http://www.oil-gas.fi/files/305_Kansainvlisihintatilastoja.pdf

Sellainen johon ihan oikeasti olisi ollut mahkujakin, jollaista tuli Larussa kuolailtua kesän mittaan.

BMW Z3 M vm -97-99.

linkki

[q]Zenni, 5.5.2008 23:31:
http://www.autoblog.com/media/2006/04/aston.db9sportspack.500.jpg

Tällänen mulle lottovoiton jälkeen!
[/q]Mullekki sit kans

Kurkistappa joskus tollaisen Gallardon sisään. Siellä on viikset, namiskat, keskikonsolin näyttö ja pari muutakin juttua kuin suoraan jostain A4 / A6:sta...

Nuo uudet Lamborghinit saisivat kyllä olla "hieman" enemmän Italialaisia myös sisältä...

Ostin juuri maanantaina Mazda 2:n vm. -03! ^__^

edit: Tosiaan HALUAISIN kyllä Shelby GT:n! *pihkassa**kuolaa**slurps**pepsodent*


Tälläinen Bentley -06 olis kyl mukava, mutta...


... karu totuus paljastaa (Mazda 2 -03)!

[q]remotion, 23.8.2007 14:10:
---
Jussi Lius, 23.8.2007 13:06:
..koeajot jo ajettu ja kohta alla... aika nami.

http://services.netwheels.fi/autocarrera/vinfo.asp?vid=HMG871

---


Mielenkiinnosta kyseltävä et kävitkö kokeilemassa BMW Z4 M Coupéa?

Itsellä varmaan kallistuis siihen.
Täs pari kuvaa, samalla oma ns unelma auto. ensin kyllä tulee hankittua Z3 M Coupe.

[/q]

IMO Z4 M ja muutenkin BMW:n tämä 700 -sarjasta lähtenyt new gen muotoilukieli on kyllä jotain aivan kauheeta.. E46 kopan M3 on noin 1000 kertaa nätimpi peli kuin uusi 300 -sarja. M6 on puolestaan joka suuntaan pullea, kuin sorsa Ja ehdoton rimanalitus oli tuo Z4:n muotoilukieli.. Itse en laittaisi siihen ikinä rahojani.. M5:n on melkein perheen ainut, jossa on sitä jotain .. särmää..

Täälläkin on pitkäaikaisena haaveena Sakuista hakea hopeinen/musta Z3 M Roadster. Siinä on äijäauto pitkine konepeltineen ja kaikinpuolin maskuliinisine muotoineen *sydän* Coupe ei niinkään sytytä... :S

[q]ezzy, 26.6.2008 12:05:
http://www.taloussanomat.fi/liikenne/2008/06/25/oletko-mantti-ajatko-vanhalla-autolla/200816802/139?rss=4

ps. samu* ...iso 78mm :D

tää oli katulaillinen vielä jokin aika sitten, nyt tosin ei taida enää olla. ihan satavarma en ole, enkä jaksa kaivaa tietoa :P

Polly Motorsports 1986 Trans Am

http://www.metacafe.com/watch/731934/1986_pontiac_trans_am/

[/q]


No joskus riittää 52 millinenkin ;)




~750hv ja ~1000nm. Suomessa. Rekisterissä.


Propsit ihan jokaiselle, joka saa tuollaisia monstereita täällä Liikenneturhan propagandahelvetissä rekisteriin. Valmistusmaasta ja merkistä huolimatta :)

Ei oo omaa autoo mut saan ajella mutsin Seat toledol. tulevaisuudes haluun toimivan auton mil pääsee liikkuu paikasta A) paikkaan B) eli ei tarvii olla mikää super 300500 xb-z turbo moottori ja xzc-13234 teho putkee jne.

Mä haluun sellasen sellasen formulan :)

[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]

Söpö ja siisti paketti...

O