onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

No, renessassiajan herkkien sivellinvetojen hengentuote seisoo tässä vaiheessa korjaamon pihalla tai romuttamolla toimitakyvyttömänä, joten pitäydytäänpäs asiassa.

Ferrari 458 Italia <3

Muutaman euron tarvis vaan lisää.

[q]Tapi, 21.8.2010 15:43:
No, renessassiajan herkkien sivellinvetojen hengentuote seisoo tässä vaiheessa korjaamon pihalla tai romuttamolla toimitakyvyttömänä, joten pitäydytäänpäs asiassa.
[/q]

Jos se nyt silloin tällöin täytyykin laittaa ehostettavaksi, niin sillä välin Kuljettaja odottaa malttamattomana pääsevänsä takaisin tuohon pieneen palaan taivasta, Alfan ajattoman kauniiseen ohjaamoon, joka herkistää raavaankin miehen mielen ja kutsuu ajamaan mutkaisia Toscanan vuoristoteitä.

Kun taas bemari seisoo käyttämättömänä parkkipaikalla, koska kuski katselee mieluummin sohvalla telkkarin tekstikanavalta merisäätä, joka tarjoaa enemmän elämyksiä kuin DIN-normien mukaan tunteetta rakennettu ajoneuvokoje.

Perheen kakkosauto Renault Clio -01 vaihtui Toyota Corolla Versoon -07.

Ykkösautona edelleen:
http://www.osasto.org/mx5/mk3_3/ahvenisto.jpg

[q]nostatus, 21.8.2010 14:09:
Alfa Romeo 166[/q]

Suurena Alfa fanina en juuri 166 -mallin ulkonäöstä oo koskaan oikein tykännyt. En tiedä mikä tossa on, mutta sen paremmin kuvissa kuin livenäkään toi ei vaan kolahda positiivisesti. Semminkin kun kyseessä on edustusluokan auto, niin tosta ei mulle hehku kyllä mitään edustavaa.

Sen sijaan moni muu Alfan malli (ja merkki itsessään) kyllä kolahtaa. Harmi vaan, etteivät oo osanneet tehdä hyvää avoautoa enää aikoihin. Nykyinen Spider painaa tolkuttomasti ja on karsea ajettava.

Viime talvena ajoin kortin ja hommasin -08 BMW 118i:n (28k ajettu sillon). Suht tyytyväinen ollu tohon, mutta bemarin 6-sylinteriset on alkanu kiinnostaa, esim. 130i tai 325i coupe (330i coupe on liian kallis ja sedan liian tylsän näkönen).

http://mtbnews.net/people/mehukatti/118i-1.jpg
http://mtbnews.net/people/mehukatti/118i-2.jpg

On auto mutta kauhee turbokuume päällänsä!!*nuha*

Kyseessä ei siis oo korisarja avensis vaan Toyota caldina Gt-t, celican neliveto tekniikka farkussa.... ainoo miinus et noita on myyty vaan oikeenpuoleisella ohjauksella...

Mitsubishi Lancer Evo IX tai Evo X

[q]Juki54, 7.6.2005 15:37:
---
Lana83, 2.6.2005 13:26:
Mä haluaisin varmaan kans Audin. Tai sen pitää olla ainakin TOSI hieno, niin että päät kääntyy auton mukana.....

---


Argh, tuo olis kyllä kamalinta mitä kuvitella saattaa.
Varsinkin nää "hienoiksi" tuunatut amiskaarat kaikkine madalluksineen, spoilereineen ja tummennettuine laseineen saa kyllä joidenkin päät kääntymään, mutta varmasti lähinnä niiden naurettavan ulkonäön takia.
[/q]

Kylla ma ainakin henk. koht. naen aika suuren eron Audin tms. ja jonkun tuunatun amiskaaran valilla. Amiskaarat lahinna naurattaa enka (itse ainakaan) sellaisella ajavaa henkiloa osaa ottaa tosissani..

Vaihoin tos viikko sit Sir Gälähänin Liekkiin.. harmittaa

Ai perkele ku tekis mieli ostaa tollanen Nissan Cube Ei vaa meinaa löytyä Suomen maalta noita vielä kauheesti..

Suomeen saatu tälläinen herkku, sen erään lasersilmälääkärisedän ansiosta. Aikamoinen kulttuuriteko...


http://jtmedia.kuvat.fi/kuvat/Lamborghini-Murcielago-LP640-2009spec/IMG_4870_68_69%20copy.jpg


Kyseessä siis Murcielago LP640 '09.

Äänet, ne äänet... !! *sydän*


EDIT: Peukeleen kuvaa ei saa näkymään tähän topikiin, grrrr...

AUDI =



...vain eri merkein koristeltuna ;)

[q]h3rman, 5.9.2005 01:37:
---
Veivi,
Tuli vaihdettua gti almera pois (kiva vehje) ja hommattua tilalle mg zt-t 190 kaikil herkuil

---


Uusimmassa Moottori -lehdessä on muuten juttu samasta autosta. Ihan vaan tiedoksi, jos et ole vielä lukenut. Hieno peli, mutta varaosien ja asiantuntevan huollon saamisessa voi olla vähän vaikeuksia*täh*
[/q]

Hieno peli...
Noiden uusien MG:n arvostus Briteissä on FIAT:n luokkaa. Paljon yhteneväisiä osia, ei BMW:n, vaan Roverin kanssa. Se kertonee miten hieno peli on kyseessä. Osien sovitus ja vastaava, lisäksi kaikenlainen nitinä ja natina.

Tosiaan sait varmaan halvalla ja vieläpä 4v täystakuun. Kannattaa lukea kaikki printit ja ottaa selvää mitä tuo "täystakuu" itseasiassa sisältää. Hyvin usein noista käytetyiden takuista on jännällä tavalla keploteltu erinäisiä kuluvia osia pois.

Lisäksi kannattaa pitää mielessä, varsinkin Roverin konkurssin jälkeen, että tuollaisen haluttavuus markkinoilla on luokkaa juuri ja juuri 0:n yläpuolella. Arvonalennus on pahempaa kuin Fiateilla/Alfoilla/Daewoilla. Voinet sitten 4v päästä ihmetellä kun et saa siitä vaihdossa autoliikkeessä juurikaan mitään.

Just my 2 cent.

mä ajelen aina kaikkien muiden autoilla sen jälkeen ku oma piti myydä pois...mut ku musta tulee iso tyttö niin ostan subaru imprezan!!!! muutenki mun tyyliin sopii vaan joku urheilullinen ja kovaaa kulkeva auto...*sydän*


http://autofan.m6blog.m6.fr/images/medium_subaru_22b.3.gif

Ei oo autoo, mutta jos olisi niin varmaan joku vanha klassikko, diggalien niitä.. joku uudistettu aidoilla nahka penkeillä ja sisutuksilla *joo*.. sitten jos olis rahaa niin varmaan joku shoppailu auto esim Audi TT johon mahtuisi just mun ostokset ja mä

[q]Timce, 24.8.2006 15:25:
---
Cjet, 24.8.2006 14:38:
Buell XB12SS Lightning long.. Se ois niin ihana kaksipyöräinen "auto"..

---


Asiaa!! Mut pelkkä S itelle...Siihen vielä Race-kit, niin on äänet kohillaan. :)
[/q]

JUURIKIN näin.. Mun on vaa melkeen pakko ottaa toi SS koska oon nii pitkä.. Istuu just sopivasti mun alle. Kävin tyypittää sellaista kuukausi sitten ja se oli kaikkien pyörien jälkeen puhdas ajonautinto..

Mä haluun auton joka ei hajoo ikinä eikä syö yhtään bensaa!!!! onks semmossii???*täh*

ei ole mutta haluaisin jonkun helvetin kalliin ja hienon hopean mersun, Dodge Viper, Porche GT2 oliko se nuin ja ihan erityisesti isoakin isomman maasturin tai jonkun jeepin:) iso on aina kivempi

[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]

Söpö ja siisti paketti...

O