onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

Onhan mulla :) Bimmeri

[q]remotion, 22.6.2005 10:40:
---
lohikarme, 22.6.2005 10:39:

---

Söpö ja siisti paketti...
[/q]

Juu Ja suhteellisen harvinainen Suomes....siin suhtees et tolla varustetasolla ja kaksovisena ei o ku toi Suomes

[q]Timce, 22.6.2005 10:46:
---
remotion,

Kyl se kulkeekin 200 humman ja KW:n alustan turvin ihan mukavasti...

---

325? Noista menny vähän maku, kun Saksan tuliaisina noita on tuotu Suomeen aivan älyttömästi.
[/q]
rupee sedan olee melkeen harvinaisempi näistä E36...
joo mäkin oon kattellu tossa M3 mutta ajelen tällä nyt vielä vuoden...
niin ja siitä kulku puolesta:
http://remotion.1g.fi/kuvat/autokuvat/250kmh.jpg/full

[q]lohikarme, 22.6.2005 10:41:

Juu Ja suhteellisen harvinainen Suomes....siin suhtees et tolla varustetasolla ja kaksovisena ei o ku toi Suomes
[/q]

Mikä tossa NIIN ihmeellistä sitten on? kun mun mielestä noita on joka toisella jampalla, niinku tälläsiä mikä mullakin, eipä siinä...

[q]ezzy, 22.6.2005 22:30:
---
lohikarme, 22.6.2005 15:37:

Ensinnäkin se et se on tosiaan neliveto ja KAKSIOVISENA... ja jos muutosprossista jotain tiät ni 49,5 pistäs kertoo sulle jo paljon

---

niin ja se, että se on alunperin ollut se 316 kaasarilla ja takavetoisena kertonee myös jotain
lähinnä, että työtunteja on uponnut ihan helvetisti :)
[/q]

Aivan... tuntitolkulla on rakenneltu

[q]Samu* Aijaij kun on maukas Matukka.

Toivottavasti kulkupuolta löytyy sen verran, ettei toi spoikka ihan koristeena siinä ole ;) Videoklippiä vain youtubeen niin saa jotain käsitystä noista perkeleen maukkaista wankelin soundeista.

Ja kyllä, noita Matukoita ja Supria ym. nousevan auringon maan ihmeitä on nähty ilman spoikkaakin, mutta oman silmään ne vain vaativat sellaisen.
[/q]
jep, maukkaalta kyl tuntuu ja varsinkin kuulostaa.
ajettavuus on luokkaa mikroauto, eli "vitun jees" :D

lupaan upata saundipätkää ku tulee sellasta taltioitua!

ps. siipi alkaa toimiin 170km/h vauhdis,
eli mulle se ei niin paljoa tuo hyötyä..
mutta niinkuin sanoit niin se tuo visuaalista tasapainoa kyllä :)

tässä vielä etuviistosta!
http://img291.imageshack.us/img291/3302/66099131vx0.jpg

jee jee jee...! just sain pihaan "uuden" auton..! vihdoin...*jiihaa**iloinen**hihu*

eipäs ole...jos nyt hankkisin autoa, ni varmaan se ois joku pikku-audi
tai sit uudehko golf. ei mitään kauheeta lotjaa siis.

[q]remotion, 22.6.2005 10:14:
nappasin eilen pari mielestäni ihan kohtuu onnistunutta otosta autosta...
saa katsoa ja kommentoida...
http://remotion.1g.fi/kuvat/autokuvat/
[/q]

On se vaan kaunis auto, ei auta :) [Makunsa kullakin, sanoi Ladekin, joten tämä jääköön tähän :)]

[q]Avernian, 30.6.2005 18:36:
Miksi ihmeessä haluaisin auton?
[/q]

Miten olisi liikkumisen vapaus, voi millloin tahansa mennä minne tahansa, miten kauas tahansa. Itselläni ainakin iso syy auton omistamiseen.

[q]Avernian, 30.6.2005 19:00:
Bussi/juna/lentokone vie yleensä tarpeeksi lähelle. Taksilla voi jatkaa jos ei jaksa kävellä. Jos on pakko liikkua keskipitkiä matkoja aikaan jolloin ei julkisia kulje (mikä on aika harvinaista), voi auton vuokrata. IMHO.
[/q]

No, prioriteettinsa kullakin. :)

pysäkeillä odottaminen ja aikataulujen seuraaminen (ja niiden kiroaminen), pysäkkien spottaileminen, ruuhkabussissa istuminen ei vaan sovi mun luontoon ollenkaan.
Ehdin pari vuotta kulkea tiksi -> pasila duuniin ja tiksi - otaniemi (juna ogeliin ja bussi otaniemeen) ja se riitti kyllä mulle ja kyseessä oli vielä suht helpot reitit ellein helpoimmat.

[q]ilaripous, 14.11.2002 12:40:
kunno amis topic!
[/q]

hahaa oot amis ku vastasit, läl läl läääää

[q]Freja, 1.7.2005 10:04:
Olin eilen Kraisler 300m kyydissä... ..joo..tahtoo sellasen!
[/q]

No kyydissä voi olla mukava olla, mutta minkälainen se on ajettuna?

[q]Freja, 5.7.2005 00:13:
Emmätie, eihän mulla ole edes ajokorttia mut se vaa oli yli hieno
[/q]

Näyttelyesineeksi vain vähän hintava, kun ei ole edes "oikeaa" taidetta.

Tahtoisin oman batmobileni kuntoon.
Jos löytyy halukkaita auttamaan moottorin kiinnityksessä, ottakaa yhteyttä minuun.
Pääsisi taas pörisytteleen pienellä punaisella

Tänään sit kävi ekan kerran silleen, että kun päryttelin Kouvolasta Lahteen niin päähän kolahti pari vesipisaraa. Aika huolettomasti oon ajellu synkissäkin pilvissä pari vuotta ja vasta nyt kävi näin.

Onneks vaan pari pisaraa ja sitten olikin taas katto pään päällä :)

-88 Avo mussella ajelen näin kesäisin

[q]Epailija, 5.7.2005 00:12:
---
Freja, 1.7.2005 10:04:
Olin eilen Kraisler 300m kyydissä... ..joo..tahtoo sellasen!

---

No kyydissä voi olla mukava olla, mutta minkälainen se on ajettuna?
[/q]

On tullu tyypättyä joskus 300m kun semmonen snadisti himotti. 3.5litran koneella kyl oiva peli, etenkin maantiellä. Kaupungissahan tuo on melkoinen rohmelo, vaikkakin yllättävän näppärä käyttää.
Pienempi kone taas on turhan alimitoitettu tuohon ja sillähän kyseistä autoa ei kannata edes kuvitella.

Mukavaahan tuossa on mm. se, että about kaikki kuviteltavissa olevat varusteet on vakiona messissä.

Kulutus ois vaan allekirjoittaneen käytössä aivan liian suuri, joten ei oo ihan mun juttu. Ja muutenki pikkuautot on nyt POP.

Peugeot 205, 1.1l, vm-89, kilvet viety, katsastamaton, "Valkoinen Paholainen".

ai niin ja tuulilasissa 2 kpl siirtokehotuksia :)

jos joku haluaa hakea pois jätän hanskalokeroon bensarahat :)

Auto sijaitsee osoitteessa Lönnrotinkatu 45 ja ei ole ollut hetkeen aikaan lukittu. Itäläiset huom! Täysin ajokunnossa käy hyvin vaikka yhden yön keikka-autoksi!

[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
[/q]

Söpö ja siisti paketti...

O