onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

Mulla on sellanen Mitsubishi Sapporo vm. 1980, vissiin aika harvinainen suomessa...
Vaikka se vanha rouva onkin, niin silti on mennyt katsastuksesta puhtain paperein läpi ainakin viimeset kolme kertaa, mitä se on mulla ollut.
En kyllä yhtään osaa sanoa millasen auton haluaisin, poikaystävä unelmoi niistä enemmän. Mä haluaisin varmaan sellasen joka ois hieno ja kiiltävä.*iloinen*
Ei sen puoleen, ei mulla kyllä korttiakaan oo, niin ei mun tarvi autoista tän enempää tietääkään.

Vaikka tämmönen :)

http://speed.supercars.net/pitlane/pics/739461b.jpg

[q]Piiuzki, 10.5.2005 00:59:
auto on..semmoin sininen Nissan Primera GX
[/q]
Mullon ollu muutaman kuukauden samanmoinen hopeinen alla, ja ei voi hirveesti kehua, vaikka ei se oo ees mikää ikäloppu (-97). En suosittele ainakaan talouden ykkösautoksi, ajo-ominaisuuksissa olis paranneltavaa. Se menettelee ku ei tartte ajaa pitkii matkoja (mulla lähinnä työmatka-autona ja siis vaan lainassa, meil on onneks omakin auto) .

[q]Timce, 28.5.2005 00:05:
Audi olis ihan kiva. Vaikka tälläinen. Ja täysin katulaillinen.
Liikennenvalokiihdyttelijät varokaa :P
[/q]

kas kummaa etteivät ole käyttäneet audin omaa V8, vaan Chevyn ;)

On, Mazda 626 farkku '93, Citroen Xsara Picasso '03, Volkswagen Golf farkku '95, Volkswagen Polo '95. (uusioperheet rocks)

Haluisin pienen sportti-japsin.
Tai Volkswagen Transportterin, semmotteen minibussin. *sydän*

ranspportteri

Mä haluaisin varmaan kans Audin. Tai sen pitää olla ainakin TOSI hieno, niin että päät kääntyy auton mukana.....

[q]remotion, 2.6.2005 14:21:
---
ezzy, 11.4.2005 23:02:
---
Mikco, 11.4.2005 21:23:
Kesärenkaat alla <3

---

kesärenkaat alla joo ja 2mm pintaa viimekesäisissä Onneks on uudet tulossa jo.

---

kesärenkaat ja takarenkaissa ei enää näy ollenkaan kuvioa, takana siis katuslicksit ;).
[/q]

milli takana ja vajaa 3 edessä...kiva ku rahat menee muualle (lähinnä konehuoneeseen)

[q]Illustrator, 15.6.2005 20:42:
Yks mun suosikeista. Tällä hetkellä lainassa tommonen..*hihu*

Onko toi niitä mopoautoja!? ui helmi!! Turvallisuus ennen kaikkea

Seuraava oma auto Dodge Ram 2500 pitkällä hytillä ja valkosena. Korotettuna tietty.. Sori beibi,mut sun auton katto ei oo sillon edes mun konepellin tasalla

[q]ezzy, 2.6.2005 15:02:
Milli takana ja vajaa 3 edessä...kiva ku rahat menee muualle (lähinnä konehuoneeseen)
[/q]

Joo no mulla on edessä kyllä ainakin 5-6mm.
takarenkaat kin yritin vaihdattaa jo tuossa tiistaina mut sitten kun autotekillä oli otettu vanhat pois ja ruvettiin katsoman goodyearilta tullutta pakettia niin toinen renkaista olikin 235/40-17" ja toinen 245/35-18" eli jätkoajalle meni nyt odotellaan toista toimitusta, pitäis kai käyttää jotain mummorenkaita niin ei tarvitsis tuotakaan miettiä, suoraan pinosta "plop, plop ja alla on".

Pikkuautoista Toyota AYGO miellyttää sekä ulkonäöllisestä, että etenki taloudellisesti.

autoa ei ole vielä mutta haluisin peugeut 206 cc,mielettömän hieno menopeli..

Noniin nyt löyty viri osia autoon... enää asentelua niin katuraketti on valmis... (ei se väärin oo jos alle 1000 kg painavassa autossa liki 200 pollea*hahjust*)

Jos joskus M3:n tai M5:n sais. Tai Z4:n tai Z8:n. Kyllä kelpais.

Ennen sitä on kyl vaan sit istuttava koulun penkil sen verta paljon, ja ahkerasti, et voi joskus unelmat toteutuuki.

Joo.. löytyy peugeot 307cc! Ihan kiva peli, ja vahva moottori 2.0! Ei sinäänsä, mutta kun muu kärry on niin kevyt, niin kyllä lähtee!

Kohta täytyy hankkia oma auto, saas nähdä minkä ruoskan sitä sitten omista rahoista lopulta saa hankittua. Joku kätsy kippo ois hakusessa esim, -02 ibiza tai uudempi micra vois olla PoP.

Onneksi sitä saa vielä rauhassa ihmetellä ainakin heinäkuuhun asti, kiitos opel selected driver kamppanjan.
-Ja ken tietää ehkä auton oston voi jättää väliin jos flaksi käy.

Ostin toissaviikolla BMW 318iS -95, eli kivan mustan sports coupén.. plussana bemarin ok sport-väsäykset eli alusta, ohjaus yms. Unelma-autossani olis automaattivaihteet ja vääntävä bensa- tai dieselmoottori (eli väh. 2,5l).. Bemarit on kyllä hyviä

[q]Lana83, 2.6.2005 13:26:
Tai sen pitää olla ainakin TOSI hieno, niin että päät kääntyy auton mukana.....
[/q]

Vaikkei mulla nyt mitään iha special-ajopeliä olekkaan niin toi on ihan hauskaa aluksi, parin kuukauden ajelun jälkeen lähinnä vituttaa, kun kaikki töllistelee ja yrittää itte päästä paikasta a paikkaan b.

[q]Luminescent, 3.6.2005 23:08:
----
Paljonkos muuten tän vuoden M5 maksaakaan tarkalleen, käsittääkseni siinä 120k paikkeilla? Laskin siihen 12:sta fillarin hintaan marginaalin varaosia varten koska mm. renkaat, vaihteet, laakerit ja kiekot ei koskaan kestä niin pitkään että niitä rytkyttäisi paria vuotta pidempään. Mutta, polkupyöriin saa helposti omaisuuden kiinni jos niitä virittelee hifisti, ja köyhällähän ei ole varaa ostaa huonoa

edit: jos siis olisi tuollaisia rahoja sijoittaa mihinkään materiaan...
[/q]

mihin tahansa harrastukseen saa uppoamaan ihan rajattomasti varoja...

[q]ezzy, 7.6.2005 15:19:
Vuoden jälkeen ei kyl edelleenkään haittaa mua
Pikkulasten huomio on kaikkein koskettavinta kyl. On se kiva, että se ritari ässä tulee vieläkin uusintana subilta
[/q]

Toi on kyllä totta. Oisko ollu toissa viikonloppuna ku vastaan tuli kasa pikkupoikia fillareilla ja alkoivat vilkuttelemaan :)

Mutjoo, täällä meillä maalla toi efekti varmaan korostuu muutenkin..

[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]

Söpö ja siisti paketti...

O