onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
ei oo autoo ei oo korttii mut sellasen millä pääsis kiertää suht isolla porukalla festareit kesällä
[q]Juki54, 7.6.2005 15:37:
---
Lana83, 2.6.2005 13:26:
Mä haluaisin varmaan kans Audin. Tai sen pitää olla ainakin TOSI hieno, niin että päät kääntyy auton mukana.....
---
Argh, tuo olis kyllä kamalinta mitä kuvitella saattaa.
Varsinkin nää "hienoiksi" tuunatut amiskaarat kaikkine madalluksineen, spoilereineen ja tummennettuine laseineen saa kyllä joidenkin päät kääntymään, mutta varmasti lähinnä niiden naurettavan ulkonäön takia.
[/q]
Eikös tuo nyt kuitenkin riipu hieman katsojastakin :)
Ilman autoa ei sitä huomiota saa ja auton kanssa saa, niin siitä tulee ihan kiva olo. Säälittävää, mutta totta.
[q]rainbow, 7.6.2005 17:31:
vääntävä bensa- tai dieselmoottori (eli väh. 2,5l)..
[/q]
Bemarin kaksilitrainen diesel tarjoaa reilusti (340Nm vs. 300 Nm) enemmän vääntöä kuin niiden kolmilitrainen bensakone. Turha siis tuijottaa pelkkiä litratilavuuksia. Jos vääntöä moottorilta haluaa, niin ei muutenkaan kannata bensakoneita hirveästi katsella.
[q]leka, 3.9.2005 23:17:
---
Renkaat ei ole se ongelma vaan niin prkl kevyt perse suhteessa siihen tehoon minkä pata antaa edes läskit ei pahemmin auta, vaan lisäpainot takakontissa. - tosin se vaan tappaa ajamisen hauskuuden sit kokonaan.
[/q]
Totta tuokin, mulla krooninen tehopula, kiitos kaikilla mahdollisilla tavoilla kuristetun koneen.
On sellainen japanin ihme, Nissan Primera 2.0 SRi -95. Ihan mukava peruskärry noin vanhaksi autoksi. Ainakin jos ei liikoja vaadi, eli tuleepa tuolla nuo omat ajot ajeltua.
Kun tuoreempaa autoo alan katseleen, niin Audin tuotokset kyllä herättävät mielenkiintoa ja yleistä kiinnostusta.
ei oo enään se myytiin . . . nyt ajelen siskojen autoilla . . . mä oon aina halunnu harmaan hopeen rellu meganen . .*blush* mulle juust hyvä
ei oo autoo eikä ajokorttia. jos olis autoja, jotka on valmistettu ihmistä ja luontoa kunnioittaen eikä saastuta, niin sellaisen haluaisin.
mulla on vw jetta vuos mallii -82 1.6 diesel... ei maksanu paljoo ja huolettomia kilometrejä...!
[q]DagO, 26.7.2005 21:35:
Nyt kelpaa kuljetella itteään.
[/q]
Niimpä Mut otetaan enintään takapenkille
tai hätätapauksessa ratin taa, jos ei itse olla ajokunnossa.
[q]ezzy, 12.6.2005 12:18:
"semmosen"? Eli minkä sais tohon hintaa? merkki ja malli jäi uupumaan.
[/q]
Ois vissiin pitäny lukea viesti läpi muokkauksen jälkeen.
-Siis Smart fortwo:sta kyse. Taidan ajaa huomenaamulla yhtä yksilöä kattomaan.
On auto (Toyota -01), mutta "varastoin" sitä vanhempieni luona. En sitä Stadissa tarvitse.
Haluisin sellasen mikä oli Paluu tulevaisuuteen leffassa, leijuvana versiona. Toimiva aikakoneaparaatti ois plussaa.
[q]ezzy, 7.6.2005 15:41:
---
Juki54, 7.6.2005 15:37:
---
---
Varsinkin nää "hienoiksi" tuunatut amiskaarat kaikkine madalluksineen, spoilereineen ja tummennettuine laseineen saa kyllä joidenkin päät kääntymään, mutta varmasti lähinnä niiden naurettavan ulkonäön takia.
---
Ilman autoa ei sitä huomiota saa ja auton kanssa saa, niin siitä tulee ihan kiva olo. Säälittävää, mutta totta.
[/q]
Tähän taas voisin sanoa, että en kaipaa huomiota autolla. Kyllä sitä saa muullakin tavalla...
[q]Juki54, 7.6.2005 15:37:
---
---
[/q]
Sori nyt kauheesti, jokaisella vaan on oma maku, ei niitä tarvi morkata... Ite pidän hienoista ja laitetuista autoista, enkä mistään tavallisesta.
Ei oo autoa, eikä tule ennen kuin sille löytyy riittävästi tarvetta kuluihin nähden. Tähän mennessä on pärjännyt isukin tai vaarin autoa lainaten.
Oma unelma-auto on sellainen, joka näyttää ulospäin suht tavalliselta(ei kerää paljoa katseita), mutta sisältä on viimesenpäälle hieno. Ei en tarkoita, että moottirissa pitää olla 500 heppaa vaan autoa jossa on sopivasti tehoa Suomen teille ja vieläpä vähän polttoainetta kuluttava. Sisätilat pitäisi olla niin eristetty, ettei sinne kuulu moottorin eikä renkaiden äänet.
[q]Lana83, 13.6.2005 11:29:
---
---
---
---
Sori nyt kauheesti, jokaisella vaan on oma maku, ei niitä tarvi morkata... Ite pidän hienoista ja laitetuista autoista, enkä mistään tavallisesta.
[/q]
Niin, en mä millään pahalla. Tarkoitin vaan etten itse tuollaisista autoista pidä
[q]Lana83, 13.6.2005 11:32:
---
ezzy, 7.6.2005 15:41:
---
---
---
---
---
Tähän taas voisin sanoa, että en kaipaa huomiota autolla. Kyllä sitä saa muullakin tavalla...
[/q]
En puhunutkaan sinusta...
[q]$, 18.11.2005 15:33:
---
ezzy[/b
Toi on kyllä karmein bemarin tekele ever. Toki persoonallinen eikä näy montaa liikenteessä, mutta ei tossa kyllä silmäkään lepää :D Uudet bemarit on menossa taas tuohon suuntaan valitettavasti...
---
Lepääpäs! Olet yksin väärässä mielipiteesi kanssa. :D
[/q]
näin se yleensä menee juu :D
Yks mun suosikeista. Tällä hetkellä lainassa tommonen..*hihu*
http://www.prelude-fan.de/pics/jazz_g1_1.gif
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...