onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
[q]amxTC:
Semmosen, mitä ei tarttis korjata ja se söis ultimaalisen vähän löpöö.
[/q]
Arvelisin, että auto jota ei tarvi korjata, ei söis löpöä :) Näin vaan minun utopiakuvitelmissani...
jonkun retron.. :)
Just nyt ei ole autoa,mutta haluaisin Volvo V70:sen *unelmoi*
Mutta V40 kelpaa..sellaisen yritän saada alle ennen kesää.
[q]RedDEVIL:
Koenigsegg CCR ois kiva.
Menis ainakin tarpeeks kovaa eli 388 km/h
[/q]
valmistajan mukaan 395+ km/h but eniveis tulee taloudellisesti kannatavaks ajella töihin tollasella kun imee gasoo VAAN 17l/100km
Mulle vois joku ostaa semmosen McLaren F1 GTR:n
Volvo S40 T4 tällä hetkellä ja tuskin tulen seuraavaan kolmeen vuoteen edes sitä pois vaihtamaankaan...
[q]ezzy:
---
mikkoP:
Just nyt ei ole autoa,mutta haluaisin Volvo V70:sen *unelmoi*
Mutta V40 kelpaa..sellaisen yritän saada alle ennen kesää.
---
mikä ihme saa nuoren miehen unelmoimaan V70:n kaltaisesta karmeasta pappa-autosta?
edit. saatana, ootkin vanhempi ku mä
[/q]
Nuorimies olenhan mä viel nuori,vaikkakin jo ikää mittarissa..ne on vaan "numeroita"
Joo, V70 on mielestäni siisti kärry ja se olis käytännöllinen mulle monessakin asiassa.
On vaan niin pirun suolanen toi hinta,et on tsekattava tuota vanhempaa mallia jos Volvoo/farkkua ajattelee.*joo*
Tai olenkohan mä sit jo niin "pappa" kun mä haaveilen tosta *nyyh**nauru*
M6. Tämmönen jostain.*kuolaa*
http://www.rsportscars.com/foto/06/bmwm605.jpg
BMW M3 / Porsche 911
[q]hardikaveri:
valmistajan mukaan 395+ km/h but eniveis tulee taloudellisesti kannatavaks ajella töihin tollasella kun imee gasoo VAAN 17l/100km
[/q]
Heh mitäs tuosta, mäkin voisin hönkästä sen 300km/h tauluun Tuusulanväylän alussa ja lasketella kytkin pohjassa duuniin tähän lentokentän viereen.
[q]hardikaveri:
[/q]
Eiköhän se lopullinen taloudellisuus riipu kuitenkin ihan työmatkasta ja kaasujalan painosta, harva tollasella ajelee pintakaasulla. Omalla 8km työmatkalla tuo kulutus ei tunnu missään.
a jos on varaa ostaa moinen, niin on myös varaa ajella, eihän sitä nyt hitto soikoon voi mainita miljoona-autoa ja kulutusta samassa lauseessa...
[q]ezzy:
---
hardikaveri:
---
Eiköhän se lopullinen taloudellisuus riipu kuitenkin ihan työmatkasta ja kaasujalan painosta, harva tollasella ajelee pintakaasulla. Omalla 8km työmatkalla tuo kulutus ei tunnu missään.
a jos on varaa ostaa moinen, niin on myös varaa ajella, eihän sitä nyt hitto soikoon voi mainita miljoona-autoa ja kulutusta samassa lauseessa...
[/q]
avaa sanakirja kohdasta: ironia
[q]hardikaveri:
---
[/q]
Oliskohan kuitenkin sarkasmi?
Matelen Punasella 2004 vuosimallin Nissan micralla!
OnseihanOk
[q]ezzy:
---
hardikaveri:
---
---
Oliskohan kuitenkin sarkasmi?
[/q]
kato nyt kun sait mut sekaisin enkä osaa enää edes suomea
joo mut siis huumorilla...
paljon muuten noita valmistetaan vuodessa.. onko tilaustavaraa vai hihnatuotanto? ja paljos kustantaa?
Mä oon tsiigaillu tota uutta Passatia tossa duunin pihalla koko päivän, en osaa päättää tykkäänkö siitä vai en. Onhan se ihan kiva, parempi ku edellinen.
[q]antique, 23.10.2002 15:08:
kuka ajaa punaisella jaguaarilla?
[/q]
jee jee jerry cotton
12/20 pojoo tuli :) pari kysymyst meni vituiks ku aika loppu ja painoin väärin heti seuraavaa
laitetaas tällänen tänne superkuskien kehtoon :)
http://game.mainio.net/autoilija/autoilija.html
itsellä 16/20 pojoo.
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...