onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
BMW X5 ois kiva
Naurettavin on toi vika kommentti. Ihan ku joku kaduntallaaja erottais tota jotenkin normi 3-sarjalaisesta tai muista bemareista. Pää kääntyy lähinnä ajokäytöksen takia :D
$56000 on kyl tosin aika halpa hinta tosta jenkeissä :D
alle $40k Pontiac G8 GXP itelle kiitos, jos pitää joku 4-ovinen sedan-rohmu ottaa. Tai Cadillac CTS.
Bemarin loistavaa suunnittelua pitää vielä sen verran morkata, että mitä vittua ne on ajatellu X6:en kanssa :D
http://www.iltalehti.fi/autot/200805097604176_au.shtml
Pakko sanoa, että munkaan silmää toi Coupe ei miellytä kovin hirveästi. Etenkin livenä se on imo kamalampi ku noissa kuvissa.
Mut makuja on monia ja kyllähän tollaki varmaan ajelis. Siin on vaan 1 radikaali vika ja sehän on toi katto.
Alfa GT taiks Alfa 147.
linkki
Kumpikin KELPAA
mutta onhan noita kauniita autoja vaikka ja kuinka.
Alfa Romeot kuitenki yhtiä kauniimpia
[q]Jason, 16.9.2005 23:10:
On ja haluaisin Uuden passatin vaikka ei mikään hyvä auto olekkaan, urheiluautoja ei tuote
[/q]
Miksi ostaisit tietoisesti auton jota pidät itsekin huonona?
On ja haluaisin Uuden passatin vaikka ei mikään hyvä auto olekkaan, urheiluautoja ei tuote
[q]Summerblink:
---
Anny:
Mulla on mun iki-ihana Rallimuna, eli valkoinen Corsa. Ennen haaveena oli Toyota Celica metallin liilan värisenä (ei uusin mallin) vaan se missä on pyöreet etulamput, mutta nykyään kuolaan mustan typerän eli honda Type R:n perään
---
Ennen mul oli musta wanha Celica -89 mut
nyt mul on musta Typerä ja se on ihq
[/q]
Vähänkö oon kade!!!! EPISTÄ!!!
[q]kivalaatikko:
valkoiset, playboykanin kuva nopeusmittarissa.
Vähän vakioa paremmat musavehkeet.
Kannabislehti-Wunderblatt.
..Ja en ole amis.
[/q]
Kuka näkee ristiriitaa?
Reaalimaailmassa:
Helmenvalkea suomenruotsalainen ojahauki.
Haaveissa :
Saab 9-7X
Jaguar S-Type R
( Tietysti omien toiveiden mukaan rakennettuna. )
Vanhuksien luona vielä asuessa mulla oli käytettävissä koko ajan äiskän 2000 vuoden yönsininen 3-ovinen toyota yaris... Vuos sitten muutin pois kotoota ni mamma meni ja myi MUN auton... samperi! "Jaaris" vei kyllä mut vaikka sinne sun tänne ja välillä ajettiin pusikkoon, mut ei se menoa haitannu... Se auto kesti mun huonot ajotaidot hyvin.. Kiitos! sniiiff... "Jaariksella" kuskattiin kyllä paljon porukkaa... Voi että niitä hyviä aikoja.... Sitä autoa on kyllä toosi ikävä
*nyyh**piis**syn*
[q]leka:
Ei ole omaa autoa, mutt tahtosin mustang bossin tai sitt oldsmobile 422:sen. Niin tai sit subaru wrc (meinas unohtuu)
[/q]
miksi piti lisätä toi subaru tohon
En kyllä pahemmin pommeista ym autoilusta tiedä, mutta päätin silti hankkia sellaisen elämääni helpottamaan (?) Pääasiahan on, että pommilla pääsee eteenpäin, se näyttää hyvälle ja sisältä löytyy jos jonkinmoista nippeliä. Alla tiedot mitä löytyi huoltokirjasta & manuaalista:
* BMW 330i (vm. 2002)
* Titaaninhopeanharmaa
* SMG vaihteet (Sequential Manual Gearbox)
* M Sporttipaketti II
* Aerodynamiikkapaketti
* Navigaatio TV + DVD (screen 19:9)
* Automaattinen ilmastointi
* Sähköiset ikkunat x 4 ja sähköinen kattoluukku (kaikki voi avata & sulkea myös avaimella)
* Sähköiset peilit
* Sähkösäätöiset nahkaiset sporttipenkit (kuskinpuoli muistilla)
* DSC III (Dynamic Stability Control)
* RDC (Tyre Pressure Control)
* PDC (Parkkitutka)
* Sadetutka
* Xenonvalot
* Etuvalo sensorit
* Valkoiset vilkut
* 6 CD:n vaihtaja
* Harman Kardon hifi
* 6 x Airbag
* Monitoimiratti
* Vakionopeussäädin
* Tummentuva peruutuspeili
* Autopuhelin (Siemens)
http://rave.irc-galleria.net/k/images01/00/03/72/45/38472623.jpg
[q]TiiTu:
audi TT *sydän* ehkä sit joskus..
[/q]
Amis sari
[q]remotion:
---
Blues:
R34 skylinen kun saisi suomessa kilpiin sillä on niin mukavaa ajella.
---
Miksi ei saisi? TIETYSTI turha itkeä jos matti on kukkarossa, mutta ei noi enää pahan hintaisia ole, täältä kannattaa kysyä lisää: http://www.gt-r.com/autot/index.html
[/q]
Eivät ole saaneet R34:sta hyväksytyksi vaan ainoastaan R32:n ja R33:n.
[q]Kauno Saario:
Ford Sierra 2.0i vm93 eli vika kunnon takavetosportti! Unelmien auto on Volvo S80 T6 allaround tuned...
[/q]
Sierra täälläkin!!!
[q]Ana:
---
a-j:
ihme topic.. miks pitais haluta auto?
---
Täs puhuu taas joku jonka ulko-oven edestä menee sporat kamppiin ja rautatientorille..
[/q]
harmi kyllä täällä jkl:ssä ei vielä tollasia kulkupelejä mene
[q]ezzy, 11.4.2005 23:02:
---
Mikco, 11.4.2005 21:23:
Kesärenkaat alla <3
---
kesärenkaat alla joo ja 2mm pintaa viimekesäisissä Onneks on uudet tulossa jo.
[/q]
kesärenkaat ja takarenkaissa ei enää näy ollenkaan kuvioa, takana siis katuslicksit ;).
Pimp my ride Season 2 episode 1 MTV:llä klo 23 *sydän*
haluun timpan minin.
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...