montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

ehkä kerran, kaks. riippuu miten jaksaa käydä yo:lla

pssst. antasko joku netin joululahjaksi??

ja ökkö muutes vaatii wanhan tsätin takas !*ökkö*!

Pari kertaa päiväs...Mitäs se tekee viikos(?)

[muokattu 14.11.2002 10:56]

melkein joka päivä tulee käytyä, tästähän on kehittymässä
suomen toinen plattari :) ei tietysti pahassa mielessä :)

melkee joka päivä....ainaku kerkee ja on mahollisuus*plur*

thomas:[q]tästähän on kehittymässä
suomen toinen plattari :) ei tietysti pahassa mielessä :)[/q]
Joo paitsi et tää on parempi. *iloinen**super**piis*

aivan liian monta kertaa... ja vielä joka päivä.

Ennen rekisteröitymistä tuli käytyy pari kertaa viikos mut nyt... every fakin day*joo**pahis*

Eräältä tietyltä taholta alkanu tuleen palautetta, että mä muka viettäisin täälä liikaa aikaa?? Onko sekin siis mahdollista...?

Panfobia:[q]Eräältä tietyltä taholta alkanu tuleen palautetta, että mä muka viettäisin täälä liikaa aikaa?? Onko sekin siis mahdollista...? *ding*[/q]

Tuo nyt riippuu toki ihan siitä kuinka aktiivisesti tapitat koneen ääressä ja kokoajan kirjoittelet foorumeihin, kenties vielä käytät tsättiä siihe kastikkeeks niin siinä tapauksessa en ihmettele

Syder:[q]Tuo nyt riippuu toki ihan siitä kuinka aktiivisesti tapitat koneen ääressä ja kokoajan kirjoittelet foorumeihin, kenties vielä käytät tsättiä siihe kastikkeeks niin siinä tapauksessa en ihmettele *iloinen*[/q]
No muutaman kerran päivässä [muutama on hyvin venyvä käsite... *nauru*] pitää käydä tsekkaan, et mitä foorumissa on tapahtunu, nappia painelen silloin tällöin, mutta zätissä en oo vielä kertaakaan vieraillu...ehkä jätän sen ihan suosiolla väliin, ettei tuu lisää palautetta...

melkein joka päivä, ei ole töissäkään parempaa tekemistä..*nukkuu* tosin viikonloppuisin ei oikein ehdi*plur*

Ennen mä olin joka päivä muutaman kerran, mutta nyt kun netti lähti himasta niin kyllä täällä käynti on vähentyny huomattavasti.. aina koulussa täällä vierailen sillo kun aikaa on..*joo*

lähes päivittäin tulee vierailtua sivuilla...

Joka päivä käyn kuvat kattoo...

Kyllä melkeinpä joka kerta käyn ainakin foorumin tsekkaan kun koneelle tuun.....Päivittäin kuitenkin....*iloinen*

ihan liian monta kertaa päivässä

arkipäivisin yleensä.... eli viikossa viisi kertaa

Ehkä kaks tai kolme kertaa päivässä. Siitä voi laskee kuinka monta kertaa viikossa*ökkö*

Mulla ei ole muuta elämää enää*voiei*

Kyl meitsikän tulee täällä oikeistaan päivittäin käytyä*hymy*

*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...

[muokattu 22.10.2002 19:53]

O