montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

joka luojan hylkäämä päivä...en mä kyl tajua miksi....
mut ei kai sillä väliä...

Kyl täällä tulee käytyä joka päivä. Tämä on vähän niin kun meitsikän toinen koti

Tulin aamulla klo 9.00 töihin ja loggasin tänne 9.10 ja siitä lähtien olen ollut täällä lukemassa topiceja ja sekoillu muuten vaan. Ei tää aiheuta riippuvuutta.... ei yhtään*enkeli*.

liikaa :o

joo aika liikaa

Hmph, en oo pariin päivään ehtiny käymään tsekkaamassa foorumia ja nyt tuntuu siltä ku oisin tippunu kyydistä ihan kokonaan... No, tässähän päivä kuluukin rattosasti ku tsekkailen mitä jengi on tänne kirjotellu.

noin 5 kertaa viikossa, jos näinkin paljon

Mä taidan roikkua sivuilla eniten (tai ainakin sen verran kuin Anqqa itse), tosin vain sen takia että Klubbari on aina duunikoneella päällä. No tuleehan sitä tuossa testien valmistumista odotellessa aina vähän selailtuakin...

mähän olen täällä koko ajan!!

- hulivili hupakko -

*sydän*

About kaksi kuukautta sitten huomasin, että parempi laittaa klubitus kotisivuksi.
Joka päivä täällä tulee roikuttua ja joka kerta kun netti on auki klubituksen ikkuna kummittelee alapalkissa

Liian usein. Joskus montaki kertaa päivässä.

Aloitin tällä viikolla, joten kaksi kertaa viikossa*nauru*

tää sopii kyllä paremmin ihan klubitus-alueelle :)

kylähän tulee lähes päivittäin käytyä, paitsi aina välil ei pääse nettii ni tulee vähän taukoo, mut useimmiten jätän tän sit vaa auki ni ei tarvii montaa kertaa päiväs logata lisää..

joka päivä tääl tulee hengattuu.. ainaku vaan mahollista..

Varmaan joku 1-7 kertaa weekissä,joskus enemmän joskus vähemmän...Riippuen fiiliksestä ja aikataulusta..

Kokoajan täällä tulee oltua melkein joka päivä.

Onneksi nykyään on vähentynyt kun nykyään niin paljon tekemistä kun on koulua ja jopa läksyjä mitä pitää tehdä ja niissä saattaa mennä aikaakin *virn* Mut ennen oli kyl heitk un pääsi himaan niin kone auki ja sitten vasta pois kun meni nukkumaan..

on niin helppoa käydä täällä niin joka päiväistä touhuahan tämä on....*iloinen*

*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...

[muokattu 22.10.2002 19:53]

O