montako kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?

Back to klubitus.org O

Useammin kuin Platinumissa!!
( Kävin juuri lukemassa koko keskustelun kyseisen forumin toiminnasta ja administroimisesta )

Kyllä tulee muutaman kerran viikossa käytyä...
Ainakin viimeistään torstaisin :)

Kyl tulee aina käytyy ku koneelle päsee eli almost every day ja mikäs tääl on käydessä*vink*

ainakin kerran... mutta yleensä n.3-6 kertaa... hullua...*igor*

Varje dag, jos se nyt noin kirjotettii.

Olen täällä kokoajan, jatkuvasti, aina.

joka arkipäivä, hyödyn koulun netistä... hyppytunnit, välitunnit ja ruokatunti on paras*nauraa* en ite omista nettiä joten viikonloput on pakko elää ilman... kauhee riippuvuus!!

Liian monta....

howdy:[q]Liian monta....[/q]


Sama juttu*ankka*

hmm.. päivässä varmaan 4-5 kertaa parhaimmillaan..

päivässä ihan vitusti .. kone kun on päällä koulussa tai kotona ni nää sivut on auki .. viestiä pukkaa *nauraa**nauraa*

Päivässä varmaan jonkun 30-40 kertaa eli se tekee viikossa 210-280 kertaa... Nämä ovat vaan niin parhaat sivut mitä voi olla...*nauraa*

MoNtA kertaa päivässä! Onko muka elämää Klubituksen ulkopuolella?*heiii*

5-6 kertaa päivässä

paljon ja yleensä tunnin settejä kerrallaan.. ehkä 3 tai 4 kertaa päivässä..

[muokattu 6.4.2003 23:21]

heti aamul töis suoraan linjoille ja sit himas duunin jälkee uudestaa. OLEN KOUKUSSA*plur**dissaa*

täytyy sanoa että esim vuosi sitten tuli käytyä joka päivä ja seurattua forumeita jne. nykyään tulee käytyä sillon tällöin ja forumeista luen yleensä koomiset sodat esim toi huume topicci, saa mukavan nauru annoksen ku hetken lukasee

Nykyisin tulee käytyy useasti... eihän sitä duunissa saa muuten aikaa kulutettuu....

Ehkä liiankin useasti.........

*plur*eli monta kertaa viikossa käyt näillä sivuilla?*plur*
mä ite noin about suurinpiirtein joka päivä...

[muokattu 22.10.2002 19:53]

O