Penni ajatuksistasi
että tekisikö sitä ensin lattian vaiko seinän...
Siis että onkin taas niin mun säkää, lauantaina hiton kylmä.. kaks seuraavaa päivää taas tosi lämpimii. Ois mielummin ollu toisinpäin...
Oli vähä vilu festareil.
[q]mariq, 16.5.2006 14:24:
viimeistään heti eikä esim. viikon päästä, kun olisi tarkoitus poistua maasta..
[/q]
Mä oon ollu yli 2 viikkoo kipeenä, et toi viikko ei välttis takaa viel mitää
vähän kalju olo.. tukasta lähti tänään 15cm.
Yöllinen oivallus: syy siihen, miksi annamme onnemme avaimet muille, on se, että rakkaus on antamista.
*sydän*
[q]martina, 16.5.2006 20:01:
vähän kalju olo.. tukasta lähti tänään 15cm.
[/q]
sullakin..*nauru*
Oon unohtanut jotain, en vaan muista mitä
Jos aina kun mää aattelen jotain turhaa tai syvällistä (varsinkin turhaa) joku antais siitä pennin tai sentin nii kohta ei tarvis tehdä töitä ollenkaan.
Mä haluan matkalle, enkä halua mennä töihin joka ikinen arkiaamu siihen asti kunnes opinnot alkaa... *haaveil*
Olipas mahottoman tylsä baari ilta eilen... niinhän ne aina... ei mitää uutta...
tekis mieli vetää perseet.
jos meinaat maksaa kokonaisen pennin menee sulla kyllä rahat ihan hukkaan mun kanssa*nauru*
mulla on tällähetkellä ajatukset siinä likasessa fiiliksessä joka johtuu siitä kun iho ja hiukset haisee röökille jne + ajattelen koulujuttuja ja pelkään kokeita + just kirjotin sinkkuluukkuun joten mietin sinkkuuden hyviä ja huonoja puolia
[q]Coleman, 28.5.2006 20:38:
---
martina, 28.5.2006 13:55:
tekis mieli vetää perseet.
---
Tervetuloa kerhoon, on hyviäkin päiviä...mutta tämä päivä sisältää roiman annoksen ultimaalista v*tusta. Vaikka tein lupauksen olla juomatta 3kk... Tämäkin menee varmaan masiksen piikkiin, ei pitäisi alkaa miettimään omaa elämää ja mitä sen kanssa tekisi.
[/q]
no voih. :/ mulla on itellä kyllä ihan hyvä päivä, pikkasen tylsää kylläkin, mutta kun töitten takia ei vapaapäiviä oikeen oo ollut, niin alkaa pikkuhiljaa alkomahoolihammasta kolottaa.. :P nyt ku ois limefusionia ja karpalomehua. :P
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.
KooKie'n signaturesta
Todella ilahduttavasti ilmaistu näkemys subjektiivisen todellisuuden kokemisen tärkeydestä, ja ajatus jonka itse jaan (mutten olisi koskaan osannut ilmaista noin kauniisti).
you move like I want to
to see like your eyes do
we are downstairs where
no one can see
new life break away
tonight I feel like more
tonight I
you make the water warm
you taste foreign
and I know you can see
the cord break away
cause tonight I feel like more
tonight I feel like more
tonight I feel
feel like more
you breathed
then you stopped
I breathed then dried you off
and tonight
I feel like more
tonight
Deftones - Digital bath
ei kuule ajatuksii täs tuulitunnelis
-M
No mun ajatuksista ei kannattais just nyt ropauttaa kolikkoakaan, mutta antaisin sievoisen summan jos ymmartaisin eraan toisen ajatuksia.
[q]Super-Kerttu, 7.8.2006 13:09:
---
Mark, 7.8.2006 13:08:
ei kuule ajatuksii täs tuulitunnelis
-M
---
Ja sä vielä haluat myöntää tän kaiken meille!?
[/q]
this is DA darrapvä
-M
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D