Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Ihanaa kun huomenna pääsen koko päiväks kaverille kylään ja nään ensimmäistä kertaa sen about kuukauden ikäisen tytön.*sydän* Oon oottanut tätä siitä asti kun se vauva synty.*hihu* Kyläilyreissu voi kyllä tehdä pahaa mun vauvakuumeelle mut tehkööt, kyllä mä jossain vaiheessa järkiinnyn kuitenkin.*hih*

Pitäisikö sittenkin lähteä hillumaan.

pysäköinti on kallista. 3,2e 2h..

Tässä aamupuuroa syödessäni ja Stevie Wonderin-As -biisiä kuunnellessani tulin ajatelleeksi, että; "onpas elämä ihanaa, ku on oma ihana kulta, jota rakastan ihan hirmusesti." *sydän* Kohta hyvillä mielin töihin ja uusi ihana päivä lähtee taas käyntiin.

Olispa kiva jos olis valot...*hmph*

Pää menee jo psykestä sekaisin :)

Mistä sais pizza tai kebabia kotiinkuljetuksella tähän aikaan vuorokaudesta? Ah autuutta tulla kotiin yövuorosta maha hoosiannaa huutaen ja huomata ettei ole mitään syötävää koko kämpässä! Tai noh, sokeria ja vehnäjauhoja on. Eikä millään jaksaisi lähteä kauppaan!*grr*

Huu, Radio Suomipopin iltapäiväbiisit sopivat hyvin menneisyyteeni. Onneksi nyt on toisin.

Rupesinpa tässä kelailemaan että riippumatta siitä kuinka mielettömän rakkaita ja tärkeitä jotkut ystävät voi olla niin se voi muuttua - mutta veli on aina veli, se ei muutu mihinkään, vaikka kuinka huonoiks välit menis. Siinä on jotain sellaista pysyvyyttä mihin ajan hammas ei koske, ja se synnyttää luottamusta.

Ei sillä että se olisi välttämättä pelkästään hyvä asia, perhe on paras mutta perhe voi olla myös pahin, eikä siitä pääse koskaan eroon (paitsi sitten ihan lopulta, mut sitä ei ajatella *nauru*)

Mut tämäkin ajatus tuli mieleen kun kuuntelen yhtä biisiä just nyt mistä tulee mieleen yks mun veljistä joiden kanssa en ole sukua... Ootte tärkeitä *sydän*

Tarvin jonkinasteisen muutoksen elämääni. Tuntuu et elämä vaan polkee paikoillaan tällä hetkellä. Kaks vuotta oon jo katellut samaa työpaikkaa, jossa en oo hetkeen hirveesti viihtynyt, ja oon jo korviani myöten kyllästynyt siihen surkeeseen hommaan.. Koulun kun sais alta pois ni ois vapaa tekeen mitä vaan ja hakee jotain mielekkäämpää duunia, mutta muutama kurssi kuumottaa siihen malliin et varmaan joutuu ottaan lisäaikaa niiden takia ja käymään ne uusiks.. hohhoijaa

No en mä tätä just nyt mieti mut jokunen aika sitten...
Mä en ymmärrä et miks jotkut ihmiset kohtelee esim. tummaihoisia tai jonkun muun maalaisia huonosti tai eri tavalla kuin "oman rodun" edustajia ts. rasistisesti?

Tuli vain sellanen mieleen, et eikö ne ihmiset ajattele esim.
Mistä olemme kaikki tulleet tänne maapalloon, vaikka maamme olisikin syntynyt alkuräjähdyksestä ja me ihmiset kehitytty planktoneista ---> ja sitten apinoista pikku hiljaa ihmisiksi miljoonien vuosien takaa, ni eikö me jollain tavalla kuitenkin olla hyvin hyvin hyvin kaukaista "sukua" toisillemme ja ollaa kuitenkin kaikki tavallaan saman rodun edustajia??
Aattelin vaa...

Miks kaikkien pitäis olla niin suvaitsevaisia kaikkea ja kaikkia kohtaan?
Miksei saa rauhassa vihata esim. neekereitä?
Aina muulloin sanotaan, että kaikilla saa ja PITÄÄ olla omia mielipiteitä asioista, mutta kun puhutaan neekereistä, omat mielipiteet ei enää olekaan sallittuja vaan pitäisi olla niin suvaitsevainen ja hyväksyvä, että.

En mäkään mee lässyttämään jollekin tummaihosen kaverille, että lemppaa toi neekeri, se on ällö. Miks suvaitsevaisten pitää tulla jakamaan mulle ajatuksiaan siitä, että oon ahdasmielinen ja vammanen, kun en suvaitse mustia?
Eikö oo suvaitsematonta olla suvaitsematta ihmisiä, jotka eivät suvaitse neekereitä?

Suvaitsen itteni nyt Sudaniin.

Tai en.

[q]äm, 27.3.2006 13:45:
Miks kaikkien pitäis olla niin suvaitsevaisia kaikkea ja kaikkia kohtaan?
Miksei saa rauhassa vihata esim. neekereitä?
[/q]

Saathan sä nyt vihata vaikka punatukkaisia, mutta mitä pointtia on vihata ihmisiä yhden perityn fyysisen ominaisuuden perusteella?

Jos et perusta tunteitasi ihmistä kohtaan ihon tai hiusten väriä syvällisemmin, niin sinua pidetään pinnallisena tai yksinkertaisena. Ei muuta.

Aina ei voi voittaa - mutta koskaan ei tarvi hävitä.

[q]twistedsushi, 27.3.2006 13:13:
---eikö me jollain tavalla kuitenkin olla hyvin hyvin hyvin kaukaista "sukua" toisillemme ja ollaa kuitenkin kaikki tavallaan saman rodun edustajia??
Aattelin vaa...
[/q]

Eiköhän me ihan oikeasti olla biologisesti samaa rotua, eikä vaan tavallaan

[q]Avernian, 27.3.2006 16:57:
---
twistedsushi, 27.3.2006 13:13:
---eikö me jollain tavalla kuitenkin olla hyvin hyvin hyvin kaukaista "sukua" toisillemme ja ollaa kuitenkin kaikki tavallaan saman rodun edustajia??
Aattelin vaa...
---
Eiköhän me ihan oikeasti olla biologisesti samaa rotua, eikä vaan tavallaan
[/q]

Menee vähän sarjaan tyhmiä kysymyksiä, mut ollaanko me nyt saman rodun vai saman lajin edustajia?

ja tähän vielä lisäisin... Eikö me joskus kauan aikaa sitten oltu samanlaisia eli samaa rotua josta me sitten myöhemmin kehityimme eri maissa erilaisten ilmastojen vaikutusista erilaisiksi ?
vai mitenkä se nyt meni

Kaikessa hauskuudessaan elämä on joskus aika kurjaa.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O