Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]Tyeicha, 17.7.2005 22:37:
aina ei saa mitä haluaa.. ..mutta ei se mitään. sitten täytyy kai vaan haluta sellaista mitä voi saada!?
[/q]

Neiti varasti mun pennin...*hih*...Mutta ei kannata antaa ainakaan periksi. Kummia asioita sattuu, olen tässä huomannut.

vituttaa. on vituttanut jo kauan. mä olen hölmö ku luulin jotain.

Elämä on mielenkiintoista, ja toisinaan aika hassua.*hih*

[q]sapeli, 17.7.2005 21:49:
---
mayah, 17.7.2005 21:41:
Mä oon ainakin tavallaan mäen päällä, tosin aika loivan sellasen... Mut et, Helsingissä kaiken pitää olla suurta, ni mäenki pitää olla vuori.

---

Okei, tästä lähin mäkin asun sit "Kannelvuoressa" enkä "Kannelmäessä" Tai sit tää paikka onkin oikeesti joku "Kannelnäppylä" ja sitä on sit suurenneltu jo parilla kokoluokalla
[/q]

Mut hei, meillähän ON ihan ikioma vuori siinä ihan vieressä.. Maltsun jätemäki ! ( -älkää antako nimen hämätä.. se on ISO!) HUGE VUORI! se näkyy joka paikkaan, kuuhun asti melkein!

---kannelnyppylä mieluummin, muuttaisin pois jos asuisin näppyläs olen liian pikkusielu,mut..

mitä Vittua tää jengi säätää

[q]Fyraett, 21.7.2005 16:03:
---
Pygmi, 21.7.2005 15:57:
mitä Vittua tää jengi säätää
---
Jengi on kujal ::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDD
[/q]
sinne ei sit vissiin päivä paista

G) päivän idea (tai vähintäänkin toteutus): ostin maissilastuja mutta toin huoneeseen niistä vain 1/3 muovikipossa. Samat sanat panttereille. Jos se on siinä näkyvillä ja käden ulottuvilla niin ne tulee mässättyä vaikkei enää oikeastaan tekis edes mieli, mutta nyt niitä jää vielä jemmaan myöhemmäksi! Vähänkö mä oon nero

A) tuleepas kofeiineissa enemmän typoja

B) pitäis varmaan tehdä kohta vähän töitä ennen kuin pelailee lisää Princess Maker 2:sta (*hellokitty*)- sit ois tänään reipasteltu oikein urakalla

C) hereilläolon bonuspuolia: enemmän aikaa tehdä kaikkea, reipas olo, voi myös laiskotella luvan kanssa kun on saanut tehtyä enemmän hyödyllisiä asioita. Hereilläolon miinuspuolia: menee enemmän ruokaa, voi alkaa päätä särkemään, ihmiset pitää outona.

D) nukkumisen bonuspuolia: melkeinpä miellyttävin tapa kuluttaa aikaa, paljon parempaa kuin leffan katsominen (leffat on vaan nukkumisen korvikkeita kun ei nukuta *vink*), menee vähemmän ruokaa. Nukkumisen miinuspuolia: ei ehdi tekemään mitään, rytmit muiden kanssa ristiin, ihmiset pitää outona.

E) vähänkö kivaa kun löysin 1) Trancemaster 2004-kokoelman 2) Vivaldin Neljä Vuodenaikaa 3) Texas - White on Blonde levyt meiltä kotoa

F) sanoinko jo että ihmiset pitää mua outona?

*keräilee pennejä*

[huuhail]

Onni3mk sanoi hyvin sanomaruudussa flirtin jälkeen "voi vitsi, nyt moon ihan yhtä hymyä koko ajan" ja aloin miettimään ihmisten välistä energiadynamiikkaa... Yleensä energiaa on vakiomäärä joka vain vaihtaa omistajaa esim. halin tai lahjan tai anteeksipyynnön muodossa; tietyissä tilanteissa energiaa myös syntyy ikäänkuin kitkan ansiosta - esim. rakastavaisten tai hyvien ystävien ollessa yhdessä ja kaikkien osapuolten nauttiessa yhdessäolosta.

Aloin kuitenkin miettimään että tuo flirtti on esimerkki pienestä asiasta jolla voi antaa toiselle erittäin hyvän mielen (= energiaa), eikä siinä itse menetä mitään. Eli tavallaan juuri tuollaiset pienet asiat ovat ikäänkuin avaimia onneen joka ei ole keneltäkään pois... Normaalit kassaneidille sanotut vitsit tai hymyt, tai tuntemattomalle oven avaaminen, jne, ovat kaikki energialahjoja, mutta harvoin niistä jää yhtä pitkävaikutteista hyvää oloa kuin tämän tilanteen flirtistä...

Ilmeisesti joillain toimilla ihmisen saa avaamaan itseltään kieltämän tai muutoin saavuttamattomissa olevan energialähteen - mutta mikä se kullakin on taas on suhteellisen satunnaista. Ehkäpä juuri tämän vuoksi läheiset pystyvätkin yleensä antamaan parhaimman olon - he tietävät juuri minkälaista apua ja energiaa heidän ystävänsä / siskonsa / vaimonsa juuri sillä hetkellä eniten tarvii.

[/huuhail]

Toivottavasti huomenna ei sada. (Pahalta kyllä näyttää... )

"I`ve seen the future. I can`t afford it. To tell you the truth, someone just bought it"
Orbital - Omen biisistä ompi tuo.

20min.

[q]U n i k, 21.7.2005 16:33:
"I`ve seen the future. I can`t afford it. To tell you the truth, someone just bought it"[/q]

Mistä tää on? Vai keksitkö ite*hih*

vaikeeta.olla.kun.tykkää.

Nyt olisi ihanaa olla takkatulen ääressä tai puulämmitteisen saunan löylyissä.

Millähän sitä viitsis hinautua ulos?..hmm..*justjoo*

väsy
lomaa odotellessa...*joo*

[q]lostgone, 26.1.2008 23:41:
Ajattelin väärin.*dissaa*
[/q]

itsehän tyylikkäästi jätin ajattelematta. voi morjensszzzfffddgghhnngghh, voisko joskus hoitaa asiansa ees semifiksusti?
[size=1]näemmä ei.
huoh.

ja maanantai-iltaankin on niin saatanan pitkä aika. haluisin vaan kotiin.
onneks riikka tulee tänne huomenna.[/size]

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O