Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]anniharha, 19.9.2009 22:55:
---
anniharha, 2.3.2009 19:05:
musta vähä tuntuu

---

musta jotenki vähä taas jännästi meinaa tuntuu
[/q]
Edelleen tuntuu!

Kolme kuukautta kestäneen tutkimukseni tuloksena voin kertoa, että elämää on myös ilman Klubbaria. Jännää.

[q]mayah, 4.7.2005 12:26:
Töissä ei oo tapahtunu tuntiin mitään, eikä tule tapahtumaan loppupäivän aikanakaan. Pitäis kai keksiä jotain
[/q]

mikset jo irkkaa :D

http://klubitus.org/chat.php

Lähtiskö Tampereelle opiskelemaan, vai jäiskö tänne Turkuun.
Kas siinäpä pulma.

ajattelin juuri,että kuinka onnellinen just nyt olen...ajattelin tietty myös kaikkia niitä asioita,jotka aiheuttaa tän ilosen mielen..mut ne pidän omana tietonani..*hihu**sydän*

olen erinlainen nuori,ajattelen erinlailla, teen kaiken erinlailla haluan olla erinlainen mutta olenko siihen tarpeeks erinlainen . . kaikki menee, palaa, hautoo , jää mutta ei lopullisesti, uusi on vanhaa. vanhaan olen kyllästynyt . . haluan uutta ja tuntematonta jotain mikä pysyy

ei lähe pennillä.

koskas elokuun unityt mahtaakaan olla.

anni pejatuksestasi?!

tuoksuupa hyvälle ku pihalla leikataan nurmikkoa

Mitä sitä keksis viikonlopuks...?

[q]Verottaja, 17.7.2005 21:23:
Lähtiskö Tampereelle opiskelemaan, vai jäiskö tänne Turkuun.
Kas siinäpä pulma.
[/q]

[q]mayah, 17.7.2005 21:24:

Vaihtelu virkistää. Turku on jo nähty
[/q]

No jaa, en menis vannoon

mökötyttää..

Haluaisin olla keskellä ei mitään, that's the thing. Ei liikenteen ääniä, ei ihmisiä, rauhoittava olotila, kaikesta tästä ylimääräsestä hälinästä vain pois ja olla vain itsekseen keskellä ei mitään. Thats my penny 4 all.

Olenko hullu jos en halua 380 36.5m2 kämppää Munkkivuoresta?

[q]mayah, 17.7.2005 21:30:
---
sapeli, 17.7.2005 21:25:
Olenko hullu jos en halua 380 36.5m2 kämppää Munkkivuoresta?
---
Paitsi jos se on _ihan_ hirvees kunnossa.
[/q]

No sit *titityy*

Oli se aika hyvässä kunnossa - vähän rapanen keittiö ja kylppäri - mutta mä en oikeasti halua asua Munkkivuoressa... Ehkä mä en vaan ole vielä valmis muuttamaan pois tästä veljen luksuskämpästä

Miten hemmetissä tärpätti lähtee asfaltista? Nyt sen lisäksi että asfaltissa on vaaleanpunaista maalia, siinä on myös sateenkaaren värisiä tärpättiläiskiä... Näin talotoimikunnan pj näyttää mallia pihan kunnossapidosta Toivottavasti ens yönä sataa ja rankasti!

[q]mayah, 17.7.2005 21:36:
No ei mua kannata kuunnella, mä oon vaan Turkulainen Roihuvuoressa. Enhän mä ees tiiä missä on Munkkivuori...
[/q]

Hullua muuten miten näin litteässä kaupungissa on näin monta vuorta

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O