Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

[q]äm:
Joku voisi kehittää esimies-kengät.
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.
[/q]

Mun pomo pitää sellasta ihana avainnippua mukanaan joka hetki, joten tiedän varmasti missä se menee Tiedän siis valmistua etukäteen siitä, että se ei varmasti yllätä mua istuskelemasta

Ja sit se mun oma ajatus...

Sataispa jostain raha vähän niin pääsis ees bileisiin..

Pääsispä jo kotiin *sydän*

Nälkä...

Joku voisi kehittää esimies-kengät.
Niissä olisi kulkusia tai muita mekastimia ja niiden lähestymistä ei voisi olla huomaamatta.
Nyt havahdun liian usein siihen, että esimies seisoo takanani, kun suoritan asiattomuuksia koneellani. Tyyppi on ilmestynyt siihen hiljaisuuden keskeltä. Spuuki.

Pitäs mennä pänttää henkilöstöjohtamisen uusintaan, mutta kun on toi motivaatsio hukka-nimisellä matkalla...

Olen juuri rekisteröitynyt klubitukseen ja ihmettelen saittia. On ajat muuttunu. Täytynee pistäytyä useemminki.

On vähä niiku väsy.

Kaamoskokko voisi olla hyvä juttu tähän vuodenaikaan.

[q]UnityF, 22.4.2005 00:33:
lukemaan kirjaa ja nukkumaan vaiko selaa klubbaria yö myöhää..
[/q]

Mulla taas "nukkumaan vai eikö nukkumaan"... Huom. kellonaika... Kun toisaalta ei nukuttais pätkääkään ja tietää että jos nukkuis sen passelit 12h niin heräis tosi myöhään Mut sit taas toisaalta päätä alkaa vähän särkemään ja nukkuminen vois helpottaa Mut sit taas tiedän myös että yks ystävä on tulossa kahden aikaan käymään eli ne yöunet jäis joka tapauksessa kesken (ei, 8h ei riitä)

alkais olee taas paha olo eli saiskoha nyt vihdoinki motivoiduttua tarpeeks tekemään jotain

Onko onni sitä ettei tiedä paremmasta?

Mä osoittelen ihmisiä nykyään kovasti. "Sinä - tee toi" "Sinä - ratkaise" "Sinä!"

silmiä kirvelee!

Mä halun systerin luo. Mä halun pois ny hetkeks.

Tarkoitus pyhittää keinot.
samaan syssyyn menee kliseiset lausahukset historia on voittajien kirjoittama. onnistujat muistetaan hyvällä epäonnistujat demonisoidaan. krapulahumala. elämänturhuus. onko kärsimys numeroilla mitattava suure.

on vaikea arvostaa muita jos ei arvosta arvosta itseään.

kuinka monelle tietty musiikki on tapa/lupa vapauttaa ne tunteet ja ajatukset mitä tietoisesti pitää peitettynä.

mukavaa taas tuntea itsensä fissioräjähteeksi.

Kohta pitäis lähtee valumaan konserttitalolle kuuntelemaan paikallista orkkaa, joka vetää Mozartia ja nyt ei jaksaiskaan enää ja sitten taas kyl tekis mieli ja tottakai menen, mutta kun väsyttää, vaikkei siellä varmaan väsytä, mutta sitten jos menee sinne, niin ei välttämättä saakkaan heti unta kun tulee takas, vaikka pitäisi mennä ajoissa nukkumaan, että aamulla jaksaa lähteä virkeänä töihin, mutta jos ei mene konserttiin jumittaa tässä koneen äärellä koko illan, eikä malta mennä ajoissa nukkumaan ja sitten taas aamulla väsyttää.

http://matin.maapallo.org/kuvatuuppari/kamut/1865/20050209.gif

naiset eivät voi haista pahalle+miehet voivat haista pahalle=pahoilta haisevat naiset ovat olleet läheisessä tekemisissä miesten kanssa äskettäin ---> pahalta haisevilla naisilla on vipinää koko ajan

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O