Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Huh, eipä ole kauheasti ollut aikaa ihmetellä maailmanmenoa.

Vielä huominen päivä...iiiiihhhh!

Pitäis kait käydä vähä useammin hammaslääkäris!

Aamulla unenpöppörössä ollessani ja herätys kellon piinaavasti soidessa, totesin itselleni ääneen, että "eihän mun pidä mihinkään töihin mennä, kun olen näin söpö" xD ...itsetunto omituisen korkealla heti aamusta xP

Tylsää!

[q]domi, 19.3.2010 20:15:
---
Aurinkoneiti, 19.3.2010 19:56:
---
Kovasti tekisi mieli. Ehkä.

---

Itselle jos tulisi tommoinen tilaisuus, ni en kyllä miettisi kovin pitkään.
Kuitenkin sen verran kauan haaveillut tuostakin.
[/q]

Oon miettinyt olenko kerrankin itsekäs ja vaan häivyn. Vai ajattelenko siskonlapsia, kavereita, vanhempia....pieniä tekosyitä :)

---
Mun mielestä koiran ei tarvitse kerjätä ruokaansa tai luutansa. Miksi pitää toista opettaa antamaan tassua ennen kuin saa syömistä...blaah.
---

Samaa mieltä. Ikivanhaa "sadismia" ihmiseltä kokea nurinkurista mielihyvää siitä, että eläin näyttäytyy vietteinensä muka ala-arvoisemmassa asemassa, ikäänkuin se ei olisi jo muutoinkin koodattuna normiarvona homo sapiensin selkärankaan, mutta ihmekkös tuo, kun muistaa miten moneen junaan meitä on ja joku jää jo asemallakin pois. Ja onhan nyky-yhteiskunta pullollaan kaikenmaailman fetissipellejä jotka tykkää, kun niitä talutetaan "hienosti hihnassa". :-)

Tulipa mieleeni myös, miten kauheaa on katsella, ko elitisti-täti kouluttaa koiraansa aggressiivisesti näyttelyä varten.

---

---

---

---

---
Mun mielestä koiran ei tarvitse kerjätä ruokaansa tai luutansa. Miksi pitää toista opettaa antamaan tassua ennen kuin saa syömistä...blaah.
---

Samaa mieltä. Ikivanhaa "sadismia" ihmiseltä kokea nurinkurista mielihyvää siitä, että eläin näyttäytyy vietteinensä muka ala-arvoisemmassa asemassa, ikäänkuin se ei olisi jo muutoinkin koodattuna normiarvona homo sapiensin selkärankaan, mutta ihmekkös tuo, kun muistaa miten moneen junaan meitä on ja joku jää jo asemallakin pois. Ja onhan nyky-yhteiskunta pullollaan kaikenmaailman fetissipellejä jotka tykkää, kun niitä talutetaan "hienosti hihnassa". :-)
---

Tulipa mieleeni myös, miten kauheaa on katsella, ko elitisti-täti kouluttaa koiraansa aggressiivisesti näyttelyä varten.
---

Hot tip! Suotta jäädä moista vierestä seuraamaan, kun kykenee tilanteeseen puuttumaankin, olettaen tällöin tietenkin, että se sitä jopa vaatisi? Kysy siltä suoraan suomenkielellä, että: Mitäs vittua muuten luulet tekeväs!? Kenties pieni havainollistaminen havahduttaa häntäkin hieman ajattelemaan asiaa totutusta poiketen, vaikka toisaalta saattaahan tuo saada "alvauksenkin", kun tietää miten pelokkaita iso-osa ihmisistä livetilanteissa herran vuonna 2011 on.
---

Olenhan mie sanavalmis, mutta ko olin bussissa, niin en voinut avautua eukolle
---

Heheh, hanki sellainen tantankarkoituspilli, joka vihlasee tärykalvot tuusannuuskaks. Kulkee kivasti veskassa eikä vaadi paristoja. Huolehdi käytettäessä kuitenkin siitä, ettei eläinparka altistu ks. :D

Haha,hahaa Mikä ettei. Tietenkin voisin karjua, niin että kuuluu

Nythän minulla olisi mahdollista lähteä Kreikkaan, vaikkapa pidemmäksi aikaa. Vapaus.

Parempi tutkia ennenkuin hutkii...sopi eilisiltaan hyvin, ihhihhiiiii.

Perkule, en saanukkaa rumpua enkä lapinäijää tuliaisiksi.

Perjantaina on täysikuu.

Kun sanoo säästyneensä päänsäryltä, se iskee hyvin nopeasti.*igor*

Vois mennä parturiin.

En ole syönyt pitkään aikaan perunaa.

[q]Vampyrella, 23.11.2009 21:37:
---
Aurinkoneiti, 23.11.2009 15:56:
Ongelmani ovat pienet ja väliaikaiset.

---

Pidän tästä ajattelutavasta. :)

Oma pennini:

Jotkut ihmiset ei taida tajuta, kuinka läpinäkyvää niiden toiminta on. Iskevät kuin hyeenat tilanteen tullen, salakavalan viattoman oloisina, tunkien nokkaansa muiden soppiin. Interesting.
[/q]

Mie pidän tuosta sinun ajatuksesta, koska siitä on kokemuksia itsellänikin.*joo*

ihminen ilman sisältöä

Ulkona ei enää tuntunut talvelta. Huomenna saattaisi sataa vettä, ko tuulessa oli sen tuoksu.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O