Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Mikäköhän siinä on, että merkittävät jutut tuntuvat tapahtuvan tasan puolen vuoden päästä. Kaikki sammaan aikaa.

Oon väsynyt kattomaan vierestä, kun tuo lähisukulainen dokaa itteensä hengiltä. Mut minkäs teet, kaikkemme ollaan yritetty vuosikaudet mutta enää ei vaan jaksa. Onneks on välimatkaa sen verran, ettei asia koko ajan pyöri mielessä.

Pitäisköhän alkaa kalastamaan.

Klubituksen pilvenpoltto taisi aiheuttaa sen,että kaikki on kadonnut pimeyteen tai mustaan aukkoon.
Eihän täältä enää löydä mitään järkevästi. En tykkää tästä mustuudesta. :D
Kaikki on mustaa!

Isoisältäni kysyttiin aikoinaan, miksi hän on niin tumma (ja komea). Hän pystyi ainoastaan vastaamaan siihen: " No kun minun isän isän isä... on Italiasta lähtöisin."
Totuus kuitenkin oli se, että joutui valehtelemaan tullakseen hyväksytyksi. Niin kuin muutkin saamelaiset.

Mennyttä ei voi takaisin saaha. Mitä oli joskus aikoinaan, ei ikinä ole olemassa nyt. Ei samanlaista paikkaa, ei samanlaisia ihmisiä. Ei samanlaista tunnelmaa.
Taas tuli tää mieleeni.

Katselin huvikseni henkilökohtaista biletystilastoa v. 2006 lähtien tähän päivään asti. 2006 kävin ainoastaan vähän bileissä silloisen elämäntilanteen takia. Mutta 2007 lähtien biletys moninkertaistui muutoksen myötä.
Sattuneesta syystä pari viimeistä vuotta ovat olleet aika hiljaisia bilerintamalla.
Huomasin tätä tilastoa katsellessani olleeni sinkku jo 7 vuotta. Hmmmm.....

Venäläinen rikollinen lusii tuomiotaan Suomessa. Tyyppi kuulemma sai valita Suomessa vai Venäjällä. Rikollisen vuokra maksetaan, myös ateriat. Mies käy työtoiminnassa, josta hän verojen jälkeen saa palkkaa 2000e. Saakohan suomalainen vanki saman palkan. Entäs suomalaisen mielenterveyskuntoutujan palkka sairaalan työtoiminasta?

Kuvittelin menettäneeni itsestäni jotain. Tuntuu, että olen aina lapsuudesta lähtien ollut tällainen. En nuori enkä vanha. Kaiken lisäksi on tullut sellaista, mitä olen kaivannut koko elämäni. Nimittäin vapaus olla minä. Kaikki ei siitä tykkää, mutta ei se mittään.*hihu*

Perussuomalaisten kansanedustaja aikoo lahjoittaa kuukausipalkkansa hoitotyöhön. Saanko lisää palkkaa sitten :)))) Eikun kunnioitettavaa kuitenkin.

Enää 5 viikkoa erämaan laidalle *sydän*

Paikka alkaa olla täynnä jumalia sekä yksi, joka väittää olevansa sekä jumala että enkeli. Saas nähhä miten käy ryhmädynamiikan. Harmi, että krishna ehti poistua.

Fiktioreaktori, joka on samanlainen kuin ydinreaktori. Se uusiokäyttää ydinjätettä, myös kallioon säilötyt ydinjätteet voitaisiin käyttää siinä. Se on suunniteltu Japanissa, mutta ei vielä käytössä. Hmm, enpä oo ennen kuullut. Ja miksei siitä ole puhuttu julkisuudessa.

Tylsiä kuvia...

Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla*pahis*

Koti on pyhä paikka.

keltainen, pyörii suuntaa vaihtaen.

[q]Vampyrella, 3.12.2009 00:12:
EHDOTTOMASTI varaat ajan. Mullakin kestää välillä liian kauan, että osaan myöntää itselleni tilanteen vakavuuden ja arvostaa itseäni tarpeeksi tässä vaatimusten ja suorittamisen viidakossa, mutta kenenkään ei tarvitse olla superihminen eikä kone. Jossain se raja tulee vastaan.
[/q]
Jep. Oon jo muutaman vuoden mennyt sillä asenteella, että kyllä tää tästä helpottuu kun elämä tasottuu. Ei oo paljoo elämä tasottunut, joten oma pää on ihan sekasin. Ja kaikkein inhottavinta tässä on se, että tykkään tosi paljon tästä työstä mitä teen, mutta en vaan osaa irrottautua siitä. Mun ensimmäiset ajatukset aamulla on työasioita ja mun viimeset ajatukset illalla on työasioissa. Mä en pääse hetkeäkään irti töistä ja sen takia oon niin pirun väsynyt, koska en pysty rentoutumaan. Tähän päälle kun lykkää vielä iskän tilanteen, omat tulevaisuuden suunnitelmat (jotka on ihan sekasin), äijäkin tulisi huomioida (on jäänyt vähemmälle kun tosiaan ei pysty miettimään mitään muuta kuin töitä ja niitä asiakkaita) ja sitten pitäis vielä jaksaa löytää ystävillekin aikaa.

Ja nyt oon pikku hiljaa ruvennut kiinnittämään huomiota siihen, että en muista asioita, mä saatan jäädä paikoilleni vaan tuijottamaan, ylösnouseminen on ihan tuskaa, mua ei kiinnosta enää mikään muu kuin se pirun työ. Eli oon ihan vaan tyhjä kuori joka on laitettu automaattivaihteelle tekemään päivittäiset asiat. Eli joo, lekuri kutsuu vaikka sinne onkin vaikea mennä ja myöntää, että mun voimavarat ei yksinkertasesti riitä.

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O