Penni ajatuksistasi
miks kaikki menee päin...
Olisi pitänyt arvata että tämä topicci on näin turha eikä käyttää näitä arvokkaita sekunteja hukkaan sen katsomiseen... Hmm, vastaamisesta puhumattakaan
Eli mitä ajattelet/pohdit/mietit juuri nyt, tällä arvokkaalla sekunnilla? Jaappa tämä ajatus meille muillekkin jos vain uskallat.*pahis*
Toisin sanoen on kiva tietää mitä ihmiset oikein ajattelevat jos sitten ajattelevat ollenkaan.*hih*
pitäisiköhän jo vastata pettämis-topiciin, kun olen halunnut vastata siihen jo päiväkaupalla.. ihmetyttää myös, miksi ylipäätään tunnen tarvetta kirjoittaa siihen, koska ei mulla ole siihen oikein mitään uutta sanottavaa, ketä mun kokemukset kiinnostaa ja mitä hyötyä siitä on jos tappelisin idiootteja vastaan, kun ne ei todennäköisesti kuitenkaan opi siitä tätä kautta mitään - ja jos oppiikin niin siitä ei ole mullu penniäkään hyötyä..
Täällä on kylmä...ja tylsää..... ja mä en saa ketään langan päähän.*piru*
aika synkeet on ajatukset, on taas niitä kausia elämässä kun tuntuu ettei hyviä ystäviä olekaan ja keneenkään ei voi luottaa. aikas pattitilanne elämässä kaikin puolin.
tässä taitaa tulla jo eurolla jos oikein rupeisin avautumaan.
mitähän täällä lukee
mitä tekis, mitä tekis, mitä tekis...
Haluun auton! Ei oo kivaa kävellä tuol ku kokoajan sataa
Miks ihmeessä mä heräsin 7.30 vaik on lauantai ja nyt oon ihan väsynyt ja ärtynyt? Ja mitä mä taas teen näillä sivuilla, ku mun pitäis tehdä kouluhommia?*ding*
huomenna vapaa..ihanaa..biitsille ja katusähläystä ja,ja,ja,ja...mun tuuril kuitenkin sataa..plääh...
tupakalle ja nukkumaan
[muokattu 10.6.2003 03:22]
mix en saa unta ja mitä broidi on oikeen ryypänny...*nauru*
Pitää syödä aamiaista jonka jälkeen kauppaan*nauru*
heikko olo taas täällä päin.leipää, mitäköhän sitä keksis päälle.onneksi olen töissä, kotona ei olisi ku joku kuiva leivänkannikka.täällä ehkä jotain päällistäkin.
ajattelen yhtä toistakin asiaa, se on salaisuus
[q]AdiRem:
Hmm..saatana ku sais sen kunnon Basarin siis oikee saksalaisen!*joo*
ja nomicin lahna puheet,,,*justjoo**täh*
[/q]
saksalaisen basarin vielä ymmärrän mutta
mitkä ihmeen lahna puheet *täh*
mä en tajuu...*igor*...no ei sillä oo välii*plur* kunhan meno o kova
mä en mieti täl hetkellä mitään koska musta tuli pieni kaktus...*nukkuu*
[q]kixumixu:
---
Minny:
Mietin just et mihin sijoittaisin firman 3 miljoonaa euroa... Ettei ihan pelkän pennin arvonen ajatus...
---
Kukaan ei usko sua vaikka toi on totta![/q]
No kyl mäkin vähän ihmettelen, et mulle on annettu tällanen duuni... Päivät menee hypernopeesti kun on koko ajan ihan pihalla...
Nälkä...riittääköhän ne eväät...Ruokaa!
vielä jonkun aikaa lusmuilua.sitten pääsee kotiin.päikkärit olis ihan kiva juttu.tekee mieli herkkuja.
[q]Unity(f):
nomic.. kimon.. nomic.. kimon... hmm.. joo... mä men koht nukkuu tai kimon pitää mua hulluna siskona..*ding*
[/q]
ai kohta...mä oon pitäny nyt jo muutaman vuoden ja pari lisää
mut älä välitä mä oon jo tottunu siihen oltehan frogi ja minä sika mukava perhe meillä
ps. en vieläkään ajattele mitään (putki aivot...)