Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

ja kouluun vielä pitäis mennä*hmph*

Pitäiskohän ottaa toinen pala suklaatäytekakkuu joka on koristeltu herkullisilla mansikoilla...nam!

”Vittu että ihmiset on tyhmiä. Toikin runkkari, joka parkkeerasi Clionsa mun varatulle ja maksetulle paikalleni. Pitäisköhän käydä potkimassa kyljet sisään, lukita rengas vai venailla ja vetää huutoraivarit?”

[q]Minny:
No kyl mäkin vähän ihmettelen, et mulle on annettu tällanen duuni... Päivät menee hypernopeesti kun on koko ajan ihan pihalla...
[/q]

Onneks sut on sentään koulutettu hyvin ainaki tohon hommaan

”Helvetti kun tätä päätä särkee!”*igor**igor**nuha*

Ai että kalja maistuu hyvälle...
Missä se penni viipyy?

(none)

tyhjää taas lyö...*eiei*

matikkaa vaiko enkkuu... ei hitto en jaxa kumpakaa.. hmm.. mitäköhän laitan huomenna sinne teatteriin päälle...*ding*

Vettä sataa......ihana keli.... Tulikohan jo syksy....*ding*

*nauru**nauru*

Aloittaminen on aina vaikeaa ...

”Vitun Microsoft Visio... VIHAANVIHAANVIHAAN!”

Missäköhän piia oikein viipyy...töitäkin pitäis tehdä....

oonpa paska kun en saanu tehtyy koulujuttuja ja kurssit jäi suorittamatta. pitäis ottaa itteensä niskasta kiinni monessaki asias.

nomic.. kimon.. nomic.. kimon... hmm.. joo... mä men koht nukkuu tai kimon pitää mua hulluna siskona..*ding*

VITUTTAA KUN MENI PUHELIN RIKKI

Voi kun mulla olis elämä...

Lähenkö ulos vai jäänkö himaan, lähenkö ulos vai jäänkö himaan..........Ei pitäis olla vaikee päätös, mut mut mut...............

penni ajatuksistani... noh tällä hetkellä haluis tappaa kaverini ja muutta pois.. kauas pois... no okei, ehkei sentään tappaa mut jotenkin kouluttaa... arrrgh... oispa nyt säkki kotona... eli ajatukseni ovat tällä hetkellä *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*...mut toivotaan ett illuihin menness ois enemmän*joo**hymy**hih**nauru**plur*..saa nähä... hmmh

hitto kun en oo kuullu tätä biisii pitkään aikaan... hmm.. onkohan mulla vihreetä kynsilakkaa...

O