Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Eilen kävellessäni rantatietä oli pakko pysähtyä. Katselin epäuskoisena junaa, joka veti perässään monta vaunullista armeijan vihreää sotakalustoa kulkuvälineineen. Viimeisessa oli ilmeisesti ensiapu maasturi tms. Näyssä ei ollut mitään nykyaikaista. Vaan ihan kuin II maailmansodasta.
Juna kolisteli hitaasti kohti itää, Kemijärveä. Liekö mennyt kohti itärajaa. Tai rajan yli.
Kauhean aavemaista. Jotenkin se ei sopinut siihen rauhaisaan tunnelmaan. Muutama muukin ihminen huomasi saman, ja ikuistivat junan kameraansa.

Rankka kevät puolin ja toisin, mut hengissä selvittiin *sydän*

... someday

Miten olisi Botta goes back to Deep club... Äh, turha haikailla menneisyyden perään.

tekis mieli itkeä silmät päästä jos vaan vois. Js nyt sijoittais energian laihduttamiseen ja unohtais asiat joille ei voi mitään.

---

---
tekis mieli itkeä silmät päästä jos vaan vois. Js nyt sijoittais energian laihduttamiseen ja unohtais asiat joille ei voi mitään.
---

saanko kysyä et millä menetelmällä meinasit laihduttaa?

mun ajatukset: aavistuksen vituttaa mennä huomen töihin loman jälkeen... eikä niin vähääkään.
---

Kokemuksen mukaan tehoyhdistelmä on että aloitan punttarilla käymisen taas ja käytän kalorilaskusia. Ihan hemmetin hyvä sivu http://www.kalorilaskuri.fi. Tolla combolla lähti aikoinaan 30kg

okei. jos itellä on hyvä olla ja paino putoo ni mikä jottei. :)

---
---

mun ajatukset: aavistuksen vituttaa mennä huomen töihin loman jälkeen... eikä niin vähääkään.

Kokemuksen mukaan tehoyhdistelmä on että aloitan punttarilla käymisen taas ja käytän kalorilaskusia. Ihan hemmetin hyvä sivu http://www.kalorilaskuri.fi. Tolla combolla lähti aikoinaan 30kg

Tuo tekee molemmat, koska kalorilaskuri ohjaa ruokatottumukset samalla terveellisempään suuntaan.

Kun tyypeillä on rahaa, vaikutusvaltaa ja opiskelutoveri johtoportaassa, ei häntä koske sama laki kuin muita...pienituloista ja heikommassa asemassa olevaa. Tai niitä, jotka toteuttavat tasa-arvoista ja oikeudenmukaista kohtelua työssään.
En saa avata suutani tapahtuneesta. Kuitenkin olen velvollinen tekemään ilmoituksen. Julkisuudessa on ollut lähiaikoina samanlaisia tapauksia. Toivon tapahtuneen saavan päivänvaloa...

Paperisota on ihan parasta ajanvietettä. 5 minuuttia kun on täyttänyt kaikenmaailman lippua ja lappua niin meinaa pää irrota!

minkä takia pitää syödä kaikki ostettu suklaa kerralla. luulis että 200g jälkeen alkais heikottaa. phuah mutta ei mutta ei... no more chocolate!

ajatukseni olis alottaa ens viikolla mökkilöllöilyn yhteydessä lenkkikausi.

nyt on pakko sanoo vain näin:

siis mä en kestä!!1

Mihin Helsingistä on kadonnut aito, kunnon house? Puhun nyt siis kunnon vokaali/disco/happy/filter housesta, en tech housesta tai ideattomasta deep/jumituskamasta, jota tulee joka tuutista.

Maalari maalaa ja rahaa saa, viinaa juo ja oksentaa.

---

---
---

---

Myos Kiloklubi.fi on hyva kalorilaskuri ja vielapa ilmainen :)

joskohan sitä lähtisi pariksi vuodeksi pois tästä kylästä. täällä ei kenelläkään tunnu olevaan mikään ikinä hyvin ja kaikki jotenkin haista vittu-moodilla. se pakostakin tarttuu muihinkin. hiukan sellainen olo, että tästä ei oikeen hyvää tule seuraamaan....*justjoo*

asiat ovat ihanalla tavalla päin helvettiä!

---

---

---
---

---

---

Myos Kiloklubi.fi on hyva kalorilaskuri ja vielapa ilmainen :)

Kiitos suuri ja kaunis vinkistä! Tuo nimi on kyllä paha:D

Oh the irony :(

nyt alkaa kyllä asiat leviimään taas ihan huolella! mita mita mitaa... kaikenlisäks pitäis samaan aikaan nukkua, tehdä töitä ja olla helsingissä vähä reivaa. lolol. väsyttää!!

O