Penni ajatuksistasi
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.
[q]jokke_, 13.6.2010 14:10:
---
mikke, 13.6.2010 12:26:
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.
---
ai.
[/q] niin, tai siis voi olla pahimmillaan. En sano että kaikki olis aina, mutta se että joku on perheenjäsen, ei tarkota sitä että siihen voisi aina luottaa...
Haistakaa kaikki pitkä vittu. IHAN kaikki.
[q]WiljamiDzay, 23.9.2006 13:20:
mun pitää lähtee tonne opiskelemaan genrejä...
[/q]
joo tuolt on hyvä alottaa genretietämyksen haku
[q]Jiimo, 23.9.2006 13:27:
Olenkin jo miettinyt, että pitäisiköhän tuolla ruveta juttelemaan. Vaikuttaa mahtavalta kanavalta.
[/q]
ohan tuol ihan ässäjuttuu kyl :) enkä oo vielä ees lentäny pihalle
[q]WiljamiDzay, 23.9.2006 13:54:
Fak... oon ollu väärällä servulla ilmeisesti, kun ainakaan kaakkinetin trance.fi:ssä ei oo mitn ela... (moon ihan pro-irssaaja)
[/q]
et oo sit vissiin ollu ircnetissä :) siel on parhaat meisingit :)
"I feel like shit, but at least I feel something"
[q]Individual, 7.10.2007 10:17:
Tahtoisin muualle tästä kaupungista, koko maasta. Menee elämä hukkaan täällä.
[/q]
Hear hear... Tosin maa kelpaa mulle ihan hyvin, mä vaan haluun kotiseuduille takas :( Ei olis ikinä pitäny lähtee pois. Sinne mun sydän jäi.
kaikki on tyhjää paskaa
Think about all the good in your life
It's only temporary
Think about all the positive sides in life
They never last forever
[13:03] <mikke> onks tää amiskarvanoppacorollatrancen tyyssija
[13:03] <kiksu> ei
[13:03] <mikke> aijaa
[13:03] <kiksu> eihän amikset trancee autoissaan soita.. vaan jotain teknoo ja muuta paskaa
[13:03] <mikke> :D
[13:04] <mikke> no siis technoa tuskin soittavat
[13:04] <mikke> teknohan on ihan oma alalajinsa ja luulenpa että sen päälle ymmärtää vaan vanhat rumat äijät :P
[13:04] <mikke> dancea kylläkin soittavat varmaan :)
[13:08] <minomus> no siis soittaahan ne teknoo
[13:08] <minomus> niinku esim. e-rotic
*sydän* #trance.fi *sydän*
Vittu että voikin monet asiat olla perseestä. Ihan kaikki, elämästä lähtien.
viikonloppu
Voisin yrittää ottaa opikseni päivän oivalluksista
Päällimmäisenä lienee aina niin näppärä "älä oleta" Vois myös harjoitella kertomaan, jotta voi varmistua siitä että informaatiota löytyy sieltä missä sitä haluaisi olevan. Ja jos vaikka muistais vielä pitää huolen itsestään ja jaksamisestaan tässä sivussa, ni se vois kans olla plussaa
Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn.
Kiinassa turkistarhaketut nyletään elävänä. Sitten rääkätyt eläimet jätetään aurinkoon tuntikausiksi kitumaan... En uskonut tällaista olevan olemassa. Meni yli käsityskyvyn.
Löytyy oikeen söpö videokin kyseisestä toimituksesta.
Tiiä miten todenperäistä tietoa mut siellä jossain uskotaan et mahollisimman kivulias kuolema antais lihaan hienon aromin. Eli käytännössä stressiliha on niistä jepa.
Life is Good *sydän*
ei saatana, jouduin hetkelliseen mielenhäiriöön ja meinasin mennä facebuukkiin takasin. Pitkä saikku sekottaa pään pahasti kun meinaa mökkihöperyys iskeä :/
kirjautua sisään vai tehdä uus käyttäjätunnus? ekan ymmärrän toista en =P