Penni ajatuksistasi
[q]plink, 7.2.2008 22:48:
---
Zeratul, 7.2.2008 22:44:
JÄTTIKYRPÄ!!!
---
ihan saatanan tyhmä ja mauton juttu! :(
[size=8]*puff*[/size]
[/q]
Leikin et oot tyhmä etkä ymmärtäny vaik oletanki ettei asia näin oo.
Selvennyksenä siis sanottakoon et tarkotin lähinnä sitä et missä menee raja ennen ku sivuston ylläpito puuttuu asioiden kulkuun. Sehän on selvä asia et yksittäistä ihmistä alkaa närästää ku jengi tarkotuksella esittäytyy idiootteina.
Ilmeisesti arvonimi "aina samat tyypit" määrittää tän silmätikuks joutumisen... ehkä.
[q]domi, 7.2.2008 22:54:
---
Zeratul, 7.2.2008 22:44:
JÄTTIKYRPÄ!!!
---
Eipäs nyt kopioida. Ja sitä paitsi, ei tuo oo mauton, kyllähän se maistuu.
[/q]
Maistuu joo, varsinki sillon ku se tulee suoraan perseestä suuhun. *sydän* Ass 2 mouth!
Miks mun ajatukset kiertää tällasta typerää ympyrää?
Miks mä en saa aikaan minkäänlaista järkevää lopputulosta?
Miks se yks juttu on niiiiiiin huono idea, mutta haluun sitä silti niiiiiin paljon?
Miten ihmeessä siinä näin kävi?
Miks mulla on vieläkin kyselyikä päällä?!
en usko onneani. Mä sain juuri elämäni parhaat uutiset enkä saa kertoa kenellekkään... elämä heittelee. mutta nyt en tiedä miten saan unta muuta kun vetämällä lisää viiniä. Onni on parasta huumetta!
[q]sapeli, 8.2.2008 14:24:
On se sääli että monet kiinnostavat topikit käyvät melko lukukelvottomiksi joidenkin kaunopuheisten postaajien vuoksi...
[/q]
Älä oo sapsu tommonen, otetaanpa nyt ryhmähali nii maailma on heti parempi paikka!
(Sitäpaitsi valehtelet jos väität ettei JÄTTIK... kiinnosta millään tasolla. *tirsk*)
Tosta tuli mieleen, vois alkaa perinteisten voimasanojen sijasta käyttää jotain ihan muita esim. kukkaniitty tai sateenkaari.
"Ai että mua ihastuttaa kaikki itsepäiset söpöläiset, painukoot kaikki kylpylälomalle rentoutumaan! *plur**sydän*"
No ei toi nyt ihan toimi.
Vaikea valinta edessä: Katsoakko euroviisusontaa vai Turun raveja tv:sta? [size=9]Miltään kanavalta tuu mitään järkevää![/size]
Pistää joka kerta hiljaseks noi ilmastonmuutosdokkarit...
Mä niin s/p -imahdan tän kevään aikana.*ding*
Jos vaan pääsisin yhen miehen aivoihin tutkimaan että mitä se oikein pähkäilee, niin oisin erittäin iloinen.
What a waste of time.
[q]Freja, 11.2.2008 12:03:
Jos vaan pääsisin yhen miehen aivoihin tutkimaan että mitä se oikein pähkäilee, niin oisin erittäin iloinen.
[/q]
Second that.
Tosin saattaisin tarvita tulkkia,
sillä oon hukannut mies- suomi - mies - sanakirjani.
[q]Rubicon, 11.2.2008 12:17:
Second that.
Tosin saattaisin tarvita tulkkia,
sillä oon hukannut mies- suomi - mies - sanakirjani.
[/q]
Enpä oikein usko että meihin sen kummempaa sanakirjaa/käyttöohjetta tarvitse käyttää..
[q]ramsau, 11.2.2008 12:20:
Enpä oikein usko että meihin sen kummempaa sanakirjaa/käyttöohjetta tarvitse käyttää..
[/q]
Tässä kyseisessä tapauksessa en olisi niinkään varma ;)
[q]nuance, 11.2.2008 13:42:
---
Rubicon, 11.2.2008 12:21:
---
nii-i.
pennin ajatukset: vittu että hajottaa.
[/q]
Mä luulen että taidan tarvita pätevämmän tulkin.
[q]Rubicon, 11.2.2008 12:21:
[/q]
nii-i.
pennin ajatukset: vittu että hajottaa.
[q]Rubicon, 11.2.2008 13:43:
Mä luulen että taidan tarvita pätevämmän tulkin.
[/q]
kerro toki mullekin jos löydät jonkun.
[q]nuance, 11.2.2008 13:47:
kerro toki mullekin jos löydät jonkun.
[/q]
Lupaan harkita asiaa.
Ulkona on sumuista ja kaunista.
kiva vitutus taas päällä
Aina kun joku mun töiden yhteydessä mainitsee sanan 'ulkoistaminen', nousee massiivinen kyrpä otsaan.