Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Tässä ennen töihin lähtöä ois kiva että ehtis vähän pitempään hengata koneella ja rentoutua, mut toisaalta ei oo mitään tekemistä mitä ehtis näin lyhyessä ajassa tehdä silleen että se tuntuis mielekkäältä Kai mä sit lähden töihin, ehtiihän sielläkin rentoilla (Toivottavasti! *pökr*)

Olipas valaiseva sossureissu!*uuh* No, keskiviikkona puhelinlangat laulaa.

[q]noena, 29.6.2009 23:20:
..muistin juuri että erosin aikaisemmin päivällä kirkosta..

Aahhhh
[/q]
Onneksi Olkoon!

Ja väestörekisteri on muistaakseni se mitä ruksataan lomakkeisiin

Jotenkin tuntuu, että ennen euron tuloa selvisin taloudellisesti paremmin.

[q]anniharha, 27.1.2008 05:15:
---
itsehän tyylikkäästi jätin ajattelematta. voi morjensszzzfffddgghhnngghh, voisko joskus hoitaa asiansa ees semifiksusti?
[size=1]näemmä ei.
huoh.
[/q]*lohduttel*Ei vissiin näissä piireissä, oli lähestymistapa kumpi tahansa.

Kuinkakohan moni harrastaa just nyt seksiä?

[q]Zeratul, 14.1.2008 20:44:

Rubicon, 14.1.2008 20:23:
Haluan sen ihanan pojan nyt!

---

Heiiii, mäki haluun sen ihanan tytön nyt! Jos sä tiiät missä niitä pidetään vankina nii voidan yhessä lähtee pelastaa!
[/q]

Anytime! :D

Sonni.

Vois se pomo jo soitella, että tuu töihin.

[q]Rubicon, 14.1.2008 20:23:
Haluan sen ihanan pojan nyt!
[/q]

Mä oon sun ulottumattomissa hani.

Oon menny aamulla kasiks kouluun, välissä juossut kotona putsaamassa koiran korvatulehduseritteitä, sit ollut iltaan asti duunissa pomon seurassa ja joutunut lähtemään sieltä ilman tietoa seuraavasta työpäivästä, viettänyt laatuaikaa räntäsateessa kun pienet karvaiset ystäväiseni yrittivät päättää, mihin kinokseen olisi suotavaa jättää nestemäisiä terveisiä seuraaville seikkailijoille ja nyt kun lopulta istun himassa jaksamatta edes tehdä ruokaa, on mun naamalla typerä virne. Siis mikä helvetin positiivisuuden perikuva musta on tullut ja milloin ja MIKSI, saatana! Eihän tää tietty kauaa kestä mut voisinko lopettaa NYT, hävettää kun katsoo peiliin

Mut hei, blondeilla vaan on aina hauskempaa.

^____________________________Ö

miksi vanhemmat eivät pidä huolta lapsistaan??

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801167102930_ul.shtml

lapsia katoaa koko ajan ja monissa tapauksissa syynä on just joku tollanen juttu, et lapsi on yksinään jossain...
ei meillä miro saa viel 5-vuotiaana lähtee ostaa yksin sipsiä kaupasta, eikä olla yksin ulkona, mitä vaan vois sattua.

surullisia tollaset jutut, varsinkin kun tietää et noita tulee vielä tapahtumaan ja paljon
ja eniten surettaa niiden lasten kohtalot, mitä niille tapahtuu ja kuinka paljon ne kärsii *uuh**uuh*

Vielä näinkin monen vuoden jälkeen mua jaksaa aina vaan ihmetyttää,
miten voikin sattua näin paljon.

Mix vitussa teidän pitää joka päivä keksiä uusia sääntöjä ja periaatteita joita kaikkien tulisi jostain saatanan kummasta syystä kunniottaa ja noudattaa. Mua ei vittuakaan kiinnosta teidän kaavanne onnelle ja maailman rauhalle kun niissä ei kuitenkaan ole minua huomioitu, saati kunnioitettu.

Maailma on saatanan kummallinen paikka ihan hyvästä syystä. Koeta sisäistää. (ja vitut sisäistät.)

kymmenen penniä miesten ajatuksiasta. murrr.

Kyllä miehet on sitten kummallisia otuksia.

Pleikka sano ittensä irti, tod.näk. lukija paskana ku ei levyjä enää lue. Tai jos lukee nii saattaa kuolla kesken pelaamisen ladatessaan. :(
No, vanha kone jo, kai sen oli aikaki kuolla.
Oikestaa ainoo outo seikka koko hommassa on se ettei vituta yhtään vaik oon pahemman asteen pelinarkkari. No more GH? I should be depressed. O_o

[q]larzizi, 21.1.2008 23:59:
Kyllä miehet on sitten kummallisia otuksia.
[/q]

Khyyyyyyyllä.........

[q]mayah, 22.1.2008 09:21:
mikä vittu tätä klubbaria vaivaa?

ihan friikkejä päiviä.
[/q]

Ihmettelin just ihan samaa! Tai sitten mä vaan rupean oikeasti olemaan vanha...

[q]KooKie, 22.1.2008 10:16:
---
AnderS, 22.1.2008 10:12:
---
mayah, 22.1.2008 09:21:
mikä vittu tätä klubbaria vaivaa?

ihan friikkejä päiviä.

---

Ihmettelin just ihan samaa! Tai sitten mä vaan rupean oikeasti olemaan vanha...

---

Mä oon ilmeisesti liian nuori tajuamaan, mitä te oikein tarkoitatte? :ASD
[/q]

Täällä on vaan ollu niin kuolettavia topiceja viime päivinä, että meno alkaa välillä tuntua suomi24 palstalta :D Tätä mä vaan päivittelin.

O