Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Tunnin päästä ois palaveri. Vähä jänskättäis, et mitä siel puhutaan.

miten olinkin lopettanut lenkkeilyn? nyt kun on aloittanut uudelleen niin, tää fiilis, pitkän lenkin jälkeen wau...!

i *sydän* Dublin

Mitä helvettiä mä taas täällä teen?

Ajattelin, että kirjoitan päivän :) -topikkiin, että vautsi vau; sain itseni vihdoin ja viimein raahattua sinne hammaslääkäriin..

Sitten ajattelin, että kirjoitan päivän :( -topikkiin, että voihan itku; paljon tarvii remonttia tuonne leukojen väliin.

Pahin pelkoni toteutuu ja ne ala-viisurit on kuin onkin leikattava sieltä pois. Toisella on vielä juuret siinä leukahermon kanssa päällekkäin, toivottavasti ei kuitenkaan niin, että se hermo on siellä juurien välissä, muuten saattaa tulla hermovaurioita siitä leikkauksesta.

Ihan ensin tietysti paikataan pari reikää ja pari paikkaa.. sitten hammaskivet pois ja sitten kirurgille. Onneks kuitenkin menin suosiolla yksityiselle, enkä ees lähteny kyselemään mimmoset ois ne jonot sinne kunnalliselle. Parin viikon päästä on jo pintakäsittelyt hoidettu ja voi alkaa leikkelemään. Mukavan nopeaa toimintaa. Kyllähän se maksaakin sitten enemmän, eli onneksi sain sovittua sen käyttölainan jo viime viikolla.

[q]RiD, 11.10.2007 23:10:
i *sydän* Dublin
[/q]

Se on toi rollercoaster hetki nyt. Huomenna vihataan!!. Mut älä huoli kyllä ne hormoonit siitä tasaantuu XD

Ei vaan kyl täytyy sanoo, et itsellekin kelpais dublinin pub elämä nyt ja heti.

Superkiva viikendi takana! Tuli urheiltua Vierumäellä ja ratsastettua, mikä oli tosi jees. Uskalsin jopa laukata ekan kerran kahdeksaan vuoteen. Pientä darudea pukkaa, mut se luetaan kategoriaan "minor details". Ja enää pari päivää, ni pääsen Irlantiin. Hotla on ihan ytimes, ja siinä lähellä kuulemma hyviä shoppailukatuja. Laitetaan Masteri vinkumaan siis ;)

[q]RiD, 11.10.2007 23:10:
i *sydän* Dublin
[/q]
Mitämitämitä? Menos Dublinii keskiviikkona. Any vinkkejä?

Pitäisköhän mennä huomenna Redrumiin???

Kuka on opettanut kaikille kaupunkilaisille lapsena että kana sanoo kot kot kot ja miksi?

Kun oikeasti kana sanoo jotain ihan muuta, lähempänä totuutta lapsille opetettavaksi olisi pot pot pot, vaikka se onkin vähän turhan kova muoto kanan ääneksi... Maalaislapsille ei tarvii opettaa ne kuulee sitä ääntä lapsuudessaan livenä.

ps. Lampaat sanoo bää, turkulaiset mää

Pitikin mennä lupautumaan. Pitikin hemmetti mennä. Huoh.

Höh. Ekan tunnin jaksoin tehä täysillä töitä - mitkä mulle ei kuuluis - mut nyt oli pakko nakittaa ne eteenpäin ettei pää räjähdä. Harmittaa vaan ku tietää että kaveri joka eilen oli poissa kärsii yhä pahoista päänsäryistä, inhottava antaa sille enemmän töitä.

Tänään armeijan sotaharjoituksesta pois kipeäksi JÄLLEEN menneen selän takia. (Lue tämä jo varmaan viides kerta kun selkään iskee kipeä lihaspiikki harjoituksessa ja eikä vieläkään ole minulle annettu lähtöpasseja.)

Miks en saa erästä henkilöä mielestäni? Ahdistavaa ja kivaa samaan aikaan!

6 puudutuspiikkiä, 2 viisaudenhammasta ja puolitoista tuntia myöhemmin kuulostan pikkuhiljaa Jörn Donnerilta ja näytän leuan kohdalta Samu Haberilta. Suurin taisteluni tänään on olla syömättä kieltäni.*justjoo*

Seuran manageri oli koittanu soittaa mulle ku olin kaupungissa.. en kerenny vastaa ja sit tulee peräs viestii et soita et asia koskee mun lavuaaria (mikä siis tippu kaatumisen seurauksena seinästä) Jumankauta jos ne ny vierittää sen mun niskaan kokonaan, kyseessä kuitenkin vahinko, mulla PITÄIS olla se korvaava vakuutus seuran puolesta ja lisäks, naapurit oli vuoden jo venaillu mistä kämpästä tippuu ekana *toktok* ärsyttävää tollai "soita takas" .. no milläs soitan ku ei oo krediittii eikä varaa ostaa lisää vttu stana jumalauta :FFFFFF

Meni siinäki se tän päivän hyväntuulisuus

Puuh

Mun tekemä jauhelihakastike on vaa ihan parasta.

[q]mikke, 13.6.2010 12:26:
Älä ikinä luota kehenkään, edes omiin perheenjäseniin. Samanlaisia paskanpuhujia ne on ku kaikki muutkin. Ittees voit korkeintaan luottaa, jos aina siihenkään.
[/q]

Mä olen myös joutunut totemaan, että edes siihen rakkaimpaan ihmiseen ei aina voi luottaa. Ja se jos mikä satuttaa enemmän kuin mikään muu. Haluaisin silti uskoa ja luottaa ihmisiin. Kaiken tän paskan keskellä haluan tehdä omat päätökseni ja olla sysäämättä kenenkään niskaan sitä paskaa, jota mun niskaani on sysätty. Haluan olla katkeroitumatta, vaikka olen kohdannutkin niin katkeria ja kipeitä ihmisiä, että ovat minulle taakkansa kaataneet. Viisaus on viisaalle elämän lähde, tyhmyys tyhmälle rangaistus.

Jos sinulta on onni ja rauha viety, on sinulla edessäsi vaikeampi tehtävä kuin ulkonaisen onnesi takaisin voittaminen ja sen vartiointi. Sinun on löydettävä itsestäsi uusi ihminen, uusi onni ja uusi järkkymätön rauha. -Maria Jotuni-

[q]Freja, 17.10.2007 20:57:
Mun tekemä jauhelihakastike on vaa ihan parasta.
[/q]

Eli kerros kuinka sä teet sen? Pitäs taikoo taas miehelle tänään jtn gourmet ruokaa jauhelihasta

O