Penni ajatuksistasi
Enlightenment is nothing more than the process of bringing the light of our awareness back inwards - to illuminate an aspect of our self which we learnt to close the door to and keep in the dark.
When we start paying attention to the actual, practical world around us, we see how deeply we have established our sense of self in the theoretic world - in mental understandings of who we are and of what is happening around us. This can be scary, as we realize exactly how far we have travelled from home.
- Alex Bell (http://alexbell.org/)
[q]H3li, 8.12.2007 17:20:
[/q]
Eiku enempi
Pessimisti mikä pessimisti mutta nämä 7-10 päivän työputket alkaa haiskahtaa siltä, että tässä on työnantaja polkemassa vanhaa kunnon 7 päivän työviikkoa vapaapäivineen sinne alhaisimpaan ja kohta eletään putkessa eikä millään päivällä oo mitään väliä ku ollaan aina niin auki ku ääliöt ei ehi ostaa ruokaa viikon kuudessa päivässä. V****.
On paljon helpompaa kertoa hyvistä hetkistä, kuin huonoista.
Eilen kirjoitin blogin, jonka poistin, koska se kertoi liikaa s.....jatkan kohta
Luulen, että voisin hajota nyt!*poks*
Vittu vittu vittu vittu jepsis. GG
3,5 tuntii unta viime yönä
voisin mennä nukkumaan...
no täällä ollaan koulussa! :( ja sitten 4 tunniksi pois ja sitten takas kouluun.. ei ole mitään järkeä kun on näin paljon hyppytunteja :(
Musta ois ihanaa, jos systeri pääsis Suomeen sillon ku juhlin synttäreitäni. Ois ihana saada se tänne. :)
Miksi en pysty lopettamaan traviania vaikka haluaisin ? sitä miettinyt nyt muutaman päivän..
...
Yhtä ärsyttävää ihmistä joka ei puhu muusta kuin itestään. Esim. mesessäkin se alkaa heti tilittää omia juttujaan, ei edes vaivaudu kirjoittamaan "moi" tai saatikaan "mitäs sulle kuuluu?" oon päättänyt että selitän tommosille sitten vastavuoroisesti vaan itestäni kiinnostumatta heidän tekemisistään.
Sen työvoimatoimiston tyypin voisi manata suohon.
tulis jo kyyti..! sit on määränpäänä turku ja GOOOOOOOOOM!!!
wohoo, age of endless shopping spree!
[q]xl8r, 24.9.2007 03:53:
Voi kun sais unta...
[/q]
komppaan kybällä :F
mä en vaan osaa... dokaa
[q]Peppi, 25.3.2008 22:08:
Muuttaako ulkomaille vaiko eikö muuttaa...? Dilemmien dilemma.
[/q]
Riippuu paljolti maasta.
Tais olla taas vähä väsy. Menin jo seiskan jälkeen nukkumaan.
No, nyt luulis jaksavan taas töissä. :)
On turhaa lähtee enää "vaan parille" kun neki mokomat kilahtelee päähän.