Mitä erikoista olet tehnyt?

Back to yleinen keskustelu O

Loppua ei näy auton kanssa toheloinnille, jälleen viikonloppuna Orionin kaa ojaan. :( Päätin että nyt ei tilata hinauspalvelua, se on näes liian kallista mulle. Pienen säätämisen jälkeen löydettiin yks maajussi ja mies tuli traktorin kera nostamaan auton ojasta. Korvaukseksi sovittiin yksi konjakkipullo postilaatikkoon seuraavalla ohikulkumatkalla. Nythän väkijuomien hinnatkin laskivat sopivasti...

Onkohan kukaan tehnyt niin paljon kirjaston myöhästymismaksuja kuin minä. Viime vuoden saldoksi tuli joka tapauksessa päälle 200e maksua. :(

Mitähän erikoista vielä...mä olen polttanut n. 3000e arvoista fillaria palavassa autossa. En tosin tahallani :D Auto paloi ajokelvottomaks, mut fillarista sai vielä ajokelpoisen kun vähän jaksoi tehdä huoltoa ja vaihtaa osia yms. :D Ja mitään vakuutuksiahan minulla ei ollut... :( Kisoissa herätti hivenen huomiota mun liekitetty filu, oli meinaan muovinoesta mustana koko laitos ja satula ihan kärvistynyt, enhän mä sitä jaksanut siitä paskasta putsata. Ehkä ensimmäinen liekitetty Ellsworth on the Earth. :D

Quote by Varvana
Jostain syystä äiti ja isä halusivat mieluummin pitää mut kuin kamelit, ja kieltäytyivät kohteliaasti kaupanteosta. Kummia tyyppejä. :confused:


Kummat, kamelityypit vai sun vanhemmat :hah: ?

-Olen kiipeillyt korkealla, liukkaalla kalliolla ilman turvaköysiä ja samanaikaisesti saanut niskaani kasan paskaa, kusta ja sylkeä.....(kirjaimellisesti)
-Olen huutanut täysiä Rooman pääjuna-aseman aulassa " ANTAKAA PILLUU".....naispuolisen kaverini seurassa
-Olen pysäytellyt autoja tienvarteen pyörän heijastimella, päälläni vain vaipat ja vieressäni iso doopermanni

Quote by Mr.Cus
-Olen kiipeillyt korkealla, liukkaalla kalliolla ilman turvaköysiä ja samanaikaisesti saanut niskaani kasan paskaa, kusta ja sylkeä.....(kirjaimellisesti)


no mitä ny kaks kasaa paskaa joiden päälle astuit, kusta niskaan sekä klimppi silmään...
eihän se markus nyt niin kauheeta ollut, eihän? ottaen huomioon että olit alasti.... :D

Mr.Cus wrote:
-Olen kiipeillyt korkealla, liukkaalla kalliolla ilman turvaköysiä ja samanaikaisesti saanut niskaani kasan paskaa, kusta ja sylkeä.....(kirjaimellisesti)



no mitä ny kaks kasaa paskaa joiden päälle astuit, kusta niskaan sekä klimppi silmään...
eihän se markus nyt niin kauheeta ollut, eihän? ottaen huomioon että olit alasti....

....sekin vielä...

Quote by Timmo
markus
Markus... Mr.Cus... Haha, now I get it! Clever!

Quote by Zeraf

Onkohan kukaan tehnyt niin paljon kirjaston myöhästymismaksuja kuin minä. Viime vuoden saldoksi tuli joka tapauksessa päälle 200€ maksua. :(


Mulla on himassa joku Bassment jaxxin platta, joka on ollut ainakin
viitisen vuotta lainassa..

Paljonkohan olen velkaa? :crybaby:

Olen lauennut ja niellyt oman spermani...

Syy tähän oli se, että yleensä tytöt sanovat nielemisen olevan iljettävää.
Kun heiltä kysyy: Oletko niellyt?
Monet vastaavat: En...se on iljettävää!

Mistä he siis saavat päähänsä että se olisi iljettävää...Ei ainakaan mun mielestä ollut. :D Mautonta, liukasta ja lämmintä.

:roll:

Quote by Timmo
Olen lauennut ja niellyt oman spermani...

Syy tähän oli se, että yleensä tytöt sanovat nielemisen olevan iljettävää.
Kun heiltä kysyy: Oletko niellyt?
Monet vastaavat: En...se on iljettävää!

Mistä he siis saavat päähänsä että se olisi iljettävää...Ei ainakaan mun mielestä ollut. :D Mautonta, liukasta ja lämmintä.

:roll:


Pitikö toi nyt kertoa.. :crybaby:

:D :D :D

Olen laskeutunut köydellä alas Helsingin Olympiastadionin tornista, v. 1998. :cool:

Quote by NS
Quote by Timmo
Olen lauennut ja niellyt oman spermani...

Syy tähän oli se, että yleensä tytöt sanovat nielemisen olevan iljettävää.
Kun heiltä kysyy: Oletko niellyt?
Monet vastaavat: En...se on iljettävää!

Mistä he siis saavat päähänsä että se olisi iljettävää...Ei ainakaan mun mielestä ollut. :D Mautonta, liukasta ja lämmintä.

:roll:


Pitikö toi nyt kertoa.. :crybaby:


Hei kamoon, eiks kaikki oo? :hearts:

Quote by delphion
Hei kamoon, eiks kaikki oo? :hearts:
En ole kyl kertaakaan itse pistänyt spermaani suuhuni, enkä ole kertaakaan niellyt sitä. Poskihoidon jälkipelit on asia erikseen, mut kyl silloki on kohteliaampaa jos se toinen vaikka pyyhkis suunsa ennen suuteloa.

Quote by Timmo
Olen lauennut ja niellyt oman spermani...

Syy tähän oli se, että yleensä tytöt sanovat nielemisen olevan iljettävää.
Kun heiltä kysyy: Oletko niellyt?
Monet vastaavat: En...se on iljettävää!

Mistä he siis saavat päähänsä että se olisi iljettävää...Ei ainakaan mun mielestä ollut. :D Mautonta, liukasta ja lämmintä.

:roll:


oot mun suosikki! :excellent:

siis ihan oikeasti, go Timmo!!! :D

Quote by Timmo
Olen lauennut ja niellyt oman spermani...

Syy tähän oli se, että yleensä tytöt sanovat nielemisen olevan iljettävää.
Kun heiltä kysyy: Oletko niellyt?
Monet vastaavat: En...se on iljettävää!

Mistä he siis saavat päähänsä että se olisi iljettävää...Ei ainakaan mun mielestä ollut. :D Mautonta, liukasta ja lämmintä.

:roll:


Äh hitto sun kanssa. Tän takia asun Lohjalla.

No siis okei. Mäkin olen tehny ton, mut lähinnä koska tyttis
pakotti. Ei siinä sitten paljon vaihtoehtoja ollu.

Quote by Timmo
Olen lauennut ja niellyt oman spermani...


tsiisus :eek:


:scared:

Eikös keskimääräisesti jokainen mies ole ainakin kerran koittanu ottaa itseltään suihin..?

Quote by LeaphioN
Quote by Timmo
Olen lauennut ja niellyt oman spermani...

Syy tähän oli se, että yleensä tytöt sanovat nielemisen olevan iljettävää.
Kun heiltä kysyy: Oletko niellyt?
Monet vastaavat: En...se on iljettävää!

Mistä he siis saavat päähänsä että se olisi iljettävää...Ei ainakaan mun mielestä ollut. :D Mautonta, liukasta ja lämmintä.

:roll:


Äh hitto sun kanssa. Tän takia asun Lohjalla.

No siis okei. Mäkin olen tehny ton, mut lähinnä koska tyttis
pakotti. Ei siinä sitten paljon vaihtoehtoja ollu.



:eek: :eek: :eek:

V'ittu te Lohjalla, Nurmijärvel tms. paikoissa asuvat tyypit ootte omituisia! :D

Quote by delphion
Eikös keskimääräisesti jokainen mies ole ainakin kerran koittanu ottaa itseltään suihin..?
No tästähän Timmolle seuraava haaste. Joogatunneille vaan. Nyt pystyy sanoo kumppanille, että "niele vaan, ei se niin iljettävää ole." Mut mitäs ku se toinen sanoo: "Emmä tota haluu suuhuni ottaa."

En ole koittanu ottaa suihin itseltäni, enkä ole koittanut nuolla kyynärpäätäni. Tiedän koittamattakin, etten tule taipumaan. (Muuten varmaan kokeilisinkin. - Vaan en kyllä sitä toista koittais. ...liian karhee nahka.)

Eli mitä sellaista olet tehnyt, mitä kovin moni muu ei luultavasti ole tehnyt? (Ei mitään saivarteluja sitten tyyliin: "Oon asunu osoitteessa Annankatu 19 B 27 ainoana Jorma nimisenä henkilönä vuosina 1987-1993" :right: )

Mä voin aloittaa...

-saanu 2 ylinopeussakkoo n. viikon sisään :(
-polkenu fillarilla Kilpisjärveltä Halti-tunturin huipulle ja takas, ei vihtu mikä reissu ja mitä maastoo... :D
-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan :D :(
-tappanut räkättirastaan kivellä n.15m päästä (kyllä, jäi huono omatunto :()

...jatkoa luvassa taas joskus, mutta kertokaapa tekin vuorostanne. :)

O