Mitä erikoista olet tehnyt?

Back to yleinen keskustelu O

Mä oon kulkenut Tampereen kaduilla itsetehty Vesa-Matti Loiri-naamari päässä :crybaby:

Quote by Caro²

- Muffannut lentokoneessa...


Noniin. Tuosta tulikin mieleeni, että olen:

- muffannut viiden miehen kanssa samassa huoneessa
- myös muffannut täydessä luokkahuoneessa kesken tunnin

mä huuhtelen suolavedellä nenä/poskiontelot joka ilta.
olen naimisissa ensimmäisen tyttöystäväni kanssa.

muuten oon ihan tavis.

...antanut 18 verinäytettä 12 tunnissa :happyroll:

Quote by ipe
Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla.

aaah, miten mä voisin unohtaa ton ...NIIN MÄKIN
ja tapahtui vielä laivan vessassa!!!

Quote by Zapa
kerro maalaiselle mitä tarkoittaa muffaaminen.


taitaapi itsensä tyydyttämistä tarkoittaa :D

enemmänkin käytetty synonyymi vielä muutama vuosi sitten..

Quote by sixtus
Quote by Zapa
kerro maalaiselle mitä tarkoittaa muffaaminen.

taitaapi itsensä tyydyttämistä tarkoittaa :D

Mä luulin, että se tarkoitti naimista. Sain vähän väärän käsityksen tuosta LeaphioNin postauksesta :hah:

Quote by NoStatus
- ampunut armeijassa rk3 ammunnoissa 173/180. (Suomen ennätys on 174/180)


mä oon ampunut rk3:n yli 5 kertaa onnistumatta silti saamaan kuntsaria siitä.

nimim. en osuis ees ladon seinään vaikka olisin siellä sisällä :scared:

Quote by sixtus
Quote by Zapa
kerro maalaiselle mitä tarkoittaa muffaaminen.

taitaapi itsensä tyydyttämistä tarkoittaa :D

Jaa, mulle tuli ekana mieleen joku suomennos termistä "Muff diving".

Columbia universityn Alice: "Muff diving" is a term that is used to describe going down on a woman or performing oral sex on a woman.

Quote by ioni
"Muff diving".
So you wanna drink from the furry cup and eat from the bushy plate?

Quote by LeaphioN

Noniin. Tuosta tulikin mieleeni, että olen:

- muffannut viiden miehen kanssa samassa huoneessa
- myös muffannut täydessä luokkahuoneessa kesken tunnin


Quote by Zapa

kerro maalaiselle mitä tarkoittaa muffaaminen.

Quote by sixtus

taitaapi itsensä tyydyttämistä tarkoittaa


Jaa, mulle tuli ekana mieleen joku suomennos termistä "Muff diving".

Columbia universityn Alice: "Muff diving" is a term that is used to describe going down on a woman or performing oral sex on a woman.


:D :D :D

Noni hyvä että termi tuli tutuksi..voi ton LeaphioNin toiminnankin nähä vähä uudessa valossa..

Joo vähän kattelin et aika rohkeita ja typeriä paljastuksia, eikä miehii voi ees muffailla, nojoo.

:eek:

Mä oon ollu Sara La Fountainin kanssa kesällä ottamassa drinkkiä kaivolla... :heart:

Quote by Samuel
...antanut 18 verinäytettä 12 tunnissa :happyroll:


siis onko kaikki otettu käsivarsista? :confused:
suonet on ollu aika rääkillä..
sori mut olen utelias. :)

Tuli pari vielä mieleen:
- voitin IsotAsiatMitkäLiikkuu -teeveesarjan valokuvauskilpailun
- oon suunnitellu opettajalleni tatuoinnin

Täähän on muuten ihan hauska topikki, mukava muistella mitä kaikkea
sitä onkaan oikein elämässään tehnyt ja hauska huomata, että kaikilla
muillakin on mitä ihmeellisempiä saavutuksia. :)

Quote by Bio
Quote by Samuel
...antanut 18 verinäytettä 12 tunnissa :happyroll:


siis onko kaikki otettu käsivarsista? :confused:
suonet on ollu aika rääkillä..
sori mut olen utelias. :)

no ei ny sentään...
käsivarteen "asennettiin" sellanen "hana systemi" a.k.a kanyyli

Quote by Samuel
kanyyli
Skidinä ku oli allergiatestit pariin otteeseen, ni meinas taju lähtee ku ne lykkäs olikohan se 28 piikkiä käsivartee. Siis 28 allergiaa aiheuttavaa nestepisaraa iholle ja sit 28:lla piikillä lyödää joka pisaran kohalle reikä.

Mut intissä ku lämäriks opeteltii, ni tuli sitten se päivä ku piti kanyloida toisemme. Harjoteltii kerran tekokätee ja sit sanottii, että otetaan taistelijaparit.

Minä välittömästi nostin käteni pystyyn ja sanoin, että mut sit kanyloidaan eka. Kouluttaja luuli, että mä oon rehti ja reipas ja ku mä olin monessa mestassa siellä aina ekana, niin sitten mut ja mun pari otettii ekaks mallisuoritukseks.

Sanoin kyl sit siinä, että mut pitää kanyloida eka ku jos mä nään yhenki aidon kanyloinnin, niin mun piikkikammo estää mua sit itte olemasta vapaaehtoinen. Ja herramokiesaus ku meinas sit taas lähtee taju. Sain käden pidettyy paikoillani, mutta itse olin mennyt vitivalkoiseksi ja lähtenyt valumaan penkiltä lattialle. Mut käsi oli pysyny paikoillaan. Ja sain itsekin kanyloitua parin. Eikä kumpikaa rikkonu suonta!

Sen jälkeenhän tuli lämärinä oltua neulatyynynä niin paljoa, että on toi piikkikammo kadonnu aika hyvin. Vielä se vähä aristaa, mut nyt pystyy pakottaa ittensä siihen helpommin. (On mut punkteerattukin, vaikkei poskiontelontulehdusta oo ikinä ollu. Harjoteltiin...)

Oli hirveetä, mut ainaki osaan kanyloida. Ja se kanyyli kandee muuten taivuttaa snadisti siitä niiden läppien jälkeen vähä ylöspäin. Helpottaa sormien asentoa jos sitä ranteeseen nappastaan. Muuten potilaan rystyset on tiellä. Emmätiiä onko se taivuttelu nyt oikee tapa, mut helpottaa ainaki sitä kanylointia.

Öö, mä oon syöny kaks Punjabin normi kebab-annosta Tampereella + puolikas lihapiirakka päälle ja muistelin että jäi vielä vähän nälkä. Oli aika imu päällä silloin, ja ne annoksethan ei mitään ihan pieniä olleet. :D Käykää syömässä siellä yks niin tiedätte.

Niin joo ja mä keräsin kerran hyväntekeväisyyteen päivän aikana ~1800mk. Metodina ovelta ovelle lippaan kanssa ja mitään suuria summiahan ei kukaan lahjoittanut. Kokeilkaa itte, ette varmaan pieksä mua tossa! :D Ja rahathan ei mahtunu yhteen lippaaseen...

Mitähän vielä...14 vuotiaana muutin kaverin kaa kesäksi pois kotoa Hämeenkyröön ja ryhdyttiin ovelta ovelle kauppiaiksi. Myytiin lehtitilauksia ja jotain kirjoja. :D Oltiin about koko kesä siellä ja tienasin n. 5000mk jotka suunnilleen kaikki meni maastopyörän ostoon. Vanhemmat ei ymmärtäny mun ostostani ollenkaan mutta sitä vartenhan mä töihin menin. :) Ei turha ostos, nyt jo 10 vuotta harrastanut ko. lajia, vaikka painopiste onkin siirtynyt alamäkiin. :heart:

Lisäksi oon:

-kirjoittanut aidon rakkauskirjeen :D :D :D (Sekosin. Henkilö olikin just varattu, onneks, mitähän siitäkin olisi seurannut...) :D
-lentäny 17m pitkän n.5m korkean ilmalennon epäsuotuisassa asennossa, perse/kylki/selkä/lauta/käsi edellä alastuloon, siitä muutamat voltit eteenpäin ja huippasko edes? :D
-pitäny mun parhaat kaverit pitkän aikaa samoina. Olleet jo 17, 13 ja 10 vuotta samoja. :)

Quote by Zeraf
-pitäny mun parhaat kaverit pitkän aikaa samoina. Olleet jo 17, 13 ja 10 vuotta samoja. :)


Tuosta tunnistaa todelliset ystävät.

Quote by Samuel
...antanut 18 verinäytettä 12 tunnissa :happyroll:


multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti.

Eli mitä sellaista olet tehnyt, mitä kovin moni muu ei luultavasti ole tehnyt? (Ei mitään saivarteluja sitten tyyliin: "Oon asunu osoitteessa Annankatu 19 B 27 ainoana Jorma nimisenä henkilönä vuosina 1987-1993" :right: )

Mä voin aloittaa...

-saanu 2 ylinopeussakkoo n. viikon sisään :(
-polkenu fillarilla Kilpisjärveltä Halti-tunturin huipulle ja takas, ei vihtu mikä reissu ja mitä maastoo... :D
-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan :D :(
-tappanut räkättirastaan kivellä n.15m päästä (kyllä, jäi huono omatunto :()

...jatkoa luvassa taas joskus, mutta kertokaapa tekin vuorostanne. :)

O