Mitä erikoista olet tehnyt?

Back to yleinen keskustelu O

Quote by plink
Quote by Samuel
...antanut 18 verinäytettä 12 tunnissa :happyroll:


multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti.

joo, mä sain onneks kohtuu korvauksen ku olin tuolloin yhdessä lääketutkimuksessa koekaniinina

Quote by plink
..multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti..


Paljo ne otti yhteensä ?

Mä oon nähny Suomessa 238 lintulajia. :king:quote]

Pakko pistää paremmaksi: 276 elistä :roll: Parhaimpiin spondeihin lukeutuvat mm. kashmirinuunilintu, tulipäähippiäinen, ruostepääsky, pikkuruokki...

Em. harrastuksen takia olen myös:
- viettänyt lähes kaksi viikkoa autiolla saarella kolmen turkulaisen kanssa
- seissyt venäläisten rakentaman, muutaman neliön kokoisen bunkkerin katolla 17 tuntia yhden vuorokauden sisällä
- saanut poliisisetien naamat venähtämään kertoessani olevani keskellä tietä Nuuksiossa aamuyöllä vain kuuntelemassa pöllöjä.

..vastannut tähänkin kysymykseen kertomatta yhtään mitään! :D

Quote by milo
Quote by Hexe
Kuunnellut Roxettea

Onkos tuossa sitten jotain erikoista?:confused:


Juu ei, onhan sitä aika monikin, ja vieläkin. Itse vain ihmettelen. Ei tod. huono bändi mut meinaan vaan et olin kauhee fani, oli fanipaitakin ja kaikkee... Nyt ei enää mene Roxettekaan, koukussa konemusaan... Ihmettelen vaan ite kun ennen kuuntelin Roxettea mistä ei oikeen nykyään löydä fiilistä vaikka kuinka ettis... Radiohumppaa...Niin ne hyvät asiat kuolee... :sad:

Quote by Samuel
Quote by ipe
Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla.

aaah, miten mä voisin unohtaa ton ...NIIN MÄKIN
ja tapahtui vielä laivan vessassa!!!


Ja hauskintahan tuossa oli että Matti oli niin kovassa humalassa ettei oikein pysyny tolpillaan ilman sen gorillan apua joka sillä oli mukanaan. Elävästi jäi mieleeni kuinka se apuri sitten tiuski Matin signeeratessa käsivarsiamme: "Nää on sitte jumalauta viimeset nimmarit tänään!"

Oliskohan tää tapahtunu keväällä -94? Tais olla sama reissu jolla oksennettiin Maarianhaminassa laivan kannelta mereen.

:D

Quote by ipe
Quote by Samuel
Quote by ipe
Oon saanu Matti Nykäsen nimmarin käsivarteeni ruotsinlaivalla.

aaah, miten mä voisin unohtaa ton ...NIIN MÄKIN
ja tapahtui vielä laivan vessassa!!!


Ja hauskintahan tuossa oli että Matti oli niin kovassa humalassa ettei oikein pysyny tolpillaan ilman sen gorillan apua joka sillä oli mukanaan. Elävästi jäi mieleeni kuinka se apuri sitten tiuski Matin signeeratessa käsivarsiamme: "Nää on sitte jumalauta viimeset nimmarit tänään!"

Oliskohan tää tapahtunu keväällä -94? Tais olla sama reissu jolla oksennettiin Maarianhaminassa laivan kannelta mereen.

:D

WORD!
kymmenen vuotta tostakin reissusta rupee siis oleen aikaa, ei pärkele..

Täällähän on sama meininki kuin Kuutamolla ohjelmassa. :excellent:

Quote by Second Trip
Quote by plink
..multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti..


Paljo ne otti yhteensä ?


en mä osaa tarkkaan sanoa, mutta semmosia normaaleita verikapseleita ne näytteet oli. samalla kertaa otettiin muistaakseni laktoosi-intoleranssi, keliakia, sokeritauti yms kokeet.

Hmm...
Mitähän minä..?

-Kussu lääkärin taskuun :king:
-ollu leikkausvalmiina kun kirurgi on passittanut kotiin
-ollu perustamassa H-D voittosta mootoripyöräkerhoa 15-vuotiaana :cool:
-kertonu vuoden samoja panojuttuja

Quote by plink
Quote by Second Trip
Quote by plink
..multa on yhdellä kertaa otettu 10 näytettä. rupes jo vähän vituttaan ku katto ku verta pöllitään niin perkeleesti..


Paljo ne otti yhteensä ?


en mä osaa tarkkaan sanoa, mutta semmosia normaaleita verikapseleita ne näytteet oli. samalla kertaa otettiin muistaakseni laktoosi-intoleranssi, keliakia, sokeritauti yms kokeet.


viime kesällä kun olin töissä, otin 7-vuotiaalta tytöltä 13 putkea verta kun sillä oli jokin immuunihäiriö ja siltä tutkittiin kaikki mahdolliset tutkimukset.. vaiks se tuntuu paljolta otin vain 26-39ml verta.. riippuu putken tilavuudesta (2-3ml).

Quote by l'aubergine
Pakko pistää paremmaksi: 276 elistä :roll:

Parhaimpiin spondeihin lukeutuvat mm. kashmirinuunilintu, tulipäähippiäinen, ruostepääsky, pikkuruokki...


Miun isä harrastaa kanssa lintujen bongaamista. Ylleensä aika huonolla menestyksellä. Sillä on aika huono kuulo ja kun olin pieni niin homma toimi silleen, että minä sain toimia sen korvina. Eli mentiin etsimään jotain lintua periaatteella, että kuuntelin 5 min välein sen ääntä korvalappustereoista ja yritin kuunnella kuuluuko jotain samanlaista. Sitten kun olin johdattunut isän juuri sen puun alle missä lintu lauloi niin sekin kuuli sen. Näin löydettiin mm. Kolvananuurosta Idän uunilintu ja Lapin uunilintu. Sitten oon paikantanut jonkun Kehrääjän. Ja mulla on myös kokemusta pöllöjen etsimisestä viideltä yöllä hirveessä pakkasessa. Ja oon myös staijannut Mulonpatilla! Montakohan elistä mulla ois?

Oon myös tanssinut homon kääpiön kanssa.

Quote by Bio
Quote by plink
Quote by Second Trip


Paljo ne otti yhteensä ?


en mä osaa tarkkaan sanoa, mutta semmosia normaaleita verikapseleita ne näytteet oli. samalla kertaa otettiin muistaakseni laktoosi-intoleranssi, keliakia, sokeritauti yms kokeet.


viime kesällä kun olin töissä, otin 7-vuotiaalta tytöltä 13 putkea verta kun sillä oli jokin immuunihäiriö ja siltä tutkittiin kaikki mahdolliset tutkimukset.. vaiks se tuntuu paljolta otin vain 26-39ml verta.. riippuu putken tilavuudesta (2-3ml).


Ja luovutuksessa sitä otetaan hiukka alle 0.5 litraa . .

Quote by Second Trip
Quote by Bio


viime kesällä kun olin töissä, otin 7-vuotiaalta tytöltä 13 putkea verta kun sillä oli jokin immuunihäiriö ja siltä tutkittiin kaikki mahdolliset tutkimukset.. vaiks se tuntuu paljolta otin vain 26-39ml verta.. riippuu putken tilavuudesta (2-3ml).


Ja luovutuksessa sitä otetaan hiukka alle 0.5 litraa . .


Joo. Mutta luovutuksessa pitää olla täysi-ikäinen (siis oletettavasti murrosiän aloittanut) ja vähintään 50kg painava. Näitä on harva 7-vuotias. Ja eikös ihmisessä ole vain noin 5 litraa verta. Pitäskin taas mennä luovuttamaan!

Quote by Euroopan reilut


..Eikös ihmisessä ole vain noin 5 litraa verta.

Pitäskin taas mennä luovuttamaan!


Joo, tarkoitus ei ollut sekoittaa toa 7v. likkaa tohon juttuun.

Kyllä ~5 l.

Niin pitäs !

mäkin otin huonon vertauskuvan tohon putkimäärään.. kyllähän se lähenee verenluovutusta kun alkaa ottaa yli 10 putkea kerralla..

Olen joutunut kaupankäynnin kohteeksi. Musta tarjottiin 8-vuotiaana pikkutyttönä Tunisiassa 20 kamelia maksuksi. Jostain syystä äiti ja isä halusivat mieluummin pitää mut kuin kamelit, ja kieltäytyivät kohteliaasti kaupanteosta. Kummia tyyppejä. :confused:

Quote by Varvana
Olen joutunut kaupankäynnin kohteeksi. Musta tarjottiin 8-vuotiaana pikkutyttönä Tunisiassa 20 kamelia maksuksi. Jostain syystä äiti ja isä halusivat mieluummin pitää mut kuin kamelit, ja kieltäytyivät kohteliaasti kaupanteosta. Kummia tyyppejä. :confused:


Systeri ois lähteny kahdeksalla Marokossa.

ei mitään....

Eli mitä sellaista olet tehnyt, mitä kovin moni muu ei luultavasti ole tehnyt? (Ei mitään saivarteluja sitten tyyliin: "Oon asunu osoitteessa Annankatu 19 B 27 ainoana Jorma nimisenä henkilönä vuosina 1987-1993" :right: )

Mä voin aloittaa...

-saanu 2 ylinopeussakkoo n. viikon sisään :(
-polkenu fillarilla Kilpisjärveltä Halti-tunturin huipulle ja takas, ei vihtu mikä reissu ja mitä maastoo... :D
-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan :D :(
-tappanut räkättirastaan kivellä n.15m päästä (kyllä, jäi huono omatunto :()

...jatkoa luvassa taas joskus, mutta kertokaapa tekin vuorostanne. :)

O