Mitä erikoista olet tehnyt?

Back to yleinen keskustelu O

Jaa, no:
-Sain 2 ylinopeussakkoa vuorokauden sisään
-Tapoin västäräkin 100g TNT-paukulla (tosin vahingossa: se lennähti kohdalle, kun olin lyönyt tulet lankaan ja poistumassa turva-alueelle)-Hajotin näytöksessä kasan palavia kattotiiliä
-Löin työn puolesta palasiksi 100kpl matkapuhelimia (niitä vanhoja Mobiran Citymaneja)
-Ratsastin norsulla
-Tein takomalla nauloja sepän pajalla

Tätä jo kerran ihmeteltiinkin, mutta olen vahingossa potkaissut kännykkäni laiturilta mereen.

norsulla on tullut ratsasteltua täälläkin

Mä en oo koskaan tehny mitään epätavallista tai normaalista poikkeavaa. Mä olen niin tavallinen ihminen, että se on jo epätavallista.

Mulla on tarska vähän sama juttu :(

Erikoista.. Hm.

Oon mä ainakin viuhahtanut muutamaan otteseen, mutta sekin taitaa
olla aika mundaania.

Olen harrastanut seksiä julkisella paikalla niin, että noin 100 viereisen ravintolalaivan asiakasta näkivät koko aktin.. Tämänhän huomasin tietysti vasta aktin jälkeen :cool:

Viuhahdin pyöräillen vaihtarikaverin kanssa erään :rolleyes: hollantilaisen kaupungin keskuspuistossa. Ajettiin vielä kunniakierroskin. Tämä tapaus tosin tapahtui alkuillasta, mutta kyllä paikassa jonkinverran oli väkeä. Lopuksi meiltä tultiin kyselemään, että "mikä juttu tää oikein on" ja "ootteko menossa naimisiin tms" :D

Crazy Finnish people

Quote by delphion
Olen harrastanut seksiä julkisella paikalla niin, että noin 100 viereisen ravintolalaivan asiakasta näkivät koko aktin.. Tämänhän huomasin tietysti vasta aktin jälkeen :cool:


:D
'Aika' paha !

Mä oon kävelly Havanassa käydessäni
pokkana ja täysin kutsumatta sisään
OSPAAALin päämajaan / Tricontinentalin
päätoimitukseen ja saanu lahjaks alkuperäsiä
propagandajulisteita 60/70-luvuilta ja tricontinental-
lehtiä.

Pariskunta jonka luona asuin Havanassa
oli että :scared: :eek: ku sanoin niille
että olin vaan menny sinne pääovesta
sisälle ja sanonu että onks teillä propagandaa :D

Joten mul on nyt mm. tää juliste alkuperäsenä
suoraan 70-luvulta :D



Pitäiskin skannata noi ja laittaa näytille, ne on hienoja.

ks. esim. http://www.epicentregallery.com/ospaaal1.html

Quote by delphion
Olen harrastanut seksiä julkisella paikalla niin, että noin 100 viereisen ravintolalaivan asiakasta näkivät koko aktin.. Tämänhän huomasin tietysti vasta aktin jälkeen :cool:

Kai menit kysymään, että näyttikö hyvältä?
Ei helvetti kun repeilen itsekseni, kun mietin jotain eläkeläisryhmää syömässä siellä laivalla :D

Quote by Tres
olin vaan menny sinne pääovesta
sisälle ja sanonu että onks teillä propagandaa
Aar ii es tii ii sii pii. That spells: Restecp.

Ihan magee juliste. Mä oon puolen metrin tukalla kävelly kerran Gaziin sisään Itiksessä, mutta sieltä en saanu propagandajulisteita...

Quote by ioni
Jaa, no:
-Löin työn puolesta palasiksi 100kpl matkapuhelimia (niitä vanhoja Mobiran Citymaneja)


Heh, mä kaadoin Sinerbykoffin jakelupisteessä työn puolesta korikaupalla kaljaa viemäriin. Ei ne ollu muistaakseni edes mitään vanhentuneita vaan pullot oli vähän pölyisiä ja oli ilmeisesti helpompaa heittää kaljat menemään kuin putsata pölystä ne. Vähän alko jo paikat rasittumaan kun teki sitä koko päivän. Vähäks siisti semmonen pullonkorkin avaaja jolla sai avattua rivi kerralla kaljaa. :D

Mitähän vielä...mä oon nukahtanu pyörän selkään kotimatkalla, takana päälle 100km lenkki maastoa+tietä ja sitä ennen vaivaiset n.4h yöunet. :D Ajauduin pientareelle kohti ojaa mut heräsin onneks ajoissa.
Autolla oon tehny saman tempun kun olin kolme työvuoroo putkeen töissä eli 24h. 50km kotimatka alko väsyttämään loppumatkasta kello 6:30 aamulla ja sammuin rattiin vaikka stereot pauhas täysillä ja ikkuna oli auki. Ajauduin ojan kautta jalkakäytävälle, oli hauska herätys kun huomaa että auto vie miestä. Siinä sitten liinat kiinni ja jalkakäytävää pitkin T-risteys pitkäks kahden tolpan välistä ojaan. Vauhtia arviolta 70-80km/h, onneks ei enempää. Kävin herättelemässä läheisen maajussin paikalle joka vetäs traktorilla kaaran ojasta. Autolle ei käyny juur kuinkaan. Sit ajoin kotiin ja menin nukkumaan. Unta ei tarvinu ootella...

Mä oon nähny Suomessa 238 lintulajia. :king:

Jostakin kumman syystä lintuharrastukseni on jäänyt viimevuosina hävyttömän vähiin ja joskus teininä kesäduuneista saaduilla rahoilla hankitut överikalliit kiikarit ja kaukoputki keräävät pölyä.

Jos vaikka tänä keväänä aloittais jälleen...

Quote by Zeraf

-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan

Huh! Lienee itsesi ja muiden kannalta parasta, että lopetat autolla ajon tästä hetkestä alkaen.

Quote by hexagon
Quote by delphion
Olen harrastanut seksiä julkisella paikalla niin, että noin 100 viereisen ravintolalaivan asiakasta näkivät koko aktin.. Tämänhän huomasin tietysti vasta aktin jälkeen :cool:

Kai menit kysymään, että näyttikö hyvältä?
Ei helvetti kun repeilen itsekseni, kun mietin jotain eläkeläisryhmää syömässä siellä laivalla :D


No ei tullu mieleen kysyä :) Tuosta on jo vuosia aikaa, mutta edelleen se kyllä tulee aika ajoin mieleen.. Kaiken lisäksi naisella oli menkat, mitä en tietenkään humalapäissäni huomannut.. lähdimme siitä sitten shellille kahville, ja valkoinen t-paita oli muuttunut japanin lipuksi.. Noh kaikkea sattui nuorempana :)

Edit: Herranjumala, puhun kuin joku vanha äijä "kaikkea sattui nuorempana"..

olen voittanut suomenmestaruuden kilpakävelyssä.

No sehän ihan riippuu siitä mitä pitää erikoisena tekona. Suurin osa ns. erikoisista tekemisistä on ennemminkin sattumia kuin harkittuja. Olen esimerkiksi:
-juuttunut ojaan muutaman metrin päähän aterioivista leijonista (onneksi sentään ei nälkäisistä)
-kiivennyt vesiputousta ylös korkokengät jalassa
-ruokkinut kirahvia kädestä
-pumminut ilmaisen kyydin kiinalaisessa pitkän matkan bussissa, Shanghain metrossa ja lentokoneessa
-onnistunut keskustelemaan netissä tunnin kahden korealaisen kanssa ilman yhteistä kieltä; keskustelu oli mm... syvällinen...
-matkustanut bambulautalla
-juonut yrttiteetä vanhan tohtorin pihalla keskellä Kiinan syvintä maaseutua
-nukkunut Elysee-puistossa (Champs-Elyseellä Pariisissa) - alkoholilla ei ollut osuutta asiaan

Tämä ei valitettavasti tule mun tiliini, mutta todistin juuri, kuinka kaverini yritti selittää kiinalaiselle opiskelijalle mitä tarkoittaa "jack off", raukka kun ei ollut löytänyt sitä sanakirjasta. Keskustelu eteni suurin piirtein näin:

-well... it's... masturbating
-??
-well..you know...like...pleasing yourself
- :confused:
-umm...well...you know.. it's like... (tekee kädellään masturbaatiota kuvaavia liikkeitä)
- :confused: :confused:
-well.. you know... (siirtää kädet lähemmäs masturbaation todellista kohdetta)
-oh..
-you know...like touching yourself
-oh! Self abusing!! Thanks!

:D

Quote by Tapi T
Quote by Zeraf

-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan

Huh! Lienee itsesi ja muiden kannalta parasta, että lopetat autolla ajon tästä hetkestä alkaen.


Ehkä, mutta ota huomioon että en ole vielä kolhinut kertaakaan muiden autoja, vain omia ja ...ööö, tai itseasiassa äipän autoa on vähän tullu kolhittua jos ollaan tarkkoja, kun se oli tossa taannoin vähän pidemmän aikaa mulla käytössä.

Mut luulen ettei kovin moni oo yöpyny Norjan korkeimman vuoren huipulla kesämakuupussissa. Kiipesin kavereiden kaa Gittertindin huipulle minimalistisessa hengessä jota silloin kiivaassti kannatettiin. Päätettiin yöpyä huipulla kun ei oltais keretty samana päivänä takas, meillä kun tää liikkeellelähteminen on yleensä ollut kankeaa. Mulla ja kaverilla oli vaan 600g painoiset kesämakuupussit mukana + avaruushuovat makuualustana(n. 1mm paksua matskua). No, siihen sitten lumen päälle pitkäkseen, taivasalle Se oli mun ikimuistoisin yö tällä hetkellä :D Rinne oli kalteva, joten koko ajan meinas alusta lähtee alta. Piti laittaa kiviä jalkopäähän että olotila pysyisi staattisempana. Nukkumisesta tullu mitään, mutta oli tähtitaivas mitä katsella. Laitoin vielä repun makuualustan päälle että eristäis maasta vähän enemmän. Mun kalliit arskalasit oli tietysti repussa ja se koitui niiden kohtaloksi. Yöllä oli pakkasta niin paljon että juomat oli aamulla eri faasimuodossa kuin olisin toivonut. Aamulla olin ihan kuolemanhorkassa yötä suinkaan väheksymättä. Auringonnousu oli mitä mahtavin ja auringonsäteet alkoivat ajanmittaan taas lämmittämään meidän paleltuneita jäseniämme...

Tuossa tyylinäytettä paikan päältä :D --->
Ei sika :D Nyt muistinkin että meikä meni lopulta tonne kiven päälle nukkumaan, eli tuolla missä näkyy toi kauimmainen loistava avaruushuovan osa siis itse ton "nukkumispaikan" ulkopuolella. Oli se lämpimämpi alusta kuin lumi. :D

Aamunäkymää--->

Quote by SnoXn
olen voittanut suomenmestaruuden kilpakävelyssä.


Onneks olkoon, aika kova. :) '

Mun paras kisatulos on ehkä 5. sija mtb-enduron SM-kisoissa Vehkalahdella vuonna -97.
Tai sit viidenneks nopein aika Messilän DH-kisoissa -03. Ajoin ykköseksi jokkisessa, mutta jos vertaa aikaa lisenssiäijiin... :)

Eli mitä sellaista olet tehnyt, mitä kovin moni muu ei luultavasti ole tehnyt? (Ei mitään saivarteluja sitten tyyliin: "Oon asunu osoitteessa Annankatu 19 B 27 ainoana Jorma nimisenä henkilönä vuosina 1987-1993" :right: )

Mä voin aloittaa...

-saanu 2 ylinopeussakkoo n. viikon sisään :(
-polkenu fillarilla Kilpisjärveltä Halti-tunturin huipulle ja takas, ei vihtu mikä reissu ja mitä maastoo... :D
-ajanu joka talvi autolla useamman kerran ojaan :D :(
-tappanut räkättirastaan kivellä n.15m päästä (kyllä, jäi huono omatunto :()

...jatkoa luvassa taas joskus, mutta kertokaapa tekin vuorostanne. :)

O