Detunez Recordsin valikoima laajentunut!

Back to musiikki O

Quote by FM
Katsotaa tuleeko Detunezilta mitään vastinetta. Jos ei niin teen asiasta mielelläni rikosilmoituksen.



Onko kenellekään tullut rahaa? Löysin melkein kaikki levyt yhestä toisesta levykaupasta ja tarvisin ne rahat tilaamiseen..luottokorttia kun ei ole :crybaby:

onkos kellään muulla rahat saamatta detunezilta?
eivät oo edes vastanneet mitään useisiin kyselyihin.
vois tehdä jonkinlaisen ukaasin asiasta..
ei sitä rahaa nyt oo kun joku parikymppiä, mutta periaatteesta kuitenkin :/

Quote by erik
onkos kellään muulla rahat saamatta detunezilta?
eivät oo edes vastanneet mitään useisiin kyselyihin.
vois tehdä jonkinlaisen ukaasin asiasta..
ei sitä rahaa nyt oo kun joku parikymppiä, mutta periaatteesta kuitenkin :/


Rahat on saamatta ja sitä on sisällä n. puolet opintotuesta :angry:

Mullakin on rahat saamatta. Onneks vaa 7 euroa..

Eipä vieläkään rahaa... Ei tosin sitä paljoa ollut, mut jos ne on ilmottanut et antakaa tilinumba ja maksetaan, niin laskee pisteet kyl pohjalukemiin :mad:

Eniten ärsyttä sellanen oikein kunnon spammi jota tulee 10-20 päivässä vaan sen takia, että jokun ilkeen spammärin ohjelmoima robotti käivi nappammassa mun e-mailin mun sivuilta. Kivaa sit kun on ollut pariviikko pois himasta.

Mä en saanut Detunezilta mitään postia..

onko kenellekään tullut palautuksia vielä? Itelle ainaki olis 56 eurolla käyttöä :angry:

ei oo tullu midist.. kyseessä nyt ei oo kun 18,55 e mut kyllä nyt periaatteessa vituttaa tommonen meininki.
vois ehkä kerätä nimet kasaan keiltä on saamatta ja laittaa lafkalle jonkun ukaasin, jossa uhataan lakitoimilla, jos ei mitään tapahdu.

Kuulin vähä kaverilta huhua et detunez ois menny konkkaan... et aika reilua sieltä päästä ettei oo mitään ilmoteltu / rahoja palautettu

:angry: hyvä DETUNEZ, näin ne hommat pitää hoitaa :angry:

Quote by Nemes
Kuulin vähä kaverilta huhua et detunez ois menny konkkaan... et aika reilua sieltä päästä ettei oo mitään ilmoteltu / rahoja palautettu

:angry: hyvä DETUNEZ, näin ne hommat pitää hoitaa :angry:


Tota noin. Sen kummemmin tapausta
tuntematta:

Jos firma on selvitystilassa niin sieltä ei
paljon rahaa ulos lähetellä vaikka
haluttais, varsinkaan tollasia palautuksia:
ne kun saatettais tulkita myös siten että
omistaja pumppaa rahat esim. kavereilleen
ulos yrityksestä ja vetoaa sitten varattomuuteen.

Eli pelkästä kieroilusta ei välttämättä ole kyse
vaan siitä että yrityksen varat on nyt
jonkun ihan muun tahon kontrollissa.

Plääh..alkaa jo oikeesti vituttamaan. Jotenkin on kasvanut siihen uskoon mitä vanhemmat sukupolvet ovat toitottaneet että suomalaiset ovat rehtejä ja reiluja ja että ulkomailla on ihan eri juttu. Edes sähköposti missä kerrotaan tilanne ois kiva, mutta viiteen lähetettyyn viestiin ei ole reagoitu mitenkään. Ulkomailta tilatessa mua ei ole viilattu linssiin kertaakaan vaikka mun on kerranki pitäny laittaa rahat yhden työntekijän omalle tilille kun visaa ei ole ja elektron ei käy. Samaisessa puljussa unohtivat laittaa kolme levyä mukaan, ja viestiin vastattiin alle kahdessa tunnissa että kaverilla on vähän pasmat sekasin kun oli juuri saanut ekan lapsen :) Sain valkata kolme ihan mitä vaan levyä tilalle, ja taisivat tulla kahdessa päivässä.

:confused: Ilmeisesti?

Jos se on konkurssissa niin saataviaan takasin haluavat vissiin pitäis ilmottautua velkojaks konkurssipesän hoitajalle. Yritys- ja yhteisötietokannan mukaan se ei kuitenkaan ole selvitystilassa/konkurssissa http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=1681079

Quote by D.Dekker
Jos se on konkurssissa niin saataviaan takasin haluavat vissiin pitäis ilmottautua velkojaks konkurssipesän hoitajalle. Yritys- ja yhteisötietokannan mukaan se ei kuitenkaan ole selvitystilassa/konkurssissa http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=1681079


Tuo ei itse asiassa ole oikea firma, oikea firma on Pohjoisen Kammerfinsubeta Oy: http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=1809949

Pohjoisen Kammerfinsubeta Oy


No huh huh! :eek: :D

O