Detunez Recordsin valikoima laajentunut!

Back to musiikki O

Quote by Daniel Braun
Ainakin ihmiset muistavat yrityksen nimen.
Tosin, useimmat muistavan nimen hyvinkin negatiivisessa sävyssä ja tilaavat levynsä jostakin muualta. Niinkuin minä kyllä teen...


Itse en sähköpostia saanut, ja vaikka se olisikin Inboxissani ollut, en todellakaan jättäisi levyjä tilaamatta yhden mailin takia :D
Olisin vain iloinen saamastani informaatiosta. Ja tosiaan siellä on se delete nappula..

Naurettavia reaktioita joltain ihmisiltä...Tsiisus sentään :mad:

kerran se tännekin vain tuli. paha puhua kenenkään puolesta, mutta omalla kohdallani päivän pilaamiseen vaaditaan vähän muutakin kuin muutaman tavun kokoiset digitaaliseikat.

paina vaikka delete-ee (spammille + itkuviesteille plattariin).

Eip nyt vääristellä sanomisia...

Tää yks spämmi ei todellakaan pilannu mun päivää. Mukava päivä tänään on ollut ja tulee olemaan.
Tyttöystävän kanssa kohta kokkailaan hyvää safkaa ja käydään saunassa...
Joten, mukava päivä tää on.

Ja ei, en ole tekemässä rikosilmoitusta asiasta.
Enemmän mua vitutti toi, kuten taisi myöskin FM:ää, se että ne osoitteet kylmästä otettiin täältä.
Mielestäni se on moraalisesti väärin...
Jos olen jotakuta loukannut sanomisillani, niin anteeksi.
Jos jotakuta vielä vaivaa sanomiseni tämän jälkeen, voi siitä purkautua ihan vapaasti privana, eikä heittämällä tänne shittiä. Jookos?

No, elämä jatkuu.
Peace!

Quote by Daniel Braun
Eip nyt vääristellä sanomisia...

Tää yks spämmi ei todellakaan pilannu mun päivää. Mukava päivä tänään on ollut ja tulee olemaan.
Tyttöystävän kanssa kohta kokkailaan hyvää safkaa ja käydään saunassa...
Joten, mukava päivä tää on.

Ja ei, en ole tekemässä rikosilmoitusta asiasta.
Enemmän mua vitutti toi, kuten taisi myöskin FM:ää, se että ne osoitteet kylmästä otettiin täältä.
Mielestäni se on moraalisesti väärin...
Jos olen jotakuta loukannut sanomisillani, niin anteeksi.
Jos jotakuta vielä vaivaa sanomiseni tämän jälkeen, voi siitä purkautua ihan vapaasti privana, eikä heittämällä tänne shittiä. Jookos?

No, elämä jatkuu.
Peace!


Sanottakoon nyt vielä, että mua ei loukkaa sun sanomiset, mä vaan kyseenalaistan sun periaatteita ja yritän saada sua ja muita ihmisiä ajattelemaan omaa sähköpostilaatikkoa pidemmälle. piiis of keik.

näihin danielin sanoihin on hyvä päättää tää topikki, eiks jeh! ja tähän loppuun vielä että muistakaahan P.L.U.R. :)

Quote by Daniel Braun


voi siitä purkautua ihan vapaasti privana, eikä heittämällä tänne shittiä. Jookos?


Ei privaa, menee popparit ihan hukkaan.. ::p:

Once mä sain pikkutonilta "spämmiä", ja varmaan jotku muutkin, muttei siitä tällasta haloota noussut. hmm.

Quote by Daniel Braun
Eip nyt vääristellä sanomisia...
Enemmän mua vitutti toi, kuten taisi myöskin FM:ää, se että ne osoitteet kylmästä otettiin täältä.
Mielestäni se on moraalisesti väärin...
Peace!


Nimenomaan. Spämmiä tulee ja sille ei voi mitään mutta jos joku robotoi osoitteet täältä ja käyttää niitä mainostamiseen menee homma jo vähän yli. Itse laskin viime syksynä saavani n.20 spämmimeiliä tunnissa joten...

Voi jösses sentään.

mulle saa levykaupat lähettää infoja osoitteeseen
diffas@luola.net


saatanan saatana että nyt vituttaa ku ei mulle tullut spämmiä!!1

Quote by tempest

EDIT: niin ja jos tää on periaatekysymys, ni mua on ainaki ärsyttäny aina kaikki periaatteet :)


Mua on aina ärsyttäny Offtopicit!! :mad:
ja tietty se että yleisiä foorumeja käytetään henkilökohtasten missioiden täyttämiseen ja egonsa pullisteluun.. öö, mut en haluu kommentoida siitä enempää :excellent:

En oikeastaan itse edes tiennyt että spämmi olisi laitonta. Kuinka se voisi olla kun sitä tulee niin paljon..?

En noita lakitekstejä oikeen osaa lukea, mutta lieventäiskö tämmönen kyseistä tapausta:

"21 a § Suoramarkkinoinnin tunnistettavuus

Harjoitettaessa suoramarkkinointia sähköpostitse ilman tilaajan ennakolta antamaa lupaa on sähköpostiviesti voitava heti sitä vastaanotettaessa selvästi ja yksiselitteisesti tunnistaa markkinoinniksi."

Teksti löytyy siis jo aiemmin mainitusta sivustosta http://www.cis.hut.fi/kaip/spam/laki.html

tutkikaa toki itse.. im not the law

Niin ja mihin hävis PLUR?

Quote by whuf.

Niin ja mihin hävis PLUR?


Anteeksi mikä? :scared::scared:

mua ei haitannu yhtään tuo spämmi. mua haittaa enemmän että jotai cd-livejä puolustellaan ja mitään poptekno artistia ei saa dissata niinku vanhoina hyvinä aikoina, ja rehellisille levykauppialle mietitään sakkoja ja muita sanktioita pikku mokasta.

sitte vielä isoja hymiöitä kaikkia mahdollisia ettei tuu paha mieli kellekkään. PEAS!

Naurettavaa.


Multa ainakin täys tuki Detunez-kaupalle!!!
Hyvältä vaikuttaa: paljo matskuu ja laaja skaala.

Quote by whuf.
En oikeastaan itse edes tiennyt että spämmi olisi laitonta. Kuinka se voisi olla kun sitä tulee niin paljon..?


Huom. Suomessa se on laitonta. En tiedä miten se on muualla päin
maailmaa, onko olemassa muukin kuin pelkkä netiketti..
Suomalaisista firmoista mulle ei ole tullut koskaan mainoksia ellen ole
ite niin halunnut.

oisimpa saanu sen mainoksen, nyt piti liittyä ite listalle :sad:

Quote by whuf.

En noita lakitekstejä oikeen osaa lukea, mutta lieventäiskö tämmönen kyseistä tapausta:

"21 a § Suoramarkkinoinnin tunnistettavuus

Harjoitettaessa suoramarkkinointia sähköpostitse ilman tilaajan ennakolta antamaa lupaa on sähköpostiviesti voitava heti sitä vastaanotettaessa selvästi ja yksiselitteisesti tunnistaa markkinoinniksi."


ei sit varmaan kannata tulkita jos ei osaa lukea... tuo tarkoittaa sitä kun suoramarkkinointi on laillista ilman tilaajan ennakolta antamaa lupaa (esim. yrityksiähän saa spämmätä).

"21 § Televiestintä suoramarkkinoinnissa

Televiestintää ei saa käyttää suoramarkkinointiin ilman tilaajan ennalta antamaa suostumusta, milloin teleyhteydet vastaanottavalle tilaajalle otetaan automaattisten järjestelmien tai faksin avulla, jollei ministeriö 4 momentin nojalla toisin päätä.

Sen estämättä, mitä 1 momentissa säädetään, televiestintää saa käyttää suoramarkkinointiin automaattisten järjestelmien avulla, jos tilaaja, joka ei ole luonnollinen henkilö, ei ole sitä kieltänyt, jollei ministeriö 4 momentin nojalla toisin päätä. Faksia saa kuitenkin käyttää suoramarkkinointiin tilaajalle, joka ei ole luonnollinen henkilö.

Muuta kuin 1 momentissa tarkoitettua suoramarkkinointia luonnolliselle henkilölle televiestinnän avulla saa harjoittaa, jollei tämä tilaaja ole sitä nimenomaisesti kieltänyt. Tilaajan on maksutta voitava kieltää tässä momentissa tarkoitettu suoramarkkinointi.Ministeriö päättää tarvittaessa televerkon ja telepalveluiden toimivuus ja turvallisuus sekä suoramarkkinoinnin harjoittajille aiheutuvien velvollisuuksien kohtuullisuus huomioon ottaen tarkemmin siitä, minkä televiestinnän muotojen käyttö:

1. 1 momentissa tarkoitetussa televiestinnässä olisi sallittua ilman tilaajan suostumusta edellyttäen, että tilaajalla on kuitenkin mahdollisuus kieltää tai estää tässä kohdassa tarkoitettu televiestintä; sekä
2. 2 momentissa tarkoitetussa televiestinnässä edellyttää tilaajan ennalta antamaa suostumusta.

Suoramarkkinoinnista kuluttajalle on lisäksi voimassa, mitä kuluttajansuojalaissa (38/1978) säädetään."

Quote by miinus
Naurettavaa.


Multa ainakin täys tuki Detunez-kaupalle!!!
Hyvältä vaikuttaa: paljo matskuu ja laaja skaala.


TODELLAKIN!

yleensä en tällasiin juttuihin ota osaa, mutta...
jumalvita kun joskus tuntuu olevan työn ja tuskan takana ylipäänsä päästä postituslistalle!
Melko pässejä ootte.
...ja voi vitsit sua Daniel :)
by the b00k

...wankers

Quote by Serotone
yleensä en tällasiin juttuihin ota osaa, mutta...
jumalvita kun joskus tuntuu olevan työn ja tuskan takana ylipäänsä päästä postituslistalle!
Melko pässejä ootte.


Samoilla linjoilla ollaan. Siis vitun kitisijät. Jaksaa itkeä tuollaisesta asiasta *nauraa vedet silmissä*

Tämä viesti lienee aivan yhdentekevä mutta kirjoitan silti :)

Minä en ainakaan suuremmin pahastunut kyseisestä mainosviestistä, pikemminkin ilahduin ja tunsin suurta yhteenkuuluvaisuuden tunnetta suomen konemusiikkiskenen kanssa :D Mukava kuulla että levymäärät kasvaa. En kyllä oikein ymmärrä miksi tuon viestin takia pitäisi ruveta boikotoimaan kyseistä lafkaa mikä kuitenkin tarkoitti vain hyvää ja kaikkien parasta..

Uutinenhan oli vain hyvä ja ennenkaikkea kiintoisampi kuin peniksenpidennysmainokset :)

Quote by Roz
Uutinenhan oli vain hyvä ja ennenkaikkea kiintoisampi kuin peniksenpidennysmainokset :)


AAaaaaa, jätkä on niin hyvin varustettu vai? :what:

O