Detunez Recordsin valikoima laajentunut!

Back to musiikki O

Quote by Quu
Quote by Roz
Uutinenhan oli vain hyvä ja ennenkaikkea kiintoisampi kuin peniksenpidennysmainokset :)


AAaaaaa, jätkä on niin hyvin varustettu vai? :what:


Sinä sen sanoit, en minä ;)

Levydiilerit hoi, mun osse on xtc@prontomail.com !

Daniel Braun -> Get a life!

Detunez, thanks 4 info..

Kisses 'n Hugs to all!

:heart:

Toi rekisteröityminen ei jostain syystä onnistu. Aina vaatii jotain saraketta täytettäväksi, vaikka kaikissa on jotain. Mitä mä teen? :crybaby:

Loppujen lopuks toi massiivinen soämmääminen todellakin
antoi detunezille taas näkyvyyttä.

Ehkä paljon lähti asiakkaita, mutta ehkä samanverran tuli
takaisinkin, tosin, taitaa olla nin että ne joita tuo enemmän
vitutti on niitä jolla olisi myös enemmän rahaa
käyttää levyjen ostoon. (detunezin tappiotahan se vain on...)

Netistähän nuo saa kuitenkin samalla viiveajalla yhtähelposti,
ellei jopa helpommin ja kätevämmällä nettisivuilla, ehkä
maksaa hieman enemmän, mutta palvelusta on ilo maksa =)

Ja plattarin moka, tavallaan, että kun vaihtoivat boardi softaa
kaikkien osotteett tuli defaulttina näkyväks. Vaikka oli aikasemmin
piilossa.

-- xybo

Quote by detunez
Levyjen toimitus kestää maksimissaan vain kymmenen päivää maksuhetkestä.
<< http://www.detunez.com >>


No empä tiedä. Tilasin 9.1 levyjä eikä vieläkään ole kuulunut mitään :confused: Fiksuna en lukenut viestiä loppuun, en laittanut takaisin screeenshottia tai viestiä että olen laittanut rahat tilille, mutta luulisi että rahat olisivat tulleet tilille nyt kahden kuukauden aikana :hah:

Ei se Detunz ny oikeen kyl skulaa... Tilasin myöskin levyjä joiden piti olla 2 vko:n toimitusajalla ja mennyt on kk.... :angry:
Pistin myös sähköpostia hetki sitten.. Noh, kai ne täl viikol vastailee...
Ei se niin mitään jos ne ei vastaa meiliin todella nopeasti, mut kunhan vain levyjä sais. Yhden niistä levyistä olen jo maksanut joulukuussa... :mad: :mad: :mad:

Was ist los?

Quote by Hexe
Ei se Detunz ny oikeen kyl skulaa...


Sama vika. Tilaus vetämässä, mut kauppaan ei saa mitää yhteyttä. Mailiin ei vastata. Onneks en oo maksan vielä.. ehkä takkuilu johtuu siitä :laugh:

Mulla on myös ollut tilaus jo kauan vetämässä.. Eikä mitään ole kuulunut.. :sad:

Kunhan tulee.. olen etsinyt Chicanen remixiä Billie Ray Martinin Honeystä niin kauan ettei kuukausi tai pari enää missään tunnu :) Hyvä lisä Detunezissa on halpojen levyjen määrä ainakin trancepuolella ettei tarvi tilata vain yhtä tai kahta levyä :)

Quote by reset
Mulle ei kyllä spammia tullut.

Tuskinpa Detunezin tarkoitus oli tässä tapauksessa alkaa tahallaan häiriköimään postitulvalla. Välillä jengi on niin plurplur ja sitten ollaan tekemässä rikosilmoitusta, että levykaupan toiminta entisestään hankaloituisi. Eiköhän Detunez oppinut tästä kerrasta.


Tässä on pointtia vaikka muille jakaa...
Edit: Veikkaanpa, että toi spämmihomma on yhtä laitonta kuin se, että
"ennenvanhaan" kopioitiin vuokraamon filmejä kotona vhs:lle, jos sattu sillä hetkellä olemaan kahdet videot ja scarttipiuha...
Mutta onhan pointti tietysti siinäkin, ettei kukaan varmaan kaipaa tänä roskapostien ja virusten aikakautena yhtään ylimääräistä sähköpostin täytettä,kun mistään ei oikein voi olla varma vaikka onkin (koputtaa puuta) virusturvat kunnossa, mutta ihan oikeesti toi rikosilmoituksella tai sen mahdollisuudessa uhkailu ei jotenkin sovi tän foorumin "henkeen"...( Mitä se ikinä onkaan...)

hhhmmm...luin muutamia ylläolevia palautteita..tulee mieleen uskaltaaks tosta firmasta tilaa mitään :confused: tarkoitus oli pistää tilaus vetää... :scared:

Quote by Al Tapone
Quote by Hexe
Ei se Detunz ny oikeen kyl skulaa...


Sama vika. Tilaus vetämässä, mut kauppaan ei saa mitää yhteyttä. Mailiin ei vastata. Onneks en oo maksan vielä.. ehkä takkuilu johtuu siitä :laugh:


Joka ainut kerta meikäläisen mailiin on vastattu 48 tunnin sisällä (+-2h) ja levytkin olen saanut aina heti seuraavana päivänä, kun olen mailitse tilauksiani kysellyt :D :scared: (kummallista muuten)

Eipä ole mullakaan valittamista ollut. Hommat sujuu nopeesti ja erikoisetkin järjestelyt tilausten toimituksessa onnistuu.

Quote by Timce
Joka ainut kerta meikäläisen mailiin on vastattu 48 tunnin sisällä (+-2h) ja levytkin olen saanut aina heti seuraavana päivänä, kun olen mailitse tilauksiani kysellyt :D :scared: (kummallista muuten)


Kertokaas fiksut ja katkaskaa huhuilta siivet jos on aihetta. Ircissä joku kommentoi, et detunez olis menny nurin? Siitäkös tää vastaamattomuus johtuu?

Quote by Al Tapone
Kertokaas fiksut ja katkaskaa huhuilta siivet jos on aihetta. Ircissä joku kommentoi, et detunez olis menny nurin? Siitäkös tää vastaamattomuus johtuu?


Kyllä ainakin tiistaina vastasivat sähköpostiin ja levyjäkin tuli tänään postissa...Taitaa olla pelkkiä huhupuheita :confused:

http://www.detunez.com/news.php

No niin. Alkaa noitten levyjen metsästys muilta markkinoilta :crybaby:

Pari pakettia on detunezista tullu, mutta molemmat pari kolme viikkoa myöhässä. Maileihinkin melkein vastataan. Ainakin siinä vaiheessa kun on lähettäny sen saman mailin joku kolme kertaa. Sitten ku sieltä lupaillaan et "huomenna pistän paketin tulee" nii viikon päästä ku ei kuulu mitään ja kyselee levyjen perää nii sama vastaus. Ja hyvitystä levystä, jonka olin maksanu mutten saanu ei oo tilillä näkyny.

Viimeisimmän paketin tilasin 27.1 ja ei ole vieläkään mitään kuulunu :angry: .
Saa nähdä tilaanko sieltä enää ikinä.

Mäki olen tilannu kyseisest firmast levyjä tosi harvoin ja just sen takia, et siellä noi toimitusajat yleensä venyy ihan mielettömästi. Mut nyt voin ihan varmuudel sanoo, et en tilaa enää :)

Eipä oo hyvityksiä paljon tilillä näkynyt..

O