Levyjen määrä

Back to luomisen tuska O

Quote by Kopernikus

Kuinka paljon teillä on levyjä yhteensä. Siis cdt & vinyylit ym.. kaikki yhteensä. Jos jollain on hajua ulkomaisista DJstä niin tänne lukemia myös niistä kiitos!!

En o tarkkaan laskenut mutta kutakuinkin mennään näin;

~1000 cd:ta
~150 vinyylia

Mulla puolet vinyylilevyistä on n. 2-3 levyn settejä, mutta jos ne lasketaan yhdeksi kaikki, niin mulla on:

60 vinyyliä
15 cd:tä

Jollain Fatboyslimillähän on tuhansia levyjä tietääkseni...

Katto Dr.Dren 2001 levyn sitä sisä lehtiöö ni sin o kuva ku Dre ja Melman seisoo jossain huoneessa joka on kans ihan täynnä vinyyleitä.
Kyllä niitä pariatuhatta näyttäis melkeen olevan...

...ja pete rockilla on 50 000.

Pete Inputillakin on jo varmaan pari tuhatta vinyyliä.

Vinyylipahveja ~200, levyjen määrästä ei tietoa.
cd-levyjä ~350

biggest collection of a person I know is ~25000, that's about a normal size room, walls filled with vinyl to the roof and a bunch of vinyl in the center.

biggest collection I've heard of in finland was of this one finnish radio dj, but maybe the-boneless-one or ryvon dj wanna fill in the details ;)

DJ Shadow'lla on melkoisen paljon noita vinyylejä, ei taida itsekkään tietää. Enemmän kuin 10 000, mutta vähemmän kuin 100 000, sanoi jossain haastattelussa.

Yritin löytää googlella jotain konkreettisia lukuja mutta vaikeaa oli. Tässä edes jotain:
Howie B ~40.000
John Acquaviva ~60.000.
Joskus jo 90-luvun puolvälin tienoilla kerrottiin Sven Väthillä olevan yli 100.000 levyn kokoelma...

En oo laskenu pitkään aikaan mutta arviolta itelläni on jotain ~400 vinyyliä ja ehkä about 500 ostettua CD:tä ja lisäks varmaan ~300 CDR:ää... :(

Edit: omia lukuja hieman päivitetty noin arviolta...

jaa ah.. ei kyl ole tullu vähään aikaan laskettua levyjä.
mutta veikkaisin:
1250~1500 cd:tä
450~650 vinyyliä

mulla n.70 vinyylii ja 62 cdeetä (jokaisela cdeel on 7-12 biisii)
ne on mun oma polttamii ja niist löytyy kaikki klassikot!
mut hyvä kokoelma noin pieneks ja kokoajan kasvaa...

Quote by categrasher

mulla n.70 vinyylii ja 62 cdeetä (jokaisela cdeel on 7-12 biisii)
ne on mun oma polttamii ja niist löytyy kaikki klassikot!
mut hyvä kokoelma noin pieneks ja kokoajan kasvaa...


Ja henkselit paukkuu ;)

Ei se määrä vaan laatu.. ;)

h

Niisiis kenellä oli sit se pisin pippeli? ;)


Niino cd:tä on joku 100 ja vinyyleitä hyvin toista sataa.


Ja ei todellakaan se määrä, vaan se laatu.

vinyyleitä:
rap - n. 60
cut-levyt - 6
jazz > 200
blues > 50
sekalaista >100

Cd:tä n. 150

vinyyleitä noin 850
cd:tä noin 250

Vanha tieto jotain 1996: Laurent Garnier 10 000...

Ei määrä vaan laatu,mutta voi ne silti kaikki olla super-hyviä vaikka niitä oliskin tuhansia.
Ei vaan yksinkertaisesti hommaa paskoja lättyjä hyllyn täytteeks tai säästele esim vaan sen takia kun se on promo tai whitelabel tai mitä näitä speciaali/katu-uskottavuus kriteerejä nyt onkaan..
Totuushan on se,että munan pidennyksen ja huonon itsetunnon takiahan mäkin näitä levyjä kerään...:001:

Quote by ipe

Yritin löytää googlella jotain konkreettisia lukuja mutta vaikeaa oli. Tässä edes jotain:
Howie B ~40.000
John Acquaviva ~60.000.
Joskus jo 90-luvun puolvälin tienoilla kerrottiin Sven Väthillä olevan yli 100.000 levyn kokoelma...

En oo laskenu pitkään aikaan mutta arviolta itelläni on jotain ~150 vinyyliä ja ehkä about 500 ostettua CD:tä ja lisäks varmaan ~300 CDR:ää... :(


X-Mix 5:n mukana tuli übercool korttipeli vanhojen autopelikorttien tyyliin, mutta autojen sijaan siinä oli eri deejiitä :D siinä sitten vertaillaan just levyjen lukumäärää ja pisintä keikkaa jne. Ne kortit roxoroi kympillä!

Kyllähän noita alkaa oleen jo ihan kiitettäviä määriä.
enemmänkin kiinnostaisi, et millaisia vakuutusehtoja
vakuutuyhtiöt laittavat levystön vakuuttamiseen /
miten useasti levystön päivityksiä tulee toimittaa
vakuutuyhtiölle ja missä hinnoissa nuo vakuutukset
liikkuvat noit pyöreästi?

Fiasko jos jtn tapahtuisi! :mad:

Kuinka paljon teillä on levyjä yhteensä. Siis cdt & vinyylit ym.. kaikki yhteensä. Jos jollain on hajua ulkomaisista DJstä niin tänne lukemia myös niistä kiitos!!

O