valittavat naapurit

Back to yleinen keskustelu O

Quote by KimmoK

Poliisit kun saapu ja rupes tenttaan sitä niin kauheen avoimesti kaveri kertoi syöneensä pameja viinan kanssa... ASIAA!!! :D


Meitille kävi ihan samalla tavalla. Hieman tokkurainen naapuri yritti paukata ovesta ryminällä sisään. Kyselin siinä sitten oven läpi että mikä on homman nimi - kaveri luuli jääneensä kotinsa oven ulkopuolelle. Ja halusi välttämättä päästä sisään. Yritin selvittää asiaa, mutta ei menny oikein jakeluun.Yritinpä soittaa kytät paikalle mutta silloinen kännykkä teki tiltit eikä soittaminen onnistunu :eek: Onneks joku naapuri oli saanut poliisit paikalle ja korjas äijän pois. Yllättäen se asuu kerrosta ylempänä ja siellä oli myös ovet täysin auki - on se niin vaikeeta :confused: asua kerrostalossa.

Talonmies kävi sitten fiksaamassa postiluukkua kohdalleen ja kertoi että kaveri oli ottanut just rauhoittavia ja alkoholia koska ei ollut pystynyt nukkumaan moneen päivään... :rolleyes: *huoh*

Quote by Hugo



Miten musta tuntuu että tätä on enemmänkin liikkeellä? Seinänaapurilla tai ainakin jollain naapuirilla on hirveä tarve nikkaroida jotain vähän väliä. Tulee poraamista, nikkaroinnin ääniä etc. Joskus melkein tahdissa :003: Luulis että sais edes joskus valmista, mutku ei - jo monta vuotta menny

¿Voiskohan tommosesta valittaa :confused: jonnekin? Joskus on tullu herättyä yöllä siihen (n klo 02:00) että joku poraa seinää :eek:


No emmä tiiä toisaalta, antaa niitten porata ni nekin antaa meiän jorata! :D

Quote by KimmoK

Hetki ennen kui poliisit saapu ni eikös se kaveri sit kaatunu ja kieri rappuset alas..
Aina kun olen jossain kaatuillut ja loukannut, se on tapahtunut selvinpäin. Humalassa kun kaatuu, niin seuraavana päivänä kun käy katsomassa mistä sitä on tippunut, niin välillä ihmettelee, ettei ole kuin pari mustelmaa. Joskus sitä ihmettelee, että "ohhoh, sitä ollaan vielä hengissä, vai?". Kai humalainen osaa olla riittävän veltto kieriessään, että mitään ei tapahdu.
Quote by Remotion

antaa niitten porata ni nekin antaa meiän jorata! :D
Jep, viha ruokkii vihaa. Siksi kannattaa laskea, että haluaako itse metelöidä myös. Jos ei, niin ilmoitushan tietty kannattaa tehdä, jotta saa rauhan. Jos taas himapippalot kiinnostaa, niin turha sitä omaa oksaa ampua hiljaisuusvaateilla. Kannattaa vaan tosin etukäteen käydä ilmoittamassa, että pippalot olisi tulossa. Itse teen aina niin, jos asia on tiedossa. Voi ne välienselvittelyt hoitaa ennen niitä pippaloita. Ja siitä on muutakin hyötyä. 1) Naapurille jos asia etukäteen käy, sitä voi jälkikäteen käyttää hyväkseen, mikäli hän nostaa asiasta äläkkää. 2) Tietää jo etukäteen naapureiden kannan ja voi hyvällä omalla tunnolla pistää musat lujalle ja huutojuomaa kurkkuun. 3) Jos naapurille asia ei missään tapauksessa sovi, voi aloittaa jo etukäteen kompromissin suunnittelun ja neuvottelun. Vielä kun ei ole pitänyt niitä pippaloita, niin on vahvemmat eväät neuvotella. Varsinkin jos naapuri poraa yötmyöhät.

Asun tyttöystäväni omistamassa yksiössä, jolloin minulla ei ole mitään laillisia oikeuksia pitää meteliä(olen laiton asukas).. Mutta kun naapurissa asuu neljähenkinen perhe (se normi; isä, äiti jne..) jotka keksivät mitä värikkäimpiä asioita mistä riidellä yöt pitkät.(kuten ruuan suolaaminen!?)

No mitä muuta voit tehdä jos sinulla on ruotsin tentti aamulla, ja naapurit tappelevat, kuin harrastaa oikein äänekästä seksiä oikein pitkään (enempää kehumatta, vähän liiottelemalla). Naapureiden riita loppui, mutta me emme.. Naapurit alkoivat lopulta hakata seinää, ja uhkasivat tehdä valituksen ''yöunien'' häirinnästä.. Että vittu lol..

Toinen oli tapaus kun naapurin kiltti alkoholisti (nisti) vanhus uhkasi tappaa kun en antanut rahaa ''ruokaan, köyhälle vanhukselle''

Musiikkia en soita lujaa, koska kultani saa migreenin..

Ehkä paras tapa on ystäväni käyttämä: Hänen naapurinsa harrastivat öisin mm. huonekalujen siirtelyä. No poika otti ja pulttasi levykaiuttimensa kattoon ja antoi vahvistimen hehkua koko kahdellasadalla watilla tunnin.. Kaupungin vuokra-asunossa kun ei kukaan tee valitusta.. Kosto vaan on niin suloinen..

Mä oon yleensä yksin kotona klo 07-16.00 ja meijän kerrostalossa on paaaaljon perhepäivähoitajia, varsinkin tossa yläkerrassa, yleensä tulee kuunneltua aika kovalla musaa, ja joskus sillon tällöin naapurit käy valittamassa äitille. En mielestäni mitenkään niin kovaa kuuntele, että se noita muita häiritsisi. Ehkä täällä vaan kaikuu niin paljon ylöspäin tjs :D
Mut oon sanonut että hiljemmälle en pistä niin kauan kun tulee mulle itelleni valittamaan :D
Ainiin myös, naapurit on valittanut mun laulamisesta, laulan yksinään, ja kovaa himassa usein :D sanokaa onko meillä vaan tyhmät naapurit, vai kannattaisko oikeesti olla hiljempaa ;)

Quote by Bikku

Mä oon yleensä yksin kotona klo 07-16.00 ja meijän kerrostalossa on paaaaljon perhepäivähoitajia, varsinkin tossa yläkerrassa, yleensä tulee kuunneltua aika kovalla musaa, ja joskus sillon tällöin naapurit käy valittamassa äitille. En mielestäni mitenkään niin kovaa kuuntele, että se noita muita häiritsisi. Ehkä täällä vaan kaikuu niin paljon ylöspäin tjs :D
Mut oon sanonut että hiljemmälle en pistä niin kauan kun tulee mulle itelleni valittamaan :D
Ainiin myös, naapurit on valittanut mun laulamisesta, laulan yksinään, ja kovaa himassa usein :D sanokaa onko meillä vaan tyhmät naapurit, vai kannattaisko oikeesti olla hiljempaa ;)

Sympatiani ovat täysin sinun puolellasi. Naapurisi ovat vain tyhmiä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä hyvän musiikin ja laulun päälle:D Älä kuitenkaan missään nimessä anna periksi heille. Kokeile soittaa musiikkia kovemmalla ja pitempiä jaksoja(esim.klo 7.00-23.00) niin ehkä heille vähitellen aukenee kuuntelemasi musiikin ihanuus.;)

Mulla ei naapureiden kanssa ole ollut mitään ongelmia, päänvaivaa aiheuttaa sen sijaan nykyinen vuokranantaja joka tuntuu olevan vähän liiankin tarkka. Ei tarvitse kun joku vieras yöpyä vähänkin muutamaa yötä kauemmin, niin johan tulee uteluita että ei kai se vaan asu pysyvästi mun kanssa täällä.
Ja nytkin se on kahden viikon aikana jo kolmesti käynyt kysymässä käytänkö auton sisätilanlämmitintä, ja kun en käytä, en edes omista sellaista. Mikä **** siinä on kun ei voi uskoa... :mad:

Quote by nutiplam


Sympatiani ovat täysin sinun puolellasi. Naapurisi ovat vain tyhmiä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä hyvän musiikin ja laulun päälle:D Älä kuitenkaan missään nimessä anna periksi heille. Kokeile soittaa musiikkia kovemmalla ja pitempiä jaksoja(esim.klo 7.00-23.00) niin ehkä heille vähitellen aukenee kuuntelemasi musiikin ihanuus.;)



:D :D

Yksi naapuri kysyi multa kerran hississä missä kohassa asun tässä mun kerroksessa, kun sanoin missä, se kysäisi soitanko pianoa. En kyllä todellakaan. Sitten se sanoi jotain 'aijaa kuulostaa vain niin kauniilta'

heräsin tossa yks päivä aivan KAMALAAN pianon rimputus ääneen. :mad:
Se koitti selkeesti vittuilla se naapuri.

Eipä mulle ole seinänaapurit ikinä pahemmin valittaneet..

Toisaalta ymmärrän jos esim jossain talossa paljon lapsia (mitä esim. mun talossa ei asu) ja musiikin lujuus tai muut äänet päivällä häiritsee koska lasten pitää saada nukkua, mutta noissa asioissahan voi käyttää sitten sitä omaa järkeäänkin, ja esim jos asuu vielä kotona voisi ajatella sitä että ne on ne vanhemmat jotka sen paskan niskaan saa jos valituksia tulee..
:rolleyes:

Quote by Bikku

En mielestäni mitenkään niin kovaa kuuntele, että se noita muita häiritsisi. Ehkä täällä vaan kaikuu niin paljon ylöspäin tjs :D


Pattereita ja putkia pitkin voi se kuulua aika hyvin.

on se mielenkiintoista kun kuulee mitä naapurissa tehdään.

En tiedä onko joku jo keksinyt laittaa tän tänne...

http://www.kyttaajat.net/kuukauden_arkisto.shtml

Mun mielestä parhaat oli ehkä... Kuukauden kyttääjä, elokuu 2002 Saima Mannerkannus ja Kuukauden kyttääjä, helmikuu 2002
Juhani Simola

O