V#tuttaako?!
vituttaapi ku on opintolainat jo menny ja pitää porukoilta nyhtää. Töistä ei tietoa kesäksi. Kyllä vituttaa sopivasti. :eek:
Vituttaa kun olen toisinaan aivan _sairaan_ äkkipikainen ja saatan räjähtää sekunnin murto-osassa ilman mitään näennäistä syytä... Lähes saman tien alkaa kaduttaa ja on paha mieli siitä miten tuli kilahdettua ja itsesyytökset alkavat jyllätä pienessä pääkopassa :( Tää on varmaan geeneissä, isäni ainakin on ihan samanlainen.
Vituttaa kun olen toisinaan aivan _sairaan_ äkkipikainen ja saatan räjähtää sekunnin murto-osassa ilman mitään näennäistä syytä... Lähes saman tien alkaa kaduttaa ja on paha mieli siitä miten tuli kilahdettua ja itsesyytökset alkavat jyllätä pienessä pääkopassa :( Tää on varmaan geeneissä, isäni ainakin on ihan samanlainen.
Myös mä kärsin ihan samasta jutusta.
Suutun helposti ja erittäin nopeasti.
Yhtäkkiä saatan ärähtää jostakin typerästä asiasta.
Ja kun kiukku pääsee alkuun, jatkan sitä niin kauan kuin sitä riittää.
Eli paineet pois...
Osaiskin joskus olla ihmisiksi, mut ei.
Härkäpäinen hölmö olen... :(
Vituttaa kun en jaksais kävellä kauppaan.
Tai oikeesti en jaksais tänään tehdä mitään.
Olis vaan niin paljon kivempi makailla himassa ja miettiä maaiman menoa.
Tai oikeesti sitä kuinka monta pientä kuhmuraa on olohuoneen katon rappauksessa...
Vituttaa noi "kenellä on kovin move" mainokset!!!
:mad: :mad: :mad:
Jonkin verran kyllä vituttaa joo kun ircis QuakeNetin email:in vaihto hässäkkä ei pelitä oikein :angry: :confused:
työttömille jää enenemmän käteen kuin rehellisillä työtätekevillä ihmisolennoilla.
Opiskelijoista puhumattakaan :(
Niin tässä sitä maksellaan korkeiden verojen muodossa opiskelijoiden ja muiden mulkeroiden sosiaaliturvan avulla juhlimista!!! :mad:
Lisäksi kiva maksaa joka kuu "eläkekuluja" vaikka ei edes näin nuorelta vielä kerry niitä! :mad:
Ihan sikapossuna onnea!
Kiits!
Maanantaista lähtien voipi minulta tulla ostamaan huonekaluja uuten kotiin ;)
Nyt *tuttaa
Duuni pistää vihoiksi,pitäisi sellainen hakuohjelma duunata Intranettiin mutta eihän siitä tahdo tulla lasta eikä paskaa ja pomo luulee että minä olen joku samperin koodiorja joka tekaisee ihan noin vaan Notepadilla sellaisen tietokantaohjelman joka päivittää itseään ja siinä pitäisi olla kiinni puheohjelma ja voi luoja voi luoja! *itq*
Ihan mahdottomia pyytelee,pitäisikö sen ohjelman vielä kiehauttaa kahvitkin siinä sivussa?
:mad: :angry: :mad: :angry:
Prkl...*ttu...stana!
Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...
Niin se mullakin meni viimeiseen viikkoon..
on vaan niin laiska ;)
Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...
Muijakaveri väänsi päättötyönsä yhdessä päivässä (viimeisenä) ja sai kolmosen :hah:
Ihmiset, jotka käytte ostamassa videoita/deeveedeitä/ceedeitä alelaareista!! Ette ole ainoita jotka käyvät ostoksilla. Ne levyt/kotelot/pakkaukset saa laittaa takaisin omiin koloihinsa, niitä ei tarvitse jättää esille siihen päälle. Ei ole hauskaa järjestää niitä uudestaan, että saisi selville mitä kaikkea siinä alelaarissa oikeasti on. :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:
Ne Levyt saa laittaa esille myös niin, ettei niitä tarvitse penkoa esim. vois kaikki OLLA SAMAN SUUNTAISESTI JÄRJESTETTYNÄ ettei tarvi sitä saatanan häkkiä kiertää, että saisi arvottua leffan nimen siinä kannen reunasta.
:angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad: :angry: :mad:
hyvää työpäivää ja plur :)
Ei tuu olemaan helppoa jos meinaat vielä suorittaa tehtäväsi kunnialla loppuun.
Njaa. Olen kerran soittanut tutkinnonkin oikean käden peukalonkynsi korvattuna palasella pingispalloa. :D
yks asia v*tutttaa kesäs aina nimittäin juopot, pultsarit, tai sellaset kun on aina kännis, haisee perseelle, tulee puhuu jotain paskaa ja ehkä alkaa uhoo perkele..
aina kun kesä alkaa niin näitä juoppoja yhtäkkiä vaan alkaa ilmestyy jostain kivenkoloista, menis töihin perhana tai käyttäis sossun rahat muuhun kuin viinaan :mad:
TuTTaa :mad: Duunissa kaikki kusee niin pahasti kun voi... ja joutuu jopa ehkä jäämään tänään ylitöihin joista hyvät korvaukset, mutta olisi sitä parempaakin tekemistä jussina, kuin katella matkustavia henkilöitä jotka ovat jättäneet aivonsa narikkaan.
Ottaa päähän :mad:
Lähiaikoina kasaantuneet ongelmat saivat huippunsa (toivottavasti) viime
viikonloppuna... siinä olisi jo ihan tarpeeksi käsiteltävää, mutta toissayönä
alkoi vasemman alaleuan viisaudenhammasta särkemään. Ei muuta kuin
hammaslääkäriin, jossa todetaan, että se kasvaa ihan vinoon, minkä takia
se pitää poistaa, ja ajan saa joskus seuraavan jääkauden alkaessa.
Kipu on ihanaa :heart:
viisauden hampaat on kivoi.. mulla on molemmat alahampaat poistettu kirurgisesti ja leikkauksen jälkeen en oo saanu kunnolla suuta auki kahteen viikkoon.. hyvä dieetti kyl..
onnee vaan hampaan poistoon, sit joskus kun saat ajan :)
kyllä, italiaano motherfucker kauppias myikin mulle 470e sekundapuvun eikä palauta rahoja! :mad: kuolema kuittaa.......velat! :angry:
Oon jostain syystä ollut koko aamun aivan saatanan pahalla päällä, ilman
mitään syytä. Viikonloppu oli mukava, ei oo tapahtunut mitään erityistä,
yksinkertaisesti vaan vituttaa. Tekis mieli huutaa kaikille urpoille jotka soitte-
lee duuniin ja lässyttää typeriä, mut ei tietenkään voi. Onneksi osaan tees-
kennellä, että oon vaan väsynyt kun en jaksa jauhaa duunikavereitten
kanssa viime viikonlopusta tai jostain hassusta mitä niitten pikku kissan-
pennut on kotosalla keksiny tehdä. Ngh. :mad:
Word! Ja eniten muo ärsyttää duunissa kyllä se, jos toinen vaan puhuu
ja puhuu ja puhuu eikä osaa ollenkaan lukea tilannetta, eli kiinnostaako
toista laisinkaan, katsooko se silmiin, kuunteleeko se vai kirjoittaako se
mahdollisesti jotain.
Oon nyt joutunu pari kesää tekeen tollasta tehdasduunia, johon valikoituu voisko sanoo vähän "lahjattomampia" yksilöitä pääosin duuniin. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, kun koko työpaikalla on vakituisia työntekjöitä about 3 joiden kanssa voi jutella mistään. Onneks muut kesätyöläiset on sentään suurimmaks osaks ihan mukavaa jengiä.
Mut silti mikään ei oo kamalampaa, kun 5 kpl n. 40-v pubiruusuja puhumassa viikonlopun panoistaan viinan ja tupakankatkuisena maanantaiaamuna. :panic:
Viime yönä tyttöystäväni soitti joskus kolmen aikaan ja kertoi ettei hän ikinä enää tahdo nähdä minua ja että hän haluaa olla "villi" ja "vapaa" enkä minä mahdu hänen "suunnitelmiinsa".
Hän haluaa olla sinkku.
Neljän vuoden seurustelu meni pöntöstä alas.
Yritin soittaa hänelle takaisin ja lähdin keskellä yötä käymään hänen luonaan mutta hän ei avannut ovea.
Ei mitään vastausta.
Perkele.
Neljä vuotta ja jättää puhelimitse? Mä kävisin varmaan puhkomas-
sa autonrenkaat ja heittämässä kiven ikkunasta sisään, mut mä
oonki tällanen sekopää näissä asioissa :D Jotain kunnioitusta
luulis löytyvän, et antais ees kunnon syyn ja selittäis kasvo-
tusten, mut sitä lienee turha odottaa oikeestaan keltään. Tuntuu
et nykyään pitää selvittää tällaset asiat mahdollisimman nopeesti
ja itseään säästäen, eli esim. jättää tekstarilla eikä vastaa puhe-
limeen, ja hankkii vielä varmuuden vuoksi lähestymiskiellon.
Jestas mitä paskaa :(
No, jos nainen on tollanen, ni et paljoa menettänyt.
Kyl se helpottaa :(
Tuliko tilanne täysin yllätyksenä?
Miten sen voisi sanoa?
Olimme viikonlopun kestävällä reissulla Lahdessa kahdestaan.
Tuli kokeiltua sambatansseja ja vaikka mitä, oli mukavaa molemmilla.
Sitten sunnuntaina hän menikin yhtäkkiä hiljaiseksi ja kun koitin kysyä että mikä vaivaa, niin sain vastaukseksi "Ei täs mitään, mä vaan mietiskelen..." .
Ja sitten maanantaiyönä hän soittaa ja kertoo ettei halua nähdä minua enää. Ikinä.
Tekisi mieli mennä istumaan baariin ja vinkua kaikki murheet baarimikolle ja vetää oikein perskännit.
Kaikki kaveritkin ovat intissä niin ei ole ketään kenelle puhua.
Mä tartten halin... :sad:
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:
Sain keikan Puolaan Moondalla-festareille, sain sovittua järkkäreiden kanssa keikkaliksat yms kuntoon ja sitten ku pitäis alkaa kesäloma ni duunikaverin faija kuolee enkä pääse lähtee soittamaan ku joudun olee töissä ja lisäks joutuu maksaa noit ulkomaille rahansiirtoi et saa maksettuu keikkaliksan niille takas
V*TTU