V#tuttaako?!

Back to häröily O

Jo uskollisesti vuodesta 2000 palvellut Screen-mukini tippui lattialle ja hajosi atomeiksi! :crybaby:

Quote by Tapi T
Jo uskollisesti vuodesta 2000 palvellut Screen-mukini tippui lattialle ja hajosi atomeiksi! :crybaby:

:scared: Jooko?

V*tuttaa ihmiset jotka eivät osaa lukea, ja ihmiset jotka olettavat kaikenlaista.

Quote by kapteeni säärikarva
Kyllä vituttaa. Työharjoittelupaikka on perseestä! Joutuu etsimään uutta. Tätä stressiä juuri kaipasinkin!

nimikä siellä ny niin vituillaan on?

Quote by Taedium
Viinapulloihin varotusmerkit

Eikö nyt oikeesti mitään järkevää keksitty?

Mielestäni kyllä se silti aina herättää, vaikka edes hetkellisesti. Ja jos yksikin ihminen pysähtyy ajattelemaan vaik edes sekunniksi koko asiaa, niin sekin jo auttaa; hän edes yrittää ymmärtää kuinka typerää on pilata terveyttänsä liiallisesti dokaamalla tai röökiä vetämällä.

Mielestäni on vain hyvä, että yhteiskunta edes yrittää valistaa ihmisiä eikä vain valita.

Quote by _U
Mielestäni kyllä se silti aina herättää, vaikka edes hetkellisesti. Ja jos yksikin ihminen pysähtyy ajattelemaan vaik edes sekunniksi koko asiaa, niin sekin jo auttaa; hän edes yrittää ymmärtää kuinka typerää on pilata terveyttänsä liiallisesti dokaamalla tai röökiä vetämällä.

Mielestäni on vain hyvä, että yhteiskunta edes yrittää valistaa ihmisiä eikä vain valita.

Ongelma onkin siinä, että kun alkoholia pitää nauttia liiallisesti, että se on haitallista. Tupakkaa polttaessa tekee aina vahinkoa itselleen. Alkoholin kohtuukäytön terveydellisistä vaikutuksista on jopa positiivista näyttöä. Tämänkin älynväläyksen maksaa asiakas. Tupakka sentään pakataan suomessa, jolloin rasiaan on helppo painaa varoitustekstit. Pienellä viininviljelijällä tuskin on suurta halua painattaa erillisiä etikettejä Suomen markkinoille. Niin ja noi tupakan varoitustekstit on ihan EU:n päätös, eikä yksin Suomen.

Quote by Taedium
Quote by ville
Pitää vaan toivoa, että laki ei heijastu viinivalkoimaan kovin pahasti... pahoin vaan pelkään, että alkon hyllyt täyttävät entistä enemmän suurien viinitilojen massatuotteet :(
???

Noihan puhu tarroista tossa jutussa? Oli mika etiketti vaan, ni eiko tarran saa aina paalle latkastya?

Ongelma on se, että kun sieltä viinitilalta tulee Suomeen tarrattomia pulloja, täytyy ne avata täällä Suomen päässä maahantuojan toimesta ja yksitellen sitten liimailla noita tarroja. Tästä syystä Villen mainitsemat massatuojat hyötyvät tästä. Sääli.

Kyllä Suomen eduskunta loistaa taas päätöksillään...

Quote by ken-guru
Ongelma on se, että kun sieltä viinitilalta tulee Suomeen tarrattomia pulloja, täytyy ne avata täällä Suomen päässä maahantuojan toimesta ja yksitellen sitten liimailla noita tarroja. Tästä syystä Villen mainitsemat massatuojat hyötyvät tästä. Sääli.

Sama juttu oluen kanssa. Harmi vaan, että olut on Alkossa jo ennestäänkin lapsipuolen asemassa ja valikoima käsittämättömän suppea viiniin verrattuna, eikä tällä etikettipelleilyllä ainakaan paranneta tuota suhdetta.

Quote by ken-guru
Ongelma on se, että kun sieltä viinitilalta tulee Suomeen tarrattomia pulloja, täytyy ne avata täällä Suomen päässä maahantuojan toimesta ja yksitellen sitten liimailla noita tarroja.
Siis maahantuoja... Juu juu... Eli siis kandee vaan noita isoja lafkoja suosii sitten. Pienyrittajat pitaakin ajaa ahtaalle.

Tarrojen hyodyt: 0
Tarrojen haitat: ...loppuu sormet kesken.

Hitto, jos se on noin helppoo olla paattajana, ehka ma lahden politiikkaa mukaan. Varmaa heti sen jalkee ku Matti Nykasen kausi eduskunnassa on ohi...

Eikse Suomes mee niin, etta ku tuut julkisuuteen ja siella menee pieleen, eli ei enaa etene ja suosio laskee, tai urheilijana et parjaa enaa, tai alusvaatemalliks ei kelpaa jos nakyy snadisti raejuustoo, ni sit mennaa politiikkaa mukaan?

Quote by eGrind
Kyllä, erittäin paljon. Ihmisiin ei voi luottaa.

Multa yrittävät periä 1500 euroo vuodelta 2005 takaisin. Ja korkoa 15%. Tulot ovat onneksi ajalta ennen opiskeluiden aloittamista niin ei tarvii maksaa, mutta vituttaa silti palkkakuitteja kopioida ja lähetellä selvityksiä.

kyllä noista palautuksista on 15% korko, mutta se ei enää kasva vaikka tota takaisinmaksua venyttäs..

Quote by kapteeni säärikarva
Ekana päivänä minua ei esitelty kenellekään. Muutenkin henkilö, jonka kanssa olen ollut eniten tekemisissä, on suurimman osan ajasta poissa. En vielä ole mikään ammattilainen, joten tarvitsisin jonkun jolta vois kysellä asisosta kokoajan.

mmmjoo... no fakta on, että harvassa paikassa hommat menee "kuten pitäs"... Oma harjoittelu oli ihan jees, vaan kyllä joutu itte tutustumaan ja ottaan selvää asioista. Ärsyttävin tyyppi oli sellanen mua nuorempi biatch mikä komenteli tyyliin "keitäs kahvia, vie tätä tonne sinne". Mä sanoin suht'suoraan että en tullu miksikään tanan sisäköksi vaan oman alani harjoitteluun. Piste. Noh, se ämmä onneksi vaihto duunipaikkaa ja firman ilmapiiri keveni huomattavasti. mitä tulee oppimiseen ni mulla tietty helpotti että olin ns. ammattilainen eli tehny palkkaduunia, mutta oli pakko vaan nöyrtyä ja hoitaa homma pois alta.

Ei mut jos palauttaa ajoiss?

Jos palauttaa ajoissa ei tarvitse maksaa korkoa.

Quote by Roz
Valtio vissiin olettaa, että mä haluun elää siivellä, kun avopuoliskon tuloista johtuen laskivat mun asumistukea ~150e.

kannattais olla homo niin ei tuet laskis avoliitossa <3

Vittu! Työtkin on alkanu viime aikoina tuntuun töiltä, velkahelvetti kaatuu niskaan ja kokoajan on paska keli.

Pitäisikö sitä mennä oikeisiin töihin? Se rupee kohta oleen aivan sama kärvisteleekö syyttä vai syystä.

OT: Eikös tuo kelan raha oo halvinta rahaa mitä Suomesta tällä hetkellä löytyy? Eli vaikka oisit duunissa nostat kaikki mahdolliset opintotuet jne ja maksat sitten kiltisti takaisin kun se aika koittaa.

En ainakaan muista että siitä palautettavista tuista pitäisi maksaa korkoa...

mä oon niin tylsistynyt ja se vituttaa.

:mad: Kyllä.

Pienessä tiltissä tossa äsken pokeripöydässä ja n.150 euroa sain menemään.

O