V#tuttaako?!

Back to häröily O

Quote by Daniel Braun
Toisinsanoen about 20e viikon ruoka/muu budjetti.
:D

Lallaripuuhaa.

Perjantaista ensi keskiviikkoon mun ruokabudjetti:

1.14 euroa. Ostin:

2x 0,5kg Kaurahiutaleita a 0,36 euroa
1x Suolapurkki a 0,29

...Noni, jai rahaa ylikin!

...Onneks diggailen kaurapuurosta.

Ei kukaa tieda mita voi valmistaa kaurahiutaleista, sokeripaloista ja suolasta?

Quote by Daniel Braun
Quote by Jukka I
Quote by Daniel Braun
Helvetti kaikki menee mikä tulee.
Eli sitä tulee aivan liian vähän.

Tai sit menee liian paljon?

Tai sit sitä tulee aivan liian vähän ;)
Tulot - (Vuokra + lainanlyhennys + puhelinlasku)= max 80-100e siihen kaikkeen muuhun, eli ruokaan, vessapaperiin jne jne...
KK siis...
Ei siinä paljon hymyilytä jos kerralla joutuu ostamaan sen vessapaperin, shamppoon ja hammastahnan :mad:
Että siihen sit meni siitä budjetista jo reilu 1/3!

Vittu!!

Elikä Suomennanko: Tuo on elämää, työttömille jää enenemmän käteen kuin rehellisillä työtätekevillä ihmisolennoilla.

Quote by Taedium

1.14 euroa. Ostin:

1x Suolapurkki a 0,29

sitkee äijä..

Quote by louis

Elikä Suomennanko: Tuo on elämää, työttömille jää enenemmän käteen kuin rehellisillä työtätekevillä ihmisolennoilla.

työttömät = epärehellisiä?

Quote by Taedium
Quote by Daniel Braun
:D

Lallaripuuhaa.

1.14 euroa. Ostin:

1x Suolapurkki a 0,29

...Noni, jai rahaa ylikin!

...Onneks diggailen kaurapuurosta.

Ei kukaa tieda mita voi valmistaa kaurahiutaleista, sokeripaloista ja suolasta?

jos ois leivinjauhetta viel ja vehnäjauhoja ja rasvaa ni noist sais kaurakeksei mut tollasenaan taitaa olla aika vaikee lähtee mitää erikoisempaa menuuta rakentelee

Makea kauravelli?

:D Plattarin "Vuoden postaus".

Haha joo :laugh:

joo kyl noi hempan läpät on ihan omalla levelillä. hempp@ ftw!

Quote by serotonot
Makea kauravelli?
Palkka tuli eilen. Ostin jopa hieman lihaakin.

Quote by Timmo
Vituttaa noi "kenellä on kovin move" mainokset!!!

:mad: :mad: :mad:

On muuten vitun ärsyttäviä & perseestä. :angry: :angry: :mad:

Vituttaa ku on tiskit tiskaamatta vapun jäljiltä ja koko kämppä on muutenkin täynnä paskaa. Puolityhjät ilmapallotkin vituttaa.

Onnea Danielli uudesta duunista, vaikka mua vituttaakin tällä hetkellä aivan suunnattomasti.

Itselläni on ollut kynsivallin tulehdus tässä jo pari päivää, eikä siihen näytä edes antibioottikuuri tepsivän. Sormi on paisunut kun saatanan pullataikina ja siihen saattuu aivan perkeleesti. Ja toi tulehdus on viellä oikeassa kädessä, joten olen nyt joutunut olemaan tässä vasuri jo pari päivää.

Quote by Juki54
kyllä

Nono, prinsessanpelastustranse soimaan ja vitutus loppuu !

No nyt joo v#tuttaa. Otan jääkiekon aina liian tosissaa. :angry:

No nyt sylettää:

Eilen piti olla leirillä ohjaajana ja enemmän tai vähemmän liikkua koko päivä. No kuinka ollakaan, alkulämmittelyssä tunaroin niin, että nilkasta meni nivelsiteet ja murtukin vielä jotain, eli jalka pakettiin hamaan tulevaisuuteen.

Lisäks pitäs huomenna mennä vetämään liikuntatuntia lukiolaisille ja ens lauantaina pitäs olla mukana näytöksessä. Se niistä sitten. Parin viikon päästä olis kaverin polttaritkin..

ei

Vituttaa kyl kun pitäis vääntää päättötyötä niska limassa, mut mitään ei saa aikaseks. Viel olis aikaa, mut veikkaan et viimisel viikol puserretaan väkisin kasaan...

Ei nyt suoranaisesti v**uta, mutta kuitenkin. Serkkuni menee ensi viikon lauantaina naimisiin, ja pyysi minua laulamaan ja soittamaan kirkossa. Biisi on karmea, mutta itsepä ovat sen valinneet. Nyt alkaa biisi olla jo suht hyvin päässä ja skittakin mahtuu vielä juuri ja juuri syliin. Olen jopa neuvolassa muistanut otattaa hemoglobiinin oikean käden keskisormesta, ettei soittaminen sattuisi.

Mutta. Eilen sitten tämä onneton tunari vetäisi veitsellä vasemman käden keskisormeen kuoriessa omenoita. Silleen nätisti kynnen läpi. Verta tuli kuin kosher-ammun kaulavaltimosta. Prkl. Nyt sormenpää pitää olla teipattuna, ettei halkileikattu kynsi jää kiinni joka paikkaan. Voi elämä taas...

Quote by Blondie
Ei nyt suoranaisesti v**uta, mutta kuitenkin. Serkkuni menee ensi viikon lauantaina naimisiin, ja pyysi minua laulamaan ja soittamaan kirkossa. Biisi on karmea, mutta itsepä ovat sen valinneet. Nyt alkaa biisi olla jo suht hyvin päässä ja skittakin mahtuu vielä juuri ja juuri syliin. Olen jopa neuvolassa muistanut otattaa hemoglobiinin oikean käden keskisormesta, ettei soittaminen sattuisi.

Mutta. Eilen sitten tämä onneton tunari vetäisi veitsellä vasemman käden keskisormeen kuoriessa omenoita. Silleen nätisti kynnen läpi. Verta tuli kuin kosher-ammun kaulavaltimosta. Prkl. Nyt sormenpää pitää olla teipattuna, ettei halkileikattu kynsi jää kiinni joka paikkaan. Voi elämä taas...

Ai perkules!
Tunnen myötätunnosta kipua sormessani...

Kun tietää miltä toi tuntuu kun puukolla sivaltaa sormesta lähes palan pois ja tietää myös sen miten ikävää on soittaa kitaraa sormenpäät hajalla...
Ei tuu olemaan helppoa jos meinaat vielä suorittaa tehtäväsi kunnialla loppuun.
Minen välttämättä haluais/uskaltais soittaa isommalle porukalle kitaraa vasemman käden sormenpää tohjona...
Vois olla aikas huvittavan kuuloinen rämpyttely, näillä kitaransoitto taidoillani...

jep

O