V#tuttaako?!

Back to häröily O

Nyt kyrsii tuo Lähi-Itä.
Siis tyypit taas tappelee siellä, Israel vs. Libanon (tai Hizbollah).

Saatana kun koitat hommaan pureutua syvemmin etkä vain luotaa jostain hesarista niin ekana saat sellaisen kuvan että kaikki siellä lähi-idässä on niitä saatanan sekopäitä jotka viskoo solttua niin mielellään kivellä tai teroitetulla hevosenkengällä päin naamaa ja polttaa länsimaiden lippuja, sylkee kaikkien päälle ja paukauttelevat itseään hevon vitun päreiksi.

Sitten vielä itketään aivan saatanasti että "SAATANAN PASKAPÄÄT TAPOITTE MUN VELJEN!" joo veli vaan käveli ostoskeskukseen 25 kiloa räjähteitä vyötäröllä ja meinasi piristää arkea ja viedä lukemattomia viattomia sivullisia mukana ja sitä itketään. Saatanan viattomien tappajaa jonka teko estettiin.

Ja miltei samanlaisia molemmilla puolella mitä nyt Israel kostaa hieman hanakasti kun kaksi sotilasta kidnapataan, joo kyllähän se malja keikkuu ylitse minullakin yleensäkin aika paljonkin mutta sotilaita on sitä varten että sinne vaaratilanteisiin mennään ja se on paska homma jos lentää vitonen nurkkaan. Sotilaan elämä on paskaa. Eikä Israel iske itsemurhapommeilla.
Ei kyllä kukkasinkaan.

Sitten kun sanot jollekin että "EI *piip* lähi-idässä jengi on aivan sekasin" niin heti on joku hippitietäjä siinä valittamassa "ei ne kaikki niinq silleen tee joo" no niin eihän kaikki ruotsalaisetkaan ole homoja.

Mutta mitäpä sitä telsusta näkee kuin raivohulluja tyyppejä polttelemassa lippuja ja mellakoimassa niin pilakuvista kuin George W. Bushista johonkin Pokémoniin ja saatanan Mel Gibsonin Jeesusteluleffaan asti.

EIKÖ JENGI VOI VAAN PRKL SOPIA eihän tästäkään tulisi mitään jos me suomalaiset jotain nuijasotia alettaisiin muistella tai Talvisotaa,ei todellakaan, ei saatana.

Mutta mitenpä saat kaksi osapuolta lopettamaan?
KANNATTAAKO edes kaikenlaisten sekopääterojen juttuihin myöntyä kun ruumiinaukot vaahdossa koraani kainalossa siellä liekkuvat ja julistavat "vääräuskoiset on murhattava!!!", miten tuollaisille järkeä puhut muka?

Onko myöskään mitään järkeä niiden tyyppien pihoille viedä pari hyökkäysvaunua,komppanian verran sotilaita ja ohjuksia?
Sivullisetkin siinä vaan kuolee enemmän koska tyypit mieluiten ovat sivullisten keskellä ja hihhulit saavat vettä myllyyn.

Eihän tässä pysty edes nukkumaan kun ennen on kyrsineet pienet asiat mutta NYT kokonainen LÄHI-ITÄ ei prkl.

http://stuff.salde.net/flash/vittu_vs_saatana.swf
:D

No kyllä vittu todellakin.

vituttaa kun 2. vaiheen ajo kaatui naurettavaan byrokratiaan. Nyt painellaan junalla keikoille 3-4 kertaa viikossa. Inssinkin joutuu ajamaan uudestaan ja kuunteleen jonkun mulkun rutinaa mun ajotavoista. 4 vuoden avoliittokin päättyi tossa muutama viikko sitten - tosin omasta päätöksestä, mutta paska homma silti. Viikon päästä pitäis kehittää rahat millä hankkia uudestaan puolet omaisuudesta ja mistäs vitusta siihen rahat pieraisee? Postiluukustakin tippuu karhukirjeitä enemmän kun puista lehtiä. Enkä mä vieläkään pasko satasen seteleitä.... *huokaus*

Uh.. paha tuo Sampsonin. :/ Eipä taida tsemintoivotukset auttaa mutta toivotan kuitenkin.

Quote by drS
lähe tarska avaruuteen.
Yritän. Kovasti. :D

No ni... Kattokaa ny tätäki... Visva ole ees ulkona niin siihen on tulossa jo SP1...

Quote by Taedium

Mm. rekisteröinnin kanssa ... ei osaa duuniaan.

Duunin tekemiseksi tarvitaan sofinumero joka saadaan verotoimistosta. Meninpä tullessani verotstoon passi ja duuni- sekä asuinpaperit kourassa. Verotoimistosta sanotaan etten saa sofia ilman pankkitiliä.

Pankkeja kiertämään. Koska mulla on ns. uitzending-soppari (siis vuokraduunari) ainoastaan yksi pankki suostui ottamaan ensinkään asiakkaaksi. Mutta pankkitiliä ei saa ilman sofinumeroa.

Takaisin verotoimistoon jossa toinen virkailija kertoo, että tarvitaan se tili. Menin duuniin ja pomon kanssa verottajalle. Pomo selvittää, että kaik on OK. Annan passin, ja virkailija kysyy oleskelulupaa. Eip ole, maahantulopoliisille. Jossa minulle kerrotaan, etten tarvitse kun olen EU-kansalainen.

Takaisin verotstoon kera tiedon, ja kolmannelle virkailijalle juttelemaan. Meinaa lähettää minut takaisin, kun Suomi ei ole EU-jäsen (oli tuolloin pj). Käännän punaisen kannen näkösälle jota virkailija katsoo kun pahentunutta krokettia... sain sofin kun eivät enää keksineet millä estää...

Kuvittelin tätä poikkeuskokemukseksi... nyttemmin olen kuullut useamman kuin yhden suomalaisen suusta saman tarinan. Hassuinta muuten on, että EU-kansalaisilta poistettiin tämä oleskeluluvan tarve ilmeisesti vasta pari vuotta sitten. Eipä ole sen puute mitään estänyt.

Pankista piti sit mennä hakemaan pankkikorttia. Joka lähetetään kotiin 2 vkon kuluessa. Joten nostetaan rahaa jotta pärjätään kortin tuloon asti.

Just kun rahat on lopussa tulee kortti vakioPIN-koodin kanssa. Pankkiin aktivoimaan se - oho, on väärä PIN-koodi, ei voi aktivoida eikä vaihtaa. No, uusi kortti tulee kahden viikon kuluttua.

Tililtä nostamaan rahaa jotta pärjätään - ei onnistu, sopparissa on pykälä jonka mukaan tiskiltä nostaminen onnistuu vain kerran. Tässä kohdassa alkoi ensimmäisen kerran keittää...

1. tiskillä seisoo henkilö, joka tunnistetaan passin perusteella
2. pankin järjestelmä myöntää, että tällä henkilöllä joka tällä passilla tunnistetaan on tässä konttorissa tili
3. pankki kieltäytyy antamasta tälle henkilölle tililtä rahaa sopimuksessa olevan pykälän vuoksi

Pyysin virkailijaa kutsumaan poliisin. Virkailija meni takahuoneeseen, palasi vanhemman virkailijan kanssa - kaskas, tulihan sitä rahaa.

Kysäisin tänään yhdeltä hollantilaiskollegalta miten helvetissä he tulevat toimeen tän systeemin kanssa. "I don't know..."

Hyvin ymmärrän minkä vuoksi useampi kuin yksi pohjoismainen on vuosien varrella täältä lähtenyt TODELLA vittuuntuneena. Welcome to Helland.

Quote by Ali Quis
Quote by Hansu
Vituttaa ihmiset, ... parvekkeelta lumihankeen. HAH!

Ihan ohimennen, oletko kokeillut shiatsua migreenin hoitoon? Mulla on toiminut erinäisen määrän vuosia.

En, mutta voisin kyllä harkita. Akupunktiossa olen käynyt nyt noin vuoden ajan ja se on auttanut vaihtelevasti.

Taksia ei tullu 40 minuutissa. Sen takia oon nyt myöhästyny jo parista junasta ja ois kiva päästä jo töihi.

Quote by Quu
Quote by ville
Se on kato se ryhmäpaine.... muchenhalle, 4000 ihmistä ja 50 000 litraa olutta illassa....

On ollu jengi varmaan hyvässä kondiksessa jos jokaisen osuus on ollut yli kymmenen litraa. Päälle 30 kotimaista tuoppia.

ei insinöörit ihan turhaan niitä kouluja käy.

Quote by Loopy
Autohuolto: 620 euroa ja rapiat päälle.

Pakko kysyä: mitä sun autolle tehtiin, et tollanen summa uppoaa huoltoon?

vituttaa

Vahasen, Keskiviikkona tulee olemaan juhlat, enka valttamatta paase menemaan.

nyt on kyllä tilanne päällä.

kävely/pyöräily/maanteille heitetyt rikkoontuneet kaljapullot...mitä järkee?

Noi saatanan pop-up-mainokset!

Yks läppä on mua aina auttanut, kun meinaa vituttaa.

"Jos voit ratkaista ongelmasi,
miksi murehtia?
Jos et voi ratkaista ongelmiasi,
mitä hyödyttää murehtia?"
- Shantideva

ööh joo. Tapelti tossa taas tyttöystävän kanssa. Sit annoin puhelinnumeroni jolleki puolalaiselle juopolle joka kerto 9 päiväsistä juomalomista ja et miten ne juo joka päivä töissä ym ja et ne juo kellon ympäri. sit hengasin aikasemmin yhen hullun hipin kanssa joka vetää sieniä ym. kiva ilta, öitä.

jep

O