V#tuttaako?!
Tuli bänät ja nyt pitäis saada kämppä alle. :(
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
http://www.sinfest.net/d/20000411.html
Juu, Jippe vei tästä mun koneesta rotan. Pikkasen hidastaa tätä surffailua.
Ei muuten oikeen skulannu... Kohtalainen taustakohina... Mut eip tuo mittä...
No, kokeileppa tsekata sen äänikorttis asetuksia.
Pelkästään jo sen mikkikanavan volyymin tiputus vois auttaa.
Mut ni, miten sit oot ottanu md:ltä sen setin koneelle, jollet tota mic-in liitäntää o käyttän?
Onks siinä sun kortissa sit digitulo vai...?
Ei vituta !
Katos katos... Ollut itse viimeksi avautumassa täällä - nooh :D
Nyt kun viikon jälkeen saa ADSL sedän tekemään kytkennän oikein ja yhteys alkaa pelittää niin modeemi pamahtaa. Mikä "#¤tu siinä on taas!?! Homma kusee... Vituttaa.net
Oli pakko duunii tullessa käydä vessassa kattoo peiliin. Ei, ei minulla lue mitään. Olin ihan saletti, että joku on yöllä tatuoinut otsaani tekstin "STONER".
Kämppiksellä oli hirmu kiirus tänä aamuna... No tämän maan poliisin virkaa suorittavien partiopoikien*1 mielestä se ei ollut hyvä idea. Pysäyttivät. Siinä kun kämppis keskusteli sen karkkireivaaja-vartijan*2 kanssa, niin toinen kurkki autoon sisään, näki minut, tuli luo ja koputti ikkunaan. Avasin, jolloin syntyi keskustelu:
- "Good morning, do you smoke cigarettes or rollies?"
- "Rollies."
- "Can I see your bag?"
- "Most certainly, there."
Ja sitte räpläs ja hiplas mun tupakkapussia pitkään. Kämppiksen tupakkapusiin ne ei ees halunnu kurkistaa. Mikä se minun olomuodossa tekee niin, että on pakko epäillä joksu myssyttelijäksi?
Prkl.
[size=50]*1 - Tässä maasa ei ole poliisia. Poliisin virkaa suorittaa nimikkeellä y. Garda, m. Gardai olevat henkilöt. Heillä ei ole oikeaa auktoriteettiä, eikä heillä ole muuten edes asetta/pamppua. He eivät kirjoita sakkojakaan usein, vaan kertovat isommille, eli uhkaavat aina oikeudella. Teollisuusvartijat uhkaavat sitten aina Gardoilla, gardat taas sitten oikeudella. Ja oikeudella uhkaamiseen liitetään joku eurosumma, jolla ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä. Ja koska pieni ylinopeus on sellainen, ettei siitä oikeasti oikeuteen joudu, eikä siitä joudu missään nimessä maksamaan kahtatuhatta euroa, niin taas laski Gardojen auktoriteettiä, kun eivät sakkoja kirjoittaneet. - SUSI, SUSI! - Eipäs ollukkaan.
Ei ihme, ettei ketään kiinnosta liikennesäännöt, kun ei ylinopeudestakaan tarvitse muuta kuin käydä kääntymässä poliisiasemalla.
*2 - Niillä on ihan törkeen rumat neon-keltaiset liivit ja heijastimia kilkkuu joka suunnassa.[/size]
No kyllä itseänikin on joskus IHMIS naapurit häirinny. Eläin-sellaiset harvemmin.Oletan että tune-inc tekee koulujuttuinaan tutkimusta homoseksuaalisuuden vaikutuksesta ihmisen vittumaisuuteen tms.
[size=50](Voi v... tuli taas hyvää läppää... liian aikasta tänä aamuna...)[/size]
Räkätauti näkyy olevan muoti-ilmiö. Totta kai se iskee just sillon kun on hirveä härdelli töissä. Eikä edes ehdi tekemään kaikkia töitä kun tarvii tapella jonkun saatanan vittumaisen auton pakoputken kanssa kolmatta ehtoota. Ja sen lisäksi kaverilla on häät samana päivänä kun olisi houkutteleva ja rahakas dj-keikka tiedossa. Kekkeruusi sentään! :angry:
Vituttaa, kun vuorokaudesta loppuu aina tunnit kesken. Rajansa se on ihmiselläkin.
Nimim. Vapaa-aikakin olis jees.
Kyseessä ei ole popup vaan "selain-skini" jonka saa suljettua optout linkistä. Pitäisi näkyä vain kerran per selain mutta ei jostain syystä näytä toimivan.
Toi tun Sony popuppi, jota mun killeri ei tapa. Muuten kiva saitti tämä Platinum, mutta sen popupin on pakko tulla ja pienentää mun suurennettu ikkuna ja kun sen popupin laittaa kiinni siitä X:stä, niin selainmen ikkunakin menee mukana.
Onko pakko pistää jotain popuppeja?
kyllä.
Joutui pitämään omassa huoneessaan korvatulppia niiden papattien aikana. Ja huoneeni on kuitenkin kolmannessa kerroksessa.
No mitäs asut 3. kerroksessa. Shanghaissa ollessani mä asuin 17. kerroksessa ja silti oli vitun kiva herätä aina sunnuntaiaamusin yhdeksältä ku joku onnellinen perhe muutti uuteen taloon kolmen korttelin päähän. Ne papaatit pitää oikeesti kovaa meteliä.
Vittu tätä se nykyaikana on eikö jossain saatana pitäisi olla vika kun teet työtä pari kuukautta ja sitten joudut PAKKOLOMALLE JOLTA ET SAA PALKKAA MUTTA SE ON KAIKKIEN MIELESTÄ OK sillä ei se ole yrityksiltä pois..
Vastakkainasettelun aika on ohi :hah:
Ei vituta.
Suomi voitti.
Hoida pääsi kuntoon. Ja toivottavasti auto menee korvauksen pariin loppujen lopuksi.
No aikahan sen nyt sitten varmaan näyttää, että alkaako tapaus vainota. Toistaiseksi olen nyt kuitenkin onnistunut pitämään ajatukset kasassa, eikä sen kummempaa paniikkia tai syvää ahdistusta ole minun osaltani havaittavissa. Tokihan sen alle jääneen puolesta harmittaa, että tuohon jamaan kenenkään tarvii joutua.
Angiina feat. 39,2C'
Peiton alle sieltä!
Voimia.
parasta ikinä. kurkku kipeenä, räkää puskee, yskä ja snadisti kuumetta. fuxors :mad:
Second that. No, tulipahan pitkä viikonloppuvapaa..
Tuon vuoksi ajattelin ostaa boxin vasta kun telkkarista ei enää muulla keinolla mitään näy...
jep