V#tuttaako?!

Back to häröily O

Originally posted by Thunderbird:
Mua ottaa päähän kun on jostain jotain mieltä ja sit alkaa kirjottaan tänne jotain... ja kun on teksin saanut valmiiks niin onkin jo eri mieltä...

Kuka väitti ettei reivaajat pysty keskittymään

Tuo pelasti kyllä päivän

[ 30 May 2002: Message edited by: khatt ]

ihana topik!

mua vituttaa:

*ku ei oo rahaa, jos ois voisin matkustaa, pitää palkattomia lomia, ostaa auton, ostaa veneen, käydä enemmän bileissä, ostaa vaatteita...

*miehet! niiden ylitarjonta. ja ihanien alitarjonta. (hmm)

*joutuu olee helteel töissä..

*oon saamaton paska, ja en oo täl viikol ollu tanssitreeneissä enkä salilla

*mun naapurit valittaa et mä meluun!

*teennäiset ihmiset!!!! ylikaiken.

HUH. nyt ku sai purettuu nää tänne, voi kans jättää ne tänne ja lähtee hymyssä suin ulos

nämä
- oman matalan itsetunnon pönkittäminen kehumalla itseään tai haukkumalla muita ja heidän saavutuksiaan
- tekosyy: alkoholi (mut kun mä olin niin kännissä...)
- kaikenlainen/kaikenlaisilla arvonimillä ja statuksilla ylpeily

Silloin kun itselle kasvaa major kyrpä otsaan niin kaikkein eniten vituttaa toisten ihmisten onnnellisuus. GRRRRRR!

No, onneksi tänään ei vituta mikään. On perjantai, pääsen "JO" 3 pois töistä, illalla pääsee bilettämään ja viikonloppuna saa kaikkea kivaa materiaalia.

Originally posted by M I:

*miehet! niiden ylitarjonta. ja ihanien alitarjonta. (hmm)

Tästä päästään taas kysymykseen: "Miksei hyvännäköisiä poikia ole tarjolla?"

Vastaus: "Kun kaikilla on jo poikaystävät..."

Originally posted by Pan:
Silloin kun itselle kasvaa major kyrpä otsaan niin kaikkein eniten vituttaa toisten ihmisten onnnellisuus. GRRRRRR!

Höh! Mä tuun ainaki onnelliseks kaverin puolesta jos sille on tapahtunu jotai ihanaa! Se onki hyvä lääke vitutukseen. Siis oikeesti, tää ei oo mikää lässynlässyn oon tosi hyvä tyyppi läppä

Mut eri asia on jos on vaik menny poikki joku suhde ja sit näkee jotai onnellisii pariskuntia kävelemässä käsi kädessä...hmm

Originally posted by tez:
vituttaa kun yksi tuttu panee sen parhaan kaverin poikaystävän kanssa, eikä se sen paraskaveri luonnollisestikaan osaa epäillä mitään. vittu että tekis mieli kertoa..voiko ihmiset todella olla noin julmia...??? ilmeisesti!!!!! polttaa pitäis tollaset ihmiset.. no uskon siihen että kyllä sille tutulle vielä kosto tulee...

Ihmiset on julmempia kuin uskotkaan..

Quote by Tapsa

Nono, prinsessanpelastustranse soimaan ja vitutus loppuu !

:laugh: Hyvä läpyskä!

vituttaa kun yksi tuttu panee sen parhaan kaverin poikaystävän kanssa, eikä se sen paraskaveri luonnollisestikaan osaa epäillä mitään. vittu että tekis mieli kertoa..voiko ihmiset todella olla noin julmia...??? ilmeisesti!!!!! polttaa pitäis tollaset ihmiset.. no uskon siihen että kyllä sille tutulle vielä kosto tulee...

Siis mitämitä??? Tuttu panee,paras kaveri ei tiedä julma,sinisilmä(?)..mitä häh? Mua oot joskus haukkunut parhhaksi kaveriksi.. ei kai mun pitäis tietää jotakin??!!!!! HÄH?!

mua kyllä vituttaa se että tänään on hyvät kemut ja mulla on huomenna (lauantaina) töitä. kemuihin aijon tänään lähteä mutta tiedän että huomenna aamulla vituttaa tuplasti enemmän kun krapulassa yrittää kömpiä sängystä ylös...

prkl..kun häiritsee tää työn teko juhlimista .....

Huominen ei liity tähän päivään mitenkään!
Mä sentään joudun tänään yöks duuniin, niinku huomennaki, ja eilen ja toissapäivänä.

Eli ei sulla hätiämitiä, sä pääset bileisiin, kun mä taas raadan ja kuuntelen kännisten asiakkaitten v**tuiluu!

Originally posted by kilobitti:
Ei kuulosta ihan lailliselta, ellet sitten määrä-ajalla ollut...kannattaa varmaan käyttää hetki tutkailemiseen, tyypillinen korvaussumma laittomasta irtisanomisesta on 3 kuukauden palkka.

-kb

Työsopimus loppuu tuolloin 31.8. Alunperin kyllä sovittiin että olisin vuoden loppuun mutta siitä ei ole mustaa valkoisella.

..

Jep.

Kaveri teki itsarin.

naiset

No nyt vähän vituttaa ja äimistyttää.

Teletapit vituttaa niin saatanasti. Mä en voi sietää sitä ohjelmaa, sehän on ihan sairasta...pelkkää mielipuolista hihitystä ja kikatusta. Mä en vittu tajuu mitä jotkut lapset siitä voi oppia. Joskus mä vielä hakkaan jonku vitun teletapiksi sonnustautuneen lähimarketin avajaisissa.
Vittu.

Quote by K_One
Vitun verkkokauppa.com
Ostappa sieltä prosessori, joka osoittautuu vialliseksi jo ennen ku sitä edes kiinnittää koneeseen.

Ostappa sieltä CD polttava, joka on niin solmussa, ettei mikään kone lähde käyntiin jos se on kiinni...

...Ja sitten koita vaihtaa se ehjään...

Paskan puhuminen selän takana ottaa pannuun.

Vituttaa.

jep

O