Suomibiza ja "skene"

Back to yleinen bilehöpinä O

[q]-Alex-, 25.4.2009 23:51:
---


---


Laatujärkkärit + laatumesta = laatubileet. Kaavan johtoa voit pyytää privasti maililla.
[/q]

Hyvä jos on näin, koska ei olisi ensimmäinen kerta kun joku asia asia on huono jonkun ulkopuolisen asian takia, esim. kappale muuttuu huonoksi heti kun esittäjä selviää...

^kunnari puhuu asiaa.^

Loisto kommentti Kunnarilta

Alex, se on kato vaan niin, ettei pitkäjänteinen työ kannataja, eikä kukaan ei ole profeetta omalla maallaan... ;)

Saattaa olla, että joillekin toi 'Ibiza' on niin sielukas ja syvien jokien pohjia koskettava nimi, ettei sais puhua samassa lauseessa "tavispaikkojen" kanssa. Eivät kai tiedä tai ymmärrä, että Alex siellä vakijukkana monta kesää soittaneena tietää varmaan kohtuullisen paljon itsekin saaresta...

Mä soitan säännöllisesti sekä "oikeissa" klubeissa, että "onneloissa" Suomen ulkopuolella ja voin rehellisesti sanoa, että molempi parempi. Jos joku haluaa ottaa omakehuna, niin ihan vapaasti, mutta koen, että on aika jees, että pystyn vetämään yleisöä myös kaupallisempiin mestoihin (tai toisinpäin, kuin sen nyt ajatteleekin). Hyvä musiikki on hyvää musiikkia paikassa kuin paikassa, ja yllättävän vähillä muutoksillä settiä pystyy soittamaan menestyksellä sekä oppineemmalle että vähemmän oppineelle yleisölle (tuon menestyksen mä ainakin itselleni todistelen niin, että paikassa on jengiä, ne huutaa, tanssii, hikoilee, ja että promoottori alkaa keikan jälkeen samointein alustavasti buukkaamaan mua uusiksi soittamaan; olen soittanut useammin kuin kerran ainakin useissa kymmenissä, ehkä muutamassa sadassa mestassa).

Vaikka kuinka on internettiä ja telkkaria, niin kun lähtee ulkoilemaan baariin, niin yleensä se jukka määrää musiikin, ja siksi on hienoa, että edelleenkin ainakin joissain paikoissa "tavisbaarien" paikalliset dj:t jaksaa yrittää opettaa ihmisiä ja soittaa muutakin kuin kuuminta rnb:tä, ja on yhtä hienoa, että Kunnarin kaltainen pitkänlinjan bilejärjestäjä ja dj laittaa pystyyn kunnon rundia kesän ja "meidän" musiikin kunniaksi ja vie pienempiin kaupunkeihin tuulahduksia muustakin kuin top40 pakkosyötöstä!

"Tee ite paremmin"

[q]darudevil, 26.4.2009 03:04:

Saattaa olla, että joillekin toi 'Ibiza' on niin sielukas ja syvien jokien pohjia koskettava nimi, ettei sais puhua samassa lauseessa "tavispaikkojen" kanssa.
---
heh-he-hee! joo, joillekkin tuo jo mainitsemasi saari pahanen edustaa lähes pyhää lehmää johon kajoamalla saa osakseen miltei nyky kiihkofeminismiin verrattavissa olevan pieruilu_peeloilun. :D


Vaikka kuinka on internettiä ja telkkaria, niin kun lähtee ulkoilemaan baariin, niin yleensä se jukka määrää musiikin, ja siksi on hienoa, että edelleenkin ainakin joissain paikoissa "tavisbaarien" paikalliset dj:t jaksaa yrittää opettaa ihmisiä ja soittaa muutakin kuin kuuminta rnb:tä.
---
henk.koht. aloitin levyjen spinnailun hyvän tovin ennen sinua ja tiedän kokemuksen kovettamana todeksi todeta, että jo mainitsemasi sivistyksen "opettaminen" sen yleismaallisesta levittämisestä nyt puhumattakaan on SAATANALLISEN työtaakan takana, eikä takuita muutaman mukahyvänyön jatkumosta allekirjoita yksikään promo (suurimmalle osalle siinä "oikeassa" arjessa) mitä niihin itse raflakuvioihin on tuleva. dj saa (jos saa) "kiitosta" tästä oppitunnista aniharvoin mikä jo sinällään tuo muoassaan epäterveen asetelman itse jatkumoakin ajatellen, yhden jos toisenkin kohdalla.

jokainen eräitäkin vuosia mestoja kiertänyt ja jopa niihin kyllästynyt etenkin härmän rintamalla, tietää ettei rafla-dj pääse OIKEASTI toteuttamaan itseään ks. kuvioissa.
ei nyt tahi tulevaisuudessa(kaan).
sitä varten, kun on clubit ja se saatanallisen okainen polku askellettavana, johon halukkaita riittää ja mihin ani harva heistä on pätevyytensä päivittävä, eikä toki vähiten myös siksi, ettei aitoa intressiä (uusia, vielä omaa tuotantoa omaamattomia dj:tä kohtaan) ole muutamaa harvaa organisaatiota lukuihin laskematta suomessa.
..itse(kin) siihen utopiaan muinoin uskoneena, uhosin että: 'tämä kulttuuri tarvitsee yhtä paljon minua kuin minä sitä'. kuulostaako katkeralta? jopa tutulta?
no, eihän meistä kaikista voi staroja kehkeytyä...eihän? lähtökohdat, kun on toisilla selkeästi jo alkuasetelmissa siitä huonommasta pakasta vedetty.


HEIL to all those dj:s who dry to tell they audiense that:
THERE IS A PROMISE LAND!
..and never ask anything back.
[/q]

[q]alex kunnari, 26.4.2009 02:18:
Täytyy ensimäistä kertaa myöntää jotta on jengi kyllä pihalla suomessa.. : )

Todellakin on tarkoitus viedä tätäkin musiikkia myös normaalille jengille.. siellä on kuitenkin yllättävän paljon porukkaa jotka diggaa "meidänkin" musasta mutteivat koskaan käy ns.clubi tapahtumissa tai sitten asuvat niin kaukana jotta tulisi liian kalliiksi lähteä tapahtumiin vaikkapa hesaan.
[/q]

Nyt oon kyl täysin pihalla Suomessa. Mitä on meidän musa?

Skene vaati ja tarvii isoja bileitä ja erityisesti tälläisiä kiertueita,jotta saamme taviksista käännytetteyä tulevia bilelettäjiä. Eiköhän alex toimi erittäin hyvänä PASTORINA ja tämänkin kiertueen jälkeen muutamat ihmiset innostu paremmasta musasasta ja ala arvostamaan djn taitoja. Lol. Varmasti täytyy käydä tuki fiilisteleen kun alex vetää urakka haalarit pälle ja räjäytää kaupungin kerrallaan.

[q]Link, 26.4.2009 08:52:

Nyt oon kyl täysin pihalla Suomessa. Mitä on meidän musa?
[/q]

Kaipa sillä tarkoitetaan ns.Kone musaa, kun nyt olemme kuitenkin klubituksen foorumilla emmekä esim demi.fi:ssä. (klubitushan on ainakin nämä vuodet ollut elektroonisen skenen foorumi.)

Hieno homma! :)

[size=6]Sääli vaan, etten voi stadin Royal Onnelaa suositella kenellekään, joka vähääkään itseään arvostaa.[/size]

Kyllä mä supporttaan!! On jo aikakin saada sceneä laajemmalle, ja
porukkaa lisää bileisiin, vaikka tätä kautta! Vai haluaako joku että bileitä
EI järkätä enemmän/monipuolisemmin ja isommalle kuulijakunnalle, mikä
takaa myös artisteille sekä dj:lle mahdollisuuksia isompien "rahojen myötä",
ja kenties entistä ammattimaisempaa meininkiä! Kädet ylös ja huutelemaan ketkä
vastustaa sitä!?

[q]alex kunnari, 26.4.2009 02:18:
Täytyy ensimäistä kertaa myöntää jotta on jengi kyllä pihalla suomessa.. : )

Maailmalla järkätään bileitä koko ajan ns.normaali rafloissa. Totta suomi on erittäin kaukana Ibizasta minä jos joku sen tiedän liiankin hyvin.. : ) Mutta se jotta tässä maassa yritetään tehdä jotain joka nyt sattuu olemaan Ibiza nimen alla niin mitä sitten.. olisinhan sen nimen voinut valita toisinkin mutta kesäiseen teemaan se vain sattui istumaan. Ibiza teeman alla bileitä järjestellään suomessa vaikka minkälaisissa kuppiloissa niin tuskin noi Onnelat niille häviää.. itse asiassa kun ei noita normi baareja paljon parempia suomessa ees ole.. yksittäisiä siellä täällä on ihan jees muttei kokonaisuutta jossa tuonlainen voisi onnistua.. : )

Todellakin on tarkoitus viedä tätäkin musiikkia myös normaalille jengille.. siellä on kuitenkin yllättävän paljon porukkaa jotka diggaa "meidänkin" musasta mutteivat koskaan käy ns.clubi tapahtumissa tai sitten asuvat niin kaukana jotta tulisi liian kalliiksi lähteä tapahtumiin vaikkapa hesaan. Miksei heille saisi tarjota muutakin kun sitä skeidaa mitä normaalisti baareissa soitetaan.. Sit on myös joukko jengiä jotka käy bileissä ja ne tulee paikalle sen vuoksi ku niiden omilla paikkakunnilla ei koskaan tapahdu mitään.. Viime talvena suurin osa mestoissa missä mulla oli Lifter kiertue mestat oli täynnä ja jengillä kädet kohti kattoa.. musiikista saa ja on lupa nauttia. Suomessa ei ole yhtään hyvää oikeaa clubia.. kaikkissa mestoissa soitetaan muutakin musaa kuin "meidän" soundia. Yksikään paikka jossa soi pelkkä clubi-musa ei meidän maassa pärjää.. sorry vaan mutta niin se vaan on.

Onneloissa yms. on kiertänyt ja kiertää nytkin JS 16, Darude, Heikki L, K-System ja mä kesällä joten onko se väärin et me soitellaan normi jengille hieman parempaa musaa??? EI se ole.. vaan se on hieno asia jotta tälläkin rintamalla mennään hieman eteenpäin.

Hyvä + avoin keskustelu ja tätä on hyvä jatkaa jotta hieman tässäkin maassa tapahtuisi kehitystä..
[/q]


Mitä sä oot syönyt Alex?

Suomessa ei ole yhtään hyvää oikeaa clubia.. kaikkissa mestoissa soitetaan muutakin musaa kuin "meidän" soundia. Yksikään paikka jossa soi pelkkä clubi-musa ei meidän maassa pärjää.. sorry vaan mutta niin se vaan on.

En tiedä mitä meinaat sanalla "meidän" soundia mutta kyl esim meidän mestoissa soitetaan pelkkää klubi musaa rankalla kädellä. Paikat jossa sun kiertue on, ei voi verrata kuin Ruotsin laivaan ja tosiaan Ibizan kaupallisiimpiin discoihin IMO.

yli 200 keikkaa Ibizalla on aika kova juttu, ainut että oon käynyt siellä vuodesta 88 enkä nähnyt sua kertaakaa lineupeissa, mutta en toisaalta ole seurannut "teidän" musamestoja sit kai.

Ei millään pahalla mut avaa silmät, Suomessa on aika kova underground clubi kulttuuri ollut ja on edellen. Ja mitä tulee Ibizaan, niin suurin osa Residentteistä ja saarella asuvista mitä tunnen henkilökohtaisesti on sitä mieltä että viimeaikoina meno on ollut todella surkeeta, muutamia iltoja lukuun ottamatta. Mulla oli esim Spacen terasille Goa clubille 2 keikkaa buukattu viime kesänä ja ne kaikki peruuntui jo kesäkuun alussa samoin kuin monilla muillakin, koska Space meni ihan päin persettä koko kauden. Saarella kävi 30 % vähemmän ihmisiä kuin aiemmin ja syy on selvä, liian kallis ja mestat on näyttänyt suurinpiirtein samalta 20 vuotta. Jengiä on siirtynyt mm Romaniaan ja ylipäänsä Itä - Eurooppaan maihin viettämään kesälomansa missä on hävyttömiä klubeja ja todella paljon aidompaa ja halvempaa

Kaikki ei ole Suomessa yhtä pihalla, ja sori närkästys mutta osu aika pahasti ja upposi toi sun keuliminen muhun ja tosi moneen muhuunkin joka on kehittänyt Suomen klubikulttuuria.

[q]...

Mitä sä oot syönyt Alex?

Suomessa ei ole yhtään hyvää oikeaa clubia.. kaikkissa mestoissa soitetaan muutakin musaa kuin "meidän" soundia. Yksikään paikka jossa soi pelkkä clubi-musa ei meidän maassa pärjää.. sorry vaan mutta niin se vaan on.

En tiedä mitä meinaat sanalla "meidän" soundia mutta kyl esim meidän mestoissa soitetaan pelkkää klubi musaa rankalla kädellä. Paikat jossa sun kiertue on, ei voi verrata kuin Ruotsin laivaan ja tosiaan Ibizan kaupallisiimpiin discoihin IMO.

yli 200 keikkaa Ibizalla on aika kova juttu, ainut että oon käynyt siellä vuodesta 88 enkä nähnyt sua kertaakaa lineupeissa, mutta en toisaalta ole seurannut "teidän" musamestoja sit kai.

Ei millään pahalla mut avaa silmät, Suomessa on aika kova underground clubi kulttuuri ollut ja on edellen. Ja mitä tulee Ibizaan, niin suurin osa Residentteistä ja saarella asuvista mitä tunnen henkilökohtaisesti on sitä mieltä että viimeaikoina meno on ollut todella surkeeta, muutamia iltoja lukuun ottamatta. Mulla oli esim Spacen terasille Goa clubille 2 keikkaa buukattu viime kesänä ja ne kaikki peruuntui jo kesäkuun alussa samoin kuin monilla muillakin, koska Space meni ihan päin persettä koko kauden. Saarella kävi 30 % vähemmän ihmisiä kuin aiemmin ja syy on selvä, liian kallis ja mestat on näyttänyt suurinpiirtein samalta 20 vuotta. Jengiä on siirtynyt mm Romaniaan ja ylipäänsä Itä - Eurooppaan maihin viettämään kesälomansa missä on hävyttömiä klubeja ja todella paljon aidompaa ja halvempaa

Kaikki ei ole Suomessa yhtä pihalla, ja sori närkästys mutta osu aika pahasti ja upposi toi sun keuliminen muhun ja tosi moneen muhuunkin joka on kehittänyt Suomen klubikulttuuria.
[/q]

Olisko se kuitenkin niin että suomen aktiivinen ja toimiva "ug-scene" rajoittuu melko lailla yhteen keskustaan. Mun mielestä on ainakin erittäin hienoa että tarjotaan vaihtoehtoa tälle perusjengille tuon nrj-voice-musan päälle. Olen itse sahannut 12 vuotta tätä peruspoppia ympäri suomen ja tiedän että siellä on paljon jengiä ketä kiinnostaa konemusa yleisesti mutta niistä 99% ei ikipäivänä uskalla eikä edes osaa lähteä esim. sun juhliin stadiin. Ehkäpä kun ne käy siinä omassa tutussa diskossa kuuntelemassa alexia, hessua, darudea yms niillä herää mielenkiinto ja joku päivä ne löytyy sit vaikka sun bileistä. Maakunnassa pääsääntöisesti klubijengi leimataan tosi jyrkästi hörhöiksi eikä perusjengi lähde tsekkaamaan ug-bileitä. Siihen tarvitaan joku mielenkiintoinen nimi ja helppo ympäristö. Sano parempi vaihtoehto kun Alex ja onnela.. Kukaan ei varmaan ole tätä mainostaessa sanonut että nyt tehdään ug-taidetta hienommin kun koskaan.

Nöyrin anteksipyyntöni Tonille tästä purkauksesta, arvostan sun duunia ja taustaa todella paljon mutta mun mielestä nimen omaan tämmöiset rundit niinkun tämä tuo sitä uutta jengiä tanssiskeneen. Sit on sun duuni ottaa ne siitä haltuun ja tehdä niistä ug-peikkoja ketkä on kaikkea myytävänä olevaa vastaan :-)

[q]SamHard, 26.4.2009 10:39:
Kyllä mä supporttaan!! On jo aikakin saada sceneä laajemmalle, ja
porukkaa lisää bileisiin, vaikka tätä kautta! Vai haluaako joku että bileitä
EI järkätä enemmän/monipuolisemmin ja isommalle kuulijakunnalle, mikä
takaa myös artisteille sekä dj:lle mahdollisuuksia isompien "rahojen myötä",
ja kenties entistä ammattimaisempaa meininkiä! Kädet ylös ja huutelemaan ketkä
vastustaa sitä!?
[/q]

Tota on kyllä tehty jo vuosikausia eikä se skene ole siitä minnekään laajentunut.

[q]Danny Monaco, 26.4.2009 11:15:
---
...

Mitä sä oot syönyt Alex?

Suomessa ei ole yhtään hyvää oikeaa clubia.. kaikkissa mestoissa soitetaan muutakin musaa kuin "meidän" soundia. Yksikään paikka jossa soi pelkkä clubi-musa ei meidän maassa pärjää.. sorry vaan mutta niin se vaan on.

En tiedä mitä meinaat sanalla "meidän" soundia mutta kyl esim meidän mestoissa soitetaan pelkkää klubi musaa rankalla kädellä. Paikat jossa sun kiertue on, ei voi verrata kuin Ruotsin laivaan ja tosiaan Ibizan kaupallisiimpiin discoihin IMO.

yli 200 keikkaa Ibizalla on aika kova juttu, ainut että oon käynyt siellä vuodesta 88 enkä nähnyt sua kertaakaa lineupeissa, mutta en toisaalta ole seurannut "teidän" musamestoja sit kai.

Ei millään pahalla mut avaa silmät, Suomessa on aika kova underground clubi kulttuuri ollut ja on edellen. Ja mitä tulee Ibizaan, niin suurin osa Residentteistä ja saarella asuvista mitä tunnen henkilökohtaisesti on sitä mieltä että viimeaikoina meno on ollut todella surkeeta, muutamia iltoja lukuun ottamatta. Mulla oli esim Spacen terasille Goa clubille 2 keikkaa buukattu viime kesänä ja ne kaikki peruuntui jo kesäkuun alussa samoin kuin monilla muillakin, koska Space meni ihan päin persettä koko kauden. Saarella kävi 30 % vähemmän ihmisiä kuin aiemmin ja syy on selvä, liian kallis ja mestat on näyttänyt suurinpiirtein samalta 20 vuotta. Jengiä on siirtynyt mm Romaniaan ja ylipäänsä Itä - Eurooppaan maihin viettämään kesälomansa missä on hävyttömiä klubeja ja todella paljon aidompaa ja halvempaa

Kaikki ei ole Suomessa yhtä pihalla, ja sori närkästys mutta osu aika pahasti ja upposi toi sun keuliminen muhun ja tosi moneen muhuunkin joka on kehittänyt Suomen klubikulttuuria.

---


Olisko se kuitenkin niin että suomen aktiivinen ja toimiva "ug-scene" rajoittuu melko lailla yhteen keskustaan. Mun mielestä on ainakin erittäin hienoa että tarjotaan vaihtoehtoa tälle perusjengille tuon nrj-voice-musan päälle. Olen itse sahannut 12 vuotta tätä peruspoppia ympäri suomen ja tiedän että siellä on paljon jengiä ketä kiinnostaa konemusa yleisesti mutta niistä 99% ei ikipäivänä uskalla eikä edes osaa lähteä esim. sun juhliin stadiin. Ehkäpä kun ne käy siinä omassa tutussa diskossa kuuntelemassa alexia, hessua, darudea yms niillä herää mielenkiinto ja joku päivä ne löytyy sit vaikka sun bileistä. Maakunnassa pääsääntöisesti klubijengi leimataan tosi jyrkästi hörhöiksi eikä perusjengi lähde tsekkaamaan ug-bileitä. Siihen tarvitaan joku mielenkiintoinen nimi ja helppo ympäristö. Sano parempi vaihtoehto kun Alex ja onnela.. Kukaan ei varmaan ole tätä mainostaessa sanonut että nyt tehdään ug-taidetta hienommin kun koskaan.

Nöyrin anteksipyyntöni Tonille tästä purkauksesta, arvostan sun duunia ja taustaa todella paljon mutta mun mielestä nimen omaan tämmöiset rundit niinkun tämä tuo sitä uutta jengiä tanssiskeneen. Sit on sun duuni ottaa ne siitä haltuun ja tehdä niistä ug-peikkoja ketkä on kaikkea myytävänä olevaa vastaan :-)
[/q]

Sanoinko jossain että tässä kiertueessa olisi jotain väärää? Mun korvaan karahti että Suomessa ei ole yhtään hyvää klubia joka pärjää sillä että siellä soitetaan pelkkää klubi musaa.

Onks toi jotenkin uutta sun mielestä että viedään normaali kapakoihin klubimenoa? Sitähän se on aina ollut, esim Orkidea, Eliot Ness, allekirjoittanut, Mr A, Proteus, Infekto, JS16, Heikki L, Oded Peled, Tomi K, Milla Lehto mainittaakseni muutama on ravannut vuosia kehittämässä skeneä pikku kylistä isompiin kaupunkeihin ympäri Suomea

Ja en mä tiedä tosta UG menosta, mun mielestä esim Redrum on perusklubi eikä mikään undergound sellainen vaikka maan alla onkin. Mesta on joka päivä käytännössä täys ihan perus jengiä eikä mitään UG peikkoja. Totta siitä on pitkä matka Onnelaan ja väliin mahtuu paljon.

Mun mielestä stadista löytyy kaikille jotain

ps. kiva alias toi Danny Monaco

[q]ezzy, 26.4.2009 11:43:
---
SamHard, 26.4.2009 10:39:
Kyllä mä supporttaan!! On jo aikakin saada sceneä laajemmalle, ja
porukkaa lisää bileisiin, vaikka tätä kautta! Vai haluaako joku että bileitä
EI järkätä enemmän/monipuolisemmin ja isommalle kuulijakunnalle, mikä
takaa myös artisteille sekä dj:lle mahdollisuuksia isompien "rahojen myötä",
ja kenties entistä ammattimaisempaa meininkiä! Kädet ylös ja huutelemaan ketkä
vastustaa sitä!?

---


Tota on kyllä tehty jo vuosikausia eikä se skene ole siitä minnekään laajentunut.
[/q]

Jep. Mitä olen tutkinut asiaa vuosien varrella, niin homma on lähtenyt usein käyntiin niin, että kun jengi kyllästyy siihen, mitä radiot syöttää, niin aletaan etsimään sitä omaa juttua esim imuroimalla netistä biisejä. Se idis mitä aletaan imuroimaan lähtee usein kaveripiiristä yms. Sitten jos klubimusa alkaa sitten kunnolla kolahtamaan, niin aletaan painelemaan bileisiin.

Orkidea on kyllä kevyesti Suomen tunnetuin "interface" klubimusaskenen ja normi baarijengin välillä. About kaikki tietämäni tyypit parin kolmen vuoden sisällä, jotka alussa kuunteli rokkia ja nykyään klubbailevat ovat diggailleet ensimmäisenä mm. Orkideaa. Orkidea on promonnut itsensä helvetin hyvin asemaansa, eikä siihen ole tarvittu mitään IbizaOnnela-rundia. Se osaa tehdä jutun aivan helvetin tyylikkäästi niin, että klubiskene näkyy ulospäin mysteerisenä ja mielenkiintoisena uutena juttuna niille, jotka haluaa muuttaa musamakuaan radiohittimeiningistä pois. Mielestäni juuri se uuden jutun hakeminen on se THE juttu, miks ihmiset käy klubbaamaan, eikä se että pakotetaan jengiä kuuntelemaan Tiestoa Onnelassa.

Ja itseasiassa ne tyypit, jotka alkaa diggaa klubimusasta ei edes halua, että se "muu normi jengi" edes kuuntelee niiden biisejä samoissa baareissa. Ne haluaa kokonaan eroon siitä normi porukasta omiin tiloihin kuuntelee sitä juttua.

[q]speukka, 26.4.2009 12:06:
... eikä se että pakotetaan jengiä kuuntelemaan Tiestoa Onnelassa.
[/q]

Sori jos mä nyt järkytän sun maailmaa, MUTTA kyllä se jengi ihan itse tulee sitä Tiestoa pyytämään.

[q]Pete Input, 26.4.2009 12:12:
---
speukka, 26.4.2009 12:06:
... eikä se että pakotetaan jengiä kuuntelemaan Tiestoa Onnelassa.

---


Sori jos mä nyt järkytän sun maailmaa, MUTTA kyllä se jengi ihan itse tulee sitä Tiestoa pyytämään.
[/q]

Tiedän, mutta se porukka joka pyytää Tiestoa, ei ole sitä musamakuaan saanut mistään Onnelasta.

[q]speukka, 26.4.2009 12:06:
---
Orkidea on promonnut itsensä helvetin hyvin asemaansa, eikä siihen ole tarvittu mitään IbizaOnnela-rundia.
[/q]

Onko unohtunut, että Orkidea soitti vuosikausia YLEX:llä? Sama asiahan se on ku soittelis Onnelassa.

Oli kyllä ilon hetkiä, kun duunikaveri lähti laserpointeista just ennen BT:n settiä Onnelaan...mut minkä sille voi, makunsa kullakin.

Viime talven Lifter kiertue saa jatkoa..

O