Suomibiza ja "skene"

Back to yleinen bilehöpinä O

Tää ainakin odottaa innolla Digweedin Transitions vitosta.

[q]Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......
[/q]

Outoa, sillä mun mielestä tää on ollut ainoa edes etäisesti mielenkiintoinen sisältö tällä boardilla vuosiin, jos koskaan. Lienen siis hieman "säälittävääääää". Ehkä pitäis herätä ja alkaa arvostaan jotain "siis ihan mielzit bilexet kiitti Tapsa ja Harri hyvist seteist"-postauksia.

Etenkin, kun topicin nimi on muutettu sisältöä kuvaavaksi, en näe mitään syytä, miksi pitäisi "lopetella jo" ja "Kuilunkin rauhoittua" - herraisä, Lahden vahvistushan on ollut suorastaan itse laupeus toistaiseksi! :p

Sori derailauksen derailauksesta ja kiitsat vaan hyvist seteist Tapsa ja Harri!

[q]leenuliinu, 2.5.2009 17:38:
---
Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......

---


Outoa, sillä mun mielestä tää on ollut ainoa edes etäisesti mielenkiintoinen sisältö tällä boardilla vuosiin, jos koskaan. Lienen siis hieman "säälittävääääää". Ehkä pitäis herätä ja alkaa arvostaan jotain "siis ihan mielzit bilexet kiitti Tapsa ja Harri hyvist seteist"-postauksia.

Etenkin, kun topicin nimi on muutettu sisältöä kuvaavaksi, en näe mitään syytä, miksi pitäisi "lopetella jo" ja "Kuilunkin rauhoittua" - herraisä, Lahden vahvistushan on ollut suorastaan itse laupeus toistaiseksi! :p

Sori derailauksen derailauksesta ja kiitsat vaan hyvist seteist Tapsa ja Harri!
[/q]

Olin hyvin humalassa kun kirjotin ton, eli en pahemmin harkinnut. Kyllä nyt saa puhua tuolla topikissa ihan vapaasti, koska nimi muutettu, mutta eihän alun perin ollut tota topikin nimeä muuttaa vai mitä? ;) Jatkakaa, en jaksa lukea tätä threadia enää.

[q]ville, 1.5.2009 20:15:
Monet artistit on varmasti enemmän riskejä kun toiset, mutta tuskin sä menet väittämään, että jotkut järjestäjät on tahalleen tehneet tappiota vaan sen takia, että on päässeet tuomaan tänne jonkun tietyn nimen?[/q]Moneen senttiin vedetään raja? On sitä sellasia juttuja tässä maassa tapahtunut, että sitä ois saanu hommat mennä suurinpiirtein täydellisesti jotta ois tullu voittoa, itseasiassa omilleenkin pääseminen olis ollu jo pieni ihme.

Kuka on Lahden vahvistus*ding*

Skene.
:)


pahoittelemme kielenkäyttöä :)
tutkivaa skeneily journalismia, topicin innoittamana.


olimme ulalla. anteeksi.

[q]Jake, 2.5.2009 21:52:
Skene.
:)


pahoittelemme kielenkäyttöä :)
tutkivaa skeneily journalismia, topicin innoittamana.


olimme ulalla. anteeksi.
[/q]

Ehdottoman aito meininki! *peukkuylös*

[q]Jake, 2.5.2009 21:52:
Skene.
:)


pahoittelemme kielenkäyttöä :)
tutkivaa skeneily journalismia, topicin innoittamana.


olimme ulalla. anteeksi.
[/q]

hei mä olin tuolla soittamassa, jee jee... vittu mä oon...

[q]Jake, 2.5.2009 21:52:
Skene.
:)


pahoittelemme kielenkäyttöä :)
tutkivaa skeneily journalismia, topicin innoittamana.


olimme ulalla. anteeksi.
[/q]

Ihanaa että pääsee tällee tukee aitoi hetkiä. Tutkivaa journalismia - lisää tämän tyyppistä kiitos!

[q]Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......
[/q]
+1.
(säälittävin topic..."koskaan".)

[q]Jake, 2.5.2009 21:52:
Skene.
:)


pahoittelemme kielenkäyttöä :)
tutkivaa skeneily journalismia, topicin innoittamana.


olimme ulalla. anteeksi.
[/q]

Tämmöstä journalismia kun oltais saatu myös Tampereen koskenrantaan. ^^

tuttuja naamoja Moon TV:llä

[q]leenuliinu, 2.5.2009 17:38:
---
Sunshine^82, 1.5.2009 23:51:
Ja kaikki tämä alkoi siitä kun kunnari ilmoitti keikkakalentirinsa tänne. :( säälittäväääää......

---


Outoa, sillä mun mielestä tää on ollut ainoa edes etäisesti mielenkiintoinen sisältö tällä boardilla vuosiin, jos koskaan. Lienen siis hieman "säälittävääääää". Ehkä pitäis herätä ja alkaa arvostaan jotain "siis ihan mielzit bilexet kiitti Tapsa ja Harri hyvist seteist"-postauksia.

Etenkin, kun topicin nimi on muutettu sisältöä kuvaavaksi, en näe mitään syytä, miksi pitäisi "lopetella jo" ja "Kuilunkin rauhoittua" - herraisä, Lahden vahvistushan on ollut suorastaan itse laupeus toistaiseksi! :p

Sori derailauksen derailauksesta ja kiitsat vaan hyvist seteist Tapsa ja Harri!
[/q]
Mun mielestä kans pitkästä aikaa varsin mielenkiintoinen ja ajankohtainen keskustelun aihe. Tulee kyl plukattuu paljon enemmän kun esim. mitä miehelle "joululahjaksi" topikkia. Liftashan tää käyntiin vähän erikoisesta aiheesta mut pääasia että bamlataan*piis*

O