Musiikkimaailman vituttavat trendit

Back to musiikki O

[q]Epicuros, 16.3.2009 21:28:
Kierrätys kannattaa.
[/q]

Kierrätys kannattaa part 2

Se nyt on vaan niin noiden kapakoiden ja rapakoiden kanssa, että paikat on valittava tarkkaan, jos mainstream-tusinamusiikkia ei siedä.

Yökerhojen ongelma on usein siinä, monessa tapauksessa DJ on vain tyyppi, joka vaihtaa biisejä. Vaikka tämä miksaisi tai sitten ei edes sitä, meininki on Top-30 radiohitit + lukuiset toiveet joita humaltunut bailukansa toivoo. Mestat on usein joko hiphop-painotteisia tai "ikivirheiden kiksukesähittien kehtoja". Etenkään räpissä ei imho ole mitään vikaa, mutta jos se on MTV/Voicen Shufflea niin on kaks vaihtoehtoa: Hirveet kännit tai paikan vaihto.

Sitten kun lisätään vielä tuo ikuinen toteamus, että "Kännissä kaikki kuullostaa hyvältä/paremmalta.", niin ei ihme että jengi menee sekasin vaikka The Beatles soisi tanssilattialla.

Tuo yllämainitsemani juttu on siis mun mielipide ja asia joka ehkei niin ärsytä mua, mutta ainakin turhauttaa. Varsinkin nimeltämainitsematon ravintolaryhmä tuottaa ravintoloita, joilla on eri nimi, mutta kaikki on samasta taikinasta väännettyjä.

Bisnestähän tämä kaikki on kuitenkin. Musta vaan tuntuu et myös musiikilla pystyy profiloitumaan hyvin ja erottumaan siten joukosta ---> kanta-asiakkaita ---> rahaa. Eli ei pelkällä nimellä ja sisustuksella, puhumattakaan sijainnista. Ikärajoillakin on vaikutusta, mutta itse näen, että jo ovella kylmästi vaan käännytetään ne joita ei paikkaan haluta (näinhän ulkomailla usein on). Eli ei pelkästään ajokortissa lukevan syntymäajan mukaan.

No tässähän tuli tekstia taas tuutin täydeltä.... :)

[q]J/Mx, 15.3.2009 23:52:
Vitutuksen voi tiivistää yhteen sanaan: Pokerface *grr**senkin*
[/q]

pari viikonloppua sitten jouduin poistumaan ravintolasta just tämän takia.. verenpaine ei varmaan kestäny, tai sit vaan oli oikeesti tarve saada jotain parempaa.. :D

[q]J/Mx, 15.3.2009 23:52:
Vitutuksen voi tiivistää yhteen sanaan: Pokerface *grr**senkin*
[/q]
Komppaan

http://www.vimeo.com/hd#3718294

[q]ipe, 18.3.2009 13:25:
http://www.vimeo.com/hd#3718294
[/q]
awesome video is awesome

[q]Yediah, 17.3.2009 20:15:
---
J/Mx, 15.3.2009 23:52:
Vitutuksen voi tiivistää yhteen sanaan: Pokerface *grr**senkin*

---


pari viikonloppua sitten jouduin poistumaan ravintolasta just tämän takia.. verenpaine ei varmaan kestäny, tai sit vaan oli oikeesti tarve saada jotain parempaa.. :D
[/q]

Asiallista toimintaa



Nää oli vaan niin hirveitä ja ovat sitä edelleenkin edelleenkin*dissaa*

Kyllä se vituttava soundi on tää nyky vokaali trance. Kaikissa joku rivilutka huohkii ja laulaa vaan yhellä tavalla. Kaikki kuulostaa samalta. Kuuntelin kolmevuotta vanhaa ASOTtia ja sit uutta, niin vaik ne olis tullu toisinpäin en olis huomannu mitään muutosta tai kehitystä. Surullista...
ja tää on nyt sitä itseään...


edit: Pakko viel lisätä, et joku pari vuotta sitten tää biisi ((Invalid youtube) olis vituttanu ihan homona mut jotenki nyt tuntuu sitä et konemusa soundina tarvii jotain tällästä. JA TÄMÄ BIISIHÄN TOSISSAAN EDUSTAA SITÄ HETKEN ANTHEMI PASKAA! KYLLÄ!... mut tuntuu siltä, että uudet tuulet puhaltais vaihteeks. Enkä väitä et tää on eka, jossa on otettu jonku maan kansanlaulu josta on sitte väännetty tanssimusaa, mutta näin esimerkinä....

täs viel jatkoa :)

[q]Arscavadance, 18.3.2009 17:25:
täs viel jatkoa :)
[/q]

joo voi vittu

[q]Arscavadance, 18.3.2009 17:25:
täs viel jatkoa :)
[/q]

Toi on kyl ihan hanurista (oh teh puujalka) tunkea biisiin kaks jotain toisistaan täysin poikkeavaa elementtiä. Ei vaan voi kuulostaa hyvältä..

Mut täytyy kyl mainita että biisin alku vaikuttaa oikein lupaavalta ;)

[q]Takyon, 18.3.2009 17:34:
---
Arscavadance, 18.3.2009 17:25:
täs viel jatkoa :)

---


Toi on kyl ihan hanurista (oh teh puujalka) tunkea biisiin kaks jotain toisistaan täysin poikkeavaa elementtiä. Ei vaan voi kuulostaa hyvältä..

Mut täytyy kyl mainita että biisin alku vaikuttaa oikein lupaavalta ;)
[/q]

Hanuristahan se ihan kirjaimellisesti on.. kyllä mustakin tuntuu et tossa biisissä on ihan homona ristiriitaa, mutta meinaan että tosta voi lähtee kehitteleen jotain uutta. Toi hanuri on ihan perseestä kyl. Mitä jos sen tilalla olis oikeesti "hyvää hanuria":) niin biisi vois olla tosi hyvä. Idea, että yhdistetään minimalhousea ja sit jotain tollasta tosi antikonemusa instrumenttiä on mielestäni loistava. That's my point!

edit: Kunhan ei oo autotunee!

Oonkohan ainoa, joka ei ole ikinä kuullutkaan mistään Pokerfacesta?

Postauksista päätellen olen onnekas.

Yksi aika paljon vituttava juttu on kesähitit. En kuuntele radiota muuten kuin julkisissa tiloissa ja joskus auton kyydissä. Normibaareissakin tulee äärimmäisen harvoin käytyä, joten aika paljon tuota soittolistapaskaa pystyy välttelemään. Mutta kesähiteiltä ei välty kukaan. Ei kukaan.

Kuvaavaa oli kun toissa kesänä olin kiertelemässä Eurooppaa ja joka saatanan maassa soi sama renkutus.

Terveisiä vaan Rihannalle että tunge se sateenvarjo hanuriis.

[q]wiwi, 18.3.2009 18:07:
Oonkohan ainoa, joka ei ole ikinä kuullutkaan mistään Pokerfacesta?

Postauksista päätellen olen onnekas.
[/q]

täytyy vaan ihmetellä miten oot voinu säästyä siltä..

under my umberela ela ela ela e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e..


..e e e e e e e e e e e e e e, ela ela ela e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e e...

Toimii!

Arvatkaa ketuttaako yökerho dj:tä kun tulee porukka iniseen: "soita Proteusta, soita Neonin 10 biisi..."


Niin ja harva yökerho dj Pokerface biisistä pitää mutta pakko se on soittaa koska se on duunia eikä taiteilua = asiakkaiden toiveet.
Mutta menkää vaikka hevi baariin tms. niin ei varmasti tarvi kuulla Pokerfacea.


Ma ma ma ma - ma baker (Boney M)
P-p-p-poker face, p-p-poker face (Lady Gaga)

Sama idea kierrätetty...

[q]thomas, 18.3.2009 18:10:
---
wiwi, 18.3.2009 18:07:
Oonkohan ainoa, joka ei ole ikinä kuullutkaan mistään Pokerfacesta?

Postauksista päätellen olen onnekas.

---


täytyy vaan ihmetellä miten oot voinu säästyä siltä..
[/q]
Joo, en mäkään oo kuullu Ihme sinänsä...

[q]Meke, 18.3.2009 18:13:
Arvatkaa ketuttaako yökerho dj:tä kun tulee porukka iniseen: "soita Proteusta, soita Neonin 10 biisi..."
[/q]
Itekki onnistunu joskus kauhees tuubas menee vaatii jotain kipaletta ilman että edes muistaa biisin nimeä. Tuplamoga :D pahoittelut :D...

huomenta!

kuten tiedämme, silloin tällöin joku keksii musiikissa jonkun uuden tai "uuden" jutun, jota sitten ryhdytään joukolla apinoimaan. 99% näistä ilmiöistä alkavat vituttamaan parin viikon sisällä, kun mediassa länkytetään viiden miljoonan artistin voimin samalla koukulla varustettuja teoksia

eniten mikä mua on viime ajat ärsyttänyt, on ollut pop-, klubi- ja hip hop-musiikissa varustetut kevyet vocoder-kertsit, joita alkoi omasta mielestä tulemaan, kuin sieniä sateella sen jälkeen, kun kanye west lainasi daft punkia omaan biisiinsä:

tämä alkaa ärsyttää mun keskushermostoa nykyään siinä määrin, että aina kun kuulen jonkin median kautta uuden hitin, jossa joku laulutaidoton mulkku rääkyy efektien läpi jotain todella nuijaa aivopierua, niin mulla alkaa nenä ampua verta


avatkaa sisintänne, alentakaa verenpainettanne! go!

O