Musiikkimaailman vituttavat trendit

Back to musiikki O

Vähän vastaavanlaiseen ideoiden kierrättämiseen on myös törmätty elokuvissa jo vuosikymmenet ja me silti käymme katsoo niitä, vaikka samoilta tuottajilta olisi tullut yhdentekevää sontaa jo useamman kerran. Niin se vaan menee. Harva todella välittää mihin rahansa tai aikansa sijoittaa. Itse ainakin kunnioitan tuottajia, jotka pyrkivät saamaan jotain uutta ja ennenkuulumatonta /-näkemätöntä aikaiseksi. Elokuva-alalla vastaavaan vaivautuu harvat, mutta sitäkin arvostetummat alan miehet à la D. Fincher ja J. Cameron.

Sille kun ei vaan mahda mitään, et aina tulee uusia sukupolvia, jotka eivät ole vielä saaneet irti kaikista hyvistä ideoista ja ne kun nähtävästi ovat olleet vähenevään päin viime vuodet. Tarjontaa on silti hyvä olla ja sitä varten kierrätys toimii.

No joo, kyl tää on aika hätäisesti suhastua paskaa mitä nyt sepostan mut get used to it! :D

[q]Tapi, 16.3.2009 00:02:
En tiedä oliko vuosi 2005 kun electro house tuli ulos oikein ryminällä ja jonkin ajan päästä siitä trancessa alettiin käyttämään samoja ideoita. Kaikki biisit olivat samanlaisia pörinähärdelleitä, joita ei pystynyt silloin, eikä pysty vieläkään kuuntelemaan.

Luulin ko. trendin vaipuneen hiljalleen unholaan, kunnes viime vuoden lopulla jostain täysin käsittämättömästä syystä totaalisesta sisältököyhyydestä, markan soundeista ja luokattoman huonosta tuotannosta huolimattaa Alex Kunnarin Lifteristä tuli hitti.
[/q]

Onko Alex Kunnarin Lifter electro housea*ding* No mä en
sit taidakkaan tietää paljon mitään noista genreilyistä...
ps. Musta se oli hyvä biisi*hih*

Mä kestän melkeen mitä tahansa, mutta kunhan tää ysäri-jytä ei tule takaisin.



[q]Tapi, 16.3.2009 00:02:
En tiedä oliko vuosi 2005 kun electro house tuli ulos oikein ryminällä ja jonkin ajan päästä siitä trancessa alettiin käyttämään samoja ideoita. Kaikki biisit olivat samanlaisia pörinähärdelleitä, joita ei pystynyt silloin, eikä pysty vieläkään kuuntelemaan.

Luulin ko. trendin vaipuneen hiljalleen unholaan, kunnes viime vuoden lopulla jostain täysin käsittämättömästä syystä totaalisesta sisältököyhyydestä, markan soundeista ja luokattoman huonosta tuotannosta huolimattaa Alex Kunnarin Lifteristä tuli hitti.
[/q]

puhut kyllä niin asiaa.

[q]mikke, 15.3.2009 22:47:
---
Juhgu, 15.3.2009 22:42:
Autotunelaulu noissa rnb/hoppihiteissä, oksu. Onneks ko. genre ei nappaa muutenkaan ni kuulee kiitettävän harvoin.

Edit. esim tossa Redraman biisissä.

---

joo hyi vittu.
[/q]

seconded. ei helvetti mitä paskaa

[q]Tapi, 16.3.2009 00:02:
En tiedä oliko vuosi 2005 kun electro house tuli ulos oikein ryminällä ja jonkin ajan päästä siitä trancessa alettiin käyttämään samoja ideoita. Kaikki biisit olivat samanlaisia pörinähärdelleitä, joita ei pystynyt silloin, eikä pysty vieläkään kuuntelemaan.

Luulin ko. trendin vaipuneen hiljalleen unholaan, kunnes viime vuoden lopulla jostain täysin käsittämättömästä syystä totaalisesta sisältököyhyydestä, markan soundeista ja luokattoman huonosta tuotannosta huolimattaa Alex Kunnarin Lifteristä tuli hitti.
[/q]
tää oli kyllä jo niinkin hauska pieru, että on pakko ojentaa darwinit. sikäli vakavissas olet lifteriä aitaava elektro-houseksi on ilmeinen "tietämyksesi" jokseenkin päivitystä vaille. ja kyllä tuo nyt puoltaa paremminkin erittäin(kin) hyvin tuotetusta raidasta mitä ks. kappaleen kokonaisuuteen sekä yleiseen soundimaailmaan on tuleva. ennen kaikkea, menestyshän kielii kenties muustakin kuin pelkästä hyvin toteutetusta promootiosta.

[q]Epicuros, 15.3.2009 23:28:
Itsepähän kuuntelette paskoja asemia, kattelette vielä paskempia musiikkikanavia ja käytte hajoilee ylipaskoissa baareissa moikkaa ylitsepääsemättömän paskalla musamaulla varustettuja ystäviänne!
[/q]
topikin aloittajana kirjoitan sääntökirjaan, että tällaisia julistuksia ei tässä topikissa suvaita. tämä thread on niitä, joihin saa tulla avautumaan ja dissaamaan vailla minkäänlaista oikeutettua perustelua. silloin kun vituttaa niin vituttaa ja sen pitää koko maailman saada tietää

.....tttttuuuuuuuu!!!!!!!!

[q]jukebox, 16.3.2009 00:21:
tää oli kyllä jo niinkin hauska pieru, että on pakko ojentaa darwinit. sikäli vakavissas olet lifteriä aitaava elektro-houseksi on ilmeinen "tietämyksesi" jokseenkin päivitystä vaille.
[/q]
luepa tarkemmin:

[q]Tapi, 16.3.2009 00:02:
En tiedä oliko vuosi 2005 kun electro house tuli ulos oikein ryminällä ja jonkin ajan päästä siitä trancessa alettiin käyttämään samoja ideoita.
[/q]
siis jos pitäisi tohon kuvaukseen vaikutteiden ottamisesta etsiä esimerkkibiisiä, niin lifter on siellä oikein kansakunnan kaapin päällä :D

[q]jukebox, 16.3.2009 00:43:
---
[/q]
U FAIL

hei ei se mun vika ole, että se on niin :D

Lähes kaikki ylikaupallinen musa mitä tulee esimerkiks yheltä nimeltämainitsemattomalta radioasemalta jonka nimi meinaa suomeks energiaa. Tai se toinen jonka nimi on sit taas suomeks ääni! Varsinkin esim: rihanna jonka biiseissä ei ole muuta ideaa kun ella ella eh eh tai pam pam pi dam. Vituttaa!!!!

[q]astaroth, 16.3.2009 00:45:
---
jukebox, 16.3.2009 00:43:
---

---

U FAIL

hei ei se mun vika ole, että se on niin :D
[/q]
ei tietty. sun vikas vain on olla keskenkasvuinen.
mutta juu, lifter on siis elektro vaikutteista trancea kuten tapi antoi ymmärtää. my mistake.

[q]jukebox, 16.3.2009 00:53:
sun vikas vain on olla keskenkasvuinen.
[/q]
sanoo jätkä, joka vastaa "retard of the month"-replykuvalla.
tuskin maltan venaa kasvavani aikuiseksi :D

[q]astaroth, 16.3.2009 00:57:
---
jukebox, 16.3.2009 00:53:
sun vikas vain on olla keskenkasvuinen.

---

sanoo jätkä, joka vastaa "retard of the month"-replykuvalla.
tuskin maltan venaa kasvavani aikuiseksi :D
[/q]
sanoo finninenä, joka itse harjoittaa kuvareplypostailua mitä massiivimmissa määrin.
tuskin malttaa muutkaan odottaa, että peeloilultas joskus "aikuiseks" kasvat. :D

Se, kumpi lopettaa aiemmin ton negistelyn voittaa halin Carl Coxilta aka. teknohittien jukebox.

[q]jukebox, 16.3.2009 01:03:
sanoo finninenä, joka itse harjoittaa kuvareplypostailua mitä massiivimmissa määrin.
[/q]
pointtis on? susta puhuttiin, ei musta :D

kauheeta kun käyt noin henkilökohtaisestikin solvaamaan. oonko mä kussu sun muroihin jossain välissä elämänkiertoa vai mistä tää tulee? :D

Radiokanavien soittolistat ylipäätään. On se vittu ny yks saatana että jos jossakin joutuu pakosta joskus kuuntelemaan useamman tunnin samaa radiokanavaa (esim. toissä) niin johan sieltä ehtii samat ylipaskat markan hittibiisit soimaan moneen kertaan, ja seuraavana päivänä sama rulijanssi uusiks. JUMALAUTA ETTÄ VITUTTAA! Eikö vittu todellakaan voi soittaa mitään muuta kuin niitä noin kolmeakymmentä biisiä jotka ovat siellä vitun naurettavalla, lähinnä vammaisille soveltuvalla soittolistalla? PERKELE!

[q]Tapi, 16.3.2009 00:02:
En tiedä oliko vuosi 2005 kun electro house tuli ulos oikein ryminällä ja jonkin ajan päästä siitä trancessa alettiin käyttämään samoja ideoita. Kaikki biisit olivat samanlaisia pörinähärdelleitä, joita ei pystynyt silloin, eikä pysty vieläkään kuuntelemaan.
[/q]

Kas, kohtalotoveri. Mulla on kans noussut karvat pystyyn tosta ihmeen pörinäsoundista ja sitä kun rupes kuulee bileissä enempi ni mul yksinkertaisesti rupesi jäämään vähemmälle.

Tuli sellanen fiilis, et tää on jollekin ihan uudelle sukupolvelle tehty, mikä ei todellakaan ole semmoisella tasolla minne itse on vuosien kuuntelun jälkeen päässyt, vaan päinvastoin. Kehitys paskempaaan suuntaan. Kuulostaa kyllä ylimieliseltä, mut toi olis vähän sama, kun vertais Sandstormia [size=8](ei pahalla darudelle)[/size] tyyliin Hybridin tuotantoon. Jos kuulijat ajan kanssa pääsee syvemmälle tohon ja diggailee diipeimmistä soundeista, makeimmista efekteistä, hassuimmista mikseistä ja ylipäätänsä muuttuu vaativammaks niin miks ihmeessä sinne ängettäis mitään pörinää, minkä nyt tajuu mitä yksinkertaisempikin kuulija. Tai ensikertalainenkin. Kuulostan ehkä elitistiltä, mutta mun korviin se kuulosta puhtaalta kaupallisuudelta ja se toimii myös ei-niin-konemusa -normijannuille. Ja joka kerta, kun jonku setissä tai nettiradiossa kuuluu tota ääntä vähänkin liian kauan ni mä tunnen itseni ihan nuijaksi ja häpeän itseäni. Ei siinä ole mitään hienoa! >.<

Noh, mut kai täs ihan tarpeeks on jo vedetty taas ohi aiheen :D

ps. Astaroth: meniks toi tarpeeks avautumisesta ja dissaamisesta? :)

[q]Epicuros, 16.3.2009 01:29:
ps. Astaroth: meniks toi tarpeeks avautumisesta ja dissaamisesta? :)
[/q]
ojennan teille täten virtuaaliansiomerkin ja palkintomatkan internettiin :]

huomenta!

kuten tiedämme, silloin tällöin joku keksii musiikissa jonkun uuden tai "uuden" jutun, jota sitten ryhdytään joukolla apinoimaan. 99% näistä ilmiöistä alkavat vituttamaan parin viikon sisällä, kun mediassa länkytetään viiden miljoonan artistin voimin samalla koukulla varustettuja teoksia

eniten mikä mua on viime ajat ärsyttänyt, on ollut pop-, klubi- ja hip hop-musiikissa varustetut kevyet vocoder-kertsit, joita alkoi omasta mielestä tulemaan, kuin sieniä sateella sen jälkeen, kun kanye west lainasi daft punkia omaan biisiinsä:

tämä alkaa ärsyttää mun keskushermostoa nykyään siinä määrin, että aina kun kuulen jonkin median kautta uuden hitin, jossa joku laulutaidoton mulkku rääkyy efektien läpi jotain todella nuijaa aivopierua, niin mulla alkaa nenä ampua verta


avatkaa sisintänne, alentakaa verenpainettanne! go!

O